Fitness Seller

Pappa is thuis… (trainen met 1 arm)

Zelfs na je vakantie? :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.223
Ik hoorde van onze firestarter20 dat ook jij komende zaterdag gaat trainen in toppiegym. Hoe ga jij daar naar toe? Ik heb helaas geen vervoer.

• #1.225
Ik hoorde van onze firestarter20 dat ook jij komende zaterdag gaat trainen in toppiegym. Hoe ga jij daar naar toe? Ik heb helaas geen vervoer.

Ik kan alleen als het laat in de middag ook open is, ben weer ingedeeld in de weekendploeg op mijn werk.

Dan gaat het feest niet door, gym is helaas om 14:00 dicht. Baal echt van die tijden in het weekend, bij DJ's hetzelfde probleem. :(

• #1.227
Dat is echt balen. Mijn Gym is vrijdag t/m zondag dicht ivm de bouwvak. Had dus wel zin in een training daar als substitutie:sad:...

anusvlecht, kill your workgevert

Jahoor zeker! Was naast een erg actieve vakantie ook heel erg leuk even weg uit Nederland te zijn. Hoe is het in je nieuwe huisje?

Lekker toch, er even lekker tussenuit :)

Mijn huisje is zo goed als af, bevalt perfect! :D Ik voel me er al helemaal thuis.

• #1.230
Administratieve update:

103kg
Bf-17,5%

Bench 5x125
Squat 3x190
Deadlift 1x230

Totaal: 565Kg

Nog steeds lui, geen schema en uitermate geamuseerd met het andere geslacht.

:kiss:

Snakeman

Laatst bewerkt:
  • #1.231
Schoudergevoeligheid nog steeds aanwezig trouwens.

hoi :D

• #1.233
Hoi :D Alles goed?

Train je wel eens in die EUR gym ?

Heb er even een kijkje genomen, maar denk dat het voor een beachboy als jij wel voldoet. Ikzelf train er niet, zag wel dat ze eens in de zoveel tijd een bench wedstrijd houden.

• #1.237
240 rackpull midden scheen pr. (Registratie voor eigen doeleinden)

Epic implicit cry for attention....

• #1.239
:roflol: Als het impliciet is zou ik niet op een openbaar forum posten freud... 1e jaars zeker? ;) Anyway, is een serieuze aantekening in mijn log. Papier raak ik kwijt, dit gaat de eeuwige dbbjachtvelden in.

Laatst bewerkt:
Nee ik doelde erop dat het volgens jou voor "registratie voor eigen doeleinden diende". Ik suggereer dat dat één of andere bewust verzinsel is terwijl de echte, doch onbewuste, intentie een roep naar aandacht van je E-vriendjes is.

Overigens vind ik het niet fijn als je me Freud noemt, ik wil niet vergeleken worden met een coke snuivende jood die vage (wellicht in die tijd aannemelijke) ideeën had.

Terug
Naar boven