Fitness Seller

Pas begonnen

Misschien ook een handige tip, als je geen geld hebt voor een gymabonnement ga even zoeken op marktplaats of hier in de Trainingsmateriaal sectie ;). Je hoeft er vanaf het begin af aan niet veel aan uit te geven, want er is altijd de kans dat je binnen het halfjaar ermee stopt. Als je dan toch doorgaat kan je meer gewichten etc kopen als je daar behoefte aan hebt :)

• Topic Starter Topic Starter
2 dumbbells van 2kilo? Kom op zeg.

Waarom wil je niet naar de sportschool op jouw leeftijd?
Aankloten thuis met 2 dumbbells van 2 kilo gaat dus echt niet opschieten.
Nee, ik heb 1 dumbbell met 2 gewichten van 2 kilo eraan, sorry als ik het verkeerd geformuleerd heb.

Maar wat mij opvalt is dat ik alleen een sickpack heb als ik hem aanspan, dus door de oefeningen in. Is dat omdat ik dan het juiste vetpercentage heb maar nog niet genoeg heb getraint?

Laatst bewerkt:
Vergeet die sixpack en ga je hele lichaam trainen in een sportschool.

Maar wat mij opvalt is dat ik alleen een sickpack heb als ik hem aanspan, dus door de oefeningen in. Is dat omdat ik dan het juiste vetpercentage heb maar nog niet genoeg heb getraint?

Nee, je hebt als je sixpack nog niet zichtbaar is. Een te hoog vetpercentage en of te weinig getraind. In jouw geval zal het wel aan te weinig training liggen, omdat je zelf al aangeeft dat je te mager bent.

jeugd van tegenwoordig wil alleen maar een sixpack
wat jammer nou

Een brede bovenrug en goede berenpoten zijn veel indrukwekkender imo.

Nee, ik heb 1 dumbbell met 2 gewichten van 2 kilo eraan, sorry als ik het verkeerd geformuleerd heb.

Met 5 kilo dumbbell schiet je alsnog niks mee op. Koop van die verstelbare tot 20 kg, kost maar €30 ofzo. Kan je het ook nog eens aanpassen als je sterker word.

Als je bf onder de 12% zit zou je het moeten kunnen zien. Zoniet, dan zul je meer geduld moeten hebben en door trainen.

Maar ik zou gewoon al je spiergroepen trainen, krijg je uiteindelijk een veel mooier geheel van, geloof me maar.

dat lijkt me idd een prima manier om het te masceren.

Je hebt nu nog geen sixpack...je wilt wel een sixpack? Daarvoor moet je nog droger worden = nog minder vet = nog magerder.
O ja en je wilt 10kg aankomen. Zie je het probleem ontstaan? Het handigst is om nu te gaan trainen voor wat spiermassa overal.
Dat betekent dat je het beste die 2kg gewichtjes de hoek in kunt slingeren en lid gaat worden van een sportschool.
Daar zou je dan je hele lichaam kunnen trainen + wat aankomen met veel eten en dan lijkt me dat jouw probleem minder zichtbaar word?

Heb je het op deze manier?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

**** man het lijkt me geen fijne aandoening maar van die opmerking lig ik wel in een deuk:roflol:

ik vind die regel dat het aantal cm boven de meter je gewicht moet zijn een beetje overdreven dan is dus bijna iedereen te mager. Je bent zelf 1m71 bij 70 kg zijn, vind je dan ook jezelf te mager voor het gemiddelde.(en dan het gemiddelde van alle mensen dus niet van de bbers). Ik ben zelf 175cm met 67 kilo en vind als ik mezelf met anderen vergelijk mijzelf absoluut niet schriel ookal ben ik niet die 75 kg
+1

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik heb het inderdaad zo, alleen ik heb het een stuk minder en ik ben een stuk bruiner :)

Oke, maar algemeen massa bouwen lijkt me dan toch prioriteit hebben of niet?

Terug
Naar boven