MuscleMeat

PBS kuurlog

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja, als ze gewoon hoog testlevel zien, kan je het nog omzeilen, je zit nu eenmaal op de leeftijd dat de testlevel al op zijn hoogst is, als je dan bv zegt goed aan de boosters gezeten te hebben

goed aan de boosters ???
500 mg test zal niet echt kleine toename laten zien ofzo :scratch:

maar veel vrienden van mijn vader zijn overleden aan de anabolen. dus ... :D

grtz

damn, dan moete die mensen wel allemaal extreem veel pech gehad hebben en belachelijke hoeveelheden gebruikt hebben of gewoon domachterlijk geweest zijn. ie maakt je gewoon wat wijs hoor, gestorven aan anabolen :rolleyes:

ja, als ze gewoon hoog testlevel zien, kan je het nog omzeilen, je zit nu eenmaal op de leeftijd dat de testlevel al op zijn hoogst is, als je dan bv zegt goed aan de boosters gezeten te hebben

haha zo dom

als ze testen op testlevel dan ben je de lul, kom je niet mee weg met "ik gebruik test booster' (ja mss als je vader echt super dom en als hij het er niet met de arts over praat)

ik zal eens navragen wat voor onderzoek je pa ingedachte heeft, bij simpel bloedonderzoek is kans wel aanwezig dat ze testwaarde helemaal niet bekijken

ze testen trouwens niet zomaar op test, dat moet je echt speciaal aanvragen, mischien valt het allemaal wel mee voor je.

je leverwaardes zullen wel verhoogd zijn, je cholesterol zal k*t zijn en je bloeddruk is wrs te hoog.

• Topic Starter Topic Starter
damn, dan moete die mensen wel allemaal extreem veel pech gehad hebben en belachelijke hoeveelheden gebruikt hebben of gewoon domachterlijk geweest zijn. ie maakt je gewoon wat wijs hoor, gestorven aan anabolen :rolleyes:

kijk kerel, vriende van mijn vader van in de sportschool.
mijn vader is ondertussen 70 jaar.
denk dat er niet meer veel van die bodybuilders overblijven

ok, vergeef me als ik iets fout zeg, haha, maar door er eigenlijk geen ervaring mee te hebben, weet ik nu ook niet precies hoe hoog je testlevels nu wel gaan bij een test-kuur, wel weet ik als ze het onderzoeken, dat ze het tot een jaar nadien kunnen zien, ik spreek dan wel over specifieke onderzoeken bij natural wedstrijden he

kijk kerel, vriende van mijn vader van in de sportschool.
mijn vader is ondertussen 70 jaar.
denk dat er niet meer veel van die bodybuilders overblijven

dan zijn ze niet door de anabolen gestorven maar gewoon door ouderdom :p

wel rot voor je dat je helemaal geen aanleg hebt om bodybuilder te worden of gespierd te zijn. Je pakt steroids ( nog maar te zwijgen dat je geen verstand van hebt ), en je hebt duizenden supps ter beschikking. train je ook of pak je alleen de aN@boluh en de supps

hoezo heeft die geen aanleg?

Ze zullen wel zien dat je test enzo hoger is, en je leverwaardes niet zijn wat ze moeten zijn, maar gewone standaard bloedtest, gaan ze toch niet gaan uitzoeken wat je gebruikt hebt? :p
Zou te veel geld en moeite kosten...

Tenzij je vader echt daarom gevraagd heeft? Want, hij vermoed blijkbaar wel iets als hij zegt dat er 'iets niet klopt' ? :D

Stelletje jaloerse kindertjes.. kruip heel snel terug naar je hol. Het verbaast me telkens weer wat voor soort trieste figuren hier rond lopen.

Laat deze jongen toch lekker kuren. Hij is 19 jaar oud. Gaan jullie mij vertellen dat alle junioren toppers die wedstrijden draaien naturel zijn? Ze zijn waarschijnlijk nog een paar jaar eerder begonnen dan deze jongen.

Stelletje zielige jaloerse honden zijn sommigen hier ook he, ongelofelijk.
Deze jongen heeft een familie met geld, een lekkere vriendin :rolleyes:, lekkere kuur, een home gym waar de menigte k*t sportscholen (uitzondering hardcore's) nog een voorbeeld van kunnen nemen, een vader die er op zijn 70ste er nog steeds geweldig uit ziet.

Moet ik door gaan?

Kortom, als je denkt dat hij fout bezig is, maak dan niet dezelfde fout en donder een eind op en kijk nooit terug naar de log. Stress is een grote spierafbraak hormoon mocht je dat nog niet weten. :rolleyes:

Kinders..

Natuurlijk is mijn bericht voor , en de zoveel andere die voorheen hebben gepost bedoeld.

Met de supps en de roids die hij ter beschikking heeft zou ik gewoon een vele betere progressie verwachten. Daar doel ik op.

WAAROM ik op hem afgeef is omdat hij niets afweet van steroiden en dat hij gewoon voor het makkelijke kiest. Maar er zijn honderden onwetenden dat dit doen en mss ben jij en de andere wannabe's hier wel bij. Dat is mn standpunt.

En tuurlijk zullen er veel junioren niet naturel zijn, maar zij hebben deftige begeleiding of weten waarmee ze bezig zijn en deze jongen NIET.

Met de supps en de roids die hij ter beschikking heeft zou ik gewoon een vele betere progressie verwachten. Daar doel ik op.

WAAROM ik op hem afgeef is omdat hij niets afweet van steroiden en dat hij gewoon voor het makkelijke kiest. Maar er zijn honderden onwetenden dat dit doen en mss ben jij en de andere wannabe's hier wel bij. Dat is mn standpunt.

En tuurlijk zullen er veel junioren niet naturel zijn, maar zij hebben deftige begeleiding of weten waarmee ze bezig zijn en deze jongen NIET.
Denk dat er genoeg zijn die niet meer weten van waar ze mee bezig waren dan deze boiii hoor. Feit dattie op internet op een bbboard zit, log houd etc zegt wel wat. Genoeg gasten die maar wat doen maar die komen hier niet :P

post eens een foto van je vooruitgang.

anders gewoon eerlijk zijn, ik denk dat je vader je droom wel kan begrijpen...

Speciaal voor jou sjappie :p

aan het cutten, want kreeg teveel vet op mijn onderrug en buik.
is nu lekker weer droog.
82kg

sy3w9u.jpg

2m7taft.jpg

zo seg, dat gaat aardig hard kerel ...

nog geen last van sides? euforie? :p

nice nice
Ik krijg alleen maar meer zin om mijn kuur te starten netjes werk !!

hoe zit het met dat melatonan II? Gebruik je dat nog en wordt je er echt zo bruin van (of gaje ook nog onder de zonnenbank). Begin door mn kuur ook last te krijgen van puistjes en als dit werkt wil ik daar ook voor gaan kijken!
vast bedankt!

hoe zit het met dat melatonan II? Gebruik je dat nog en wordt je er echt zo bruin van (of gaje ook nog onder de zonnenbank). Begin door mn kuur ook last te krijgen van puistjes en als dit werkt wil ik daar ook voor gaan kijken!
vast bedankt!

ik ben er niet mee bezig, durf het niet goed.
ik heb besloten om 2x per week onder de zonnebank te gaan.
Dit helpt blijkbaar wel veel, ook veel zweten onder de zonnebank :D

Wanneer mag ik nu eens op bezoek komen haha
Neenee, btw, je zou eens moeten vragen aan je vader of hij je wat leert poseren want dat kan nog beter en je fysiek gaat er alleen maar beter uitzien op foto's.
In de hoeveelste week zit je nu en hoeveel heb je nog te gaan?
Grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven