XXL Nutrition

PBS kuurlog

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter

al eens een zenuw geraakt, bloedvatje geraakt... valt allemaal wel mee.
woensdag ga ik voor 1ste keer in been proberen injecteren.
en zondag in schouder.
waar moet ik op letten? let me know.

voor de rest schommelt mijn gewicht tussen de 81 - 82kg
hopelijk 85kg op het einde van de kuur.

zit nu in begin van de 7de week, dus er kan nog veel gegained worden.

Lekker vriendinnetje, ouwe kuurfanaat!

Hey kerels,
heb een vraagje
mijn vader wil mij volledig laten onderzoeken :D want er klopt iets niet volgens hem hahaha
maar euh, gaan ze zien dat ik test en winny heb gebruikt in mijn kuur.
of kan ik verzinnen dat ik testosterone booster heb gebruikt?

alvast bedankt.

ik wil het onderzoek niet weigeren, ik ga door een ct scan ofzoiets.
dus kan ik meteen kijken of ik iets kwaadaardig in mijn lichaam heb.

met een c-t scan gaan ze toch niet zien of je anabolen hebt gebruikt

Hey kerels,
heb een vraagje
mijn vader wil mij volledig laten onderzoeken :D want er klopt iets niet volgens hem hahaha
maar euh, gaan ze zien dat ik test en winny heb gebruikt in mijn kuur.
of kan ik verzinnen dat ik testosterone booster heb gebruikt?

alvast bedankt.

ik wil het onderzoek niet weigeren, ik ga door een ct scan ofzoiets.
dus kan ik meteen kijken of ik iets kwaadaardig in mijn lichaam heb.

Door een Ct scan??????Damn wat voor onderzoek wil je vader wel laten uitvoeren?Met een bloedafname heb je meer dan genoeg...Met een scanner ga je geen kloten zien, waar haal je het :D

Nu ben je de lul.. :roflol:

ct scan heeft niks meer hormoon levels te maken

bloedonderzoek zal je waarschijnlijk wel door de mand vallen :D

ct scan heeft niks meer hormoon levels te maken

bloedonderzoek zal je waarschijnlijk wel door de mand vallen :D

is naar mijn weten ook best makkelijk te omzeilen
als je idioot veel drinkt zou het ook al enorm verdunt allemaal moeten zijn
of is dat fabeltje ?

oei, ja met bloedonderzoek hang je er aan, die ct-scan heeft je pa mssn aangevraagd omdat je zo opblaast, dat hij denkt dat het aan de schildklierwerking of zo kan liggen

post eens een foto van je vooruitgang.

anders gewoon eerlijk zijn, ik denk dat je vader je droom wel kan begrijpen...

zou het ook nog eerst trachten uit te praten met je vader, ik ken er nu niet veel van, weet niet tot hoever een bloedonderzoek in eht ziekenhuis op dat gebied gaat, of het ware dat je pa er expliciet naar vraagt daarop te testen, maar ik heb nog gehoord dat ze bij bloedonderzoek voor wedstrijden idd kunnen terugvinden wat je hebt gebruikt, ik zou bv zeggen aan je pa dat je het doet omdat het je droomdoel is later wedstrijden op bepaald niveau te doen

post eens een foto van je vooruitgang.

anders gewoon eerlijk zijn, ik denk dat je vader je droom wel kan begrijpen...

Foto's komen wel.
ja hij vind het zelf heel mooi (die bodybuilder), maar veel vrienden van mijn vader zijn overleden aan de anabolen. dus ... :D

Hij zegt altijd, als je een echt bodybuilder wil worden, doe dan wekelijks bloedonderzoek, en ga meedoen aan naturel wedstrijden.
dus hiermee kan ik je wel duidelijk maken dat mijn vader geen voorstander is van anabolen gebruik. :D

grtz

zou het ook nog eerst trachten uit te praten met je vader, ik ken er nu niet veel van, weet niet tot hoever een bloedonderzoek in eht ziekenhuis op dat gebied gaat, of het ware dat je pa er expliciet naar vraagt daarop te testen, maar ik heb nog gehoord dat ze bij bloedonderzoek voor wedstrijden idd kunnen terugvinden wat je hebt gebruikt, ik zou bv zeggen aan je pa dat je het doet omdat het je droomdoel is later wedstrijden op bepaald niveau te doen

ja geljik heb je.
maar als het een eenvoudig bloedonderzoekje is, dan zien ze gewoon dat
mijn test level hoger is dan normaal.
dan zeg ik gewoon dat ik testo booster aan het gebruiken ben.
misschien voor in de toekomst dat ik het vertel, als ik echt ooit HUGE word hahahaha

idd, ja, denk het ook,nu ja er eens goed over praten met je vader, je bent 18j, het is al goed vooruitgegaan, je kan idd later goede wedstrijden doen naturel, bv bij de ncobb, mits goed begeleiding, ook qua voeding en supplementen, kan jij zeker een goede natural atleet worden.
tja, in het geniep kuren komt altijd vroeg of laat uit he, ik heb er ook aangedacht het in het geniep te doen omdat mijn vrouw er absoluut tegen is, maar begin er niet aan, leg me erbij neer naturel te blijven

ja geljik heb je.
maar als het een eenvoudig bloedonderzoekje is, dan zien ze gewoon dat
mijn test level hoger is dan normaal.
dan zeg ik gewoon dat ik testo booster aan het gebruiken ben.
misschien voor in de toekomst dat ik het vertel, als ik echt ooit HUGE word hahahaha

bij normaal bloedonderzoek testen ze volgens mij geen test levels

ja, als ze gewoon hoog testlevel zien, kan je het nog omzeilen, je zit nu eenmaal op de leeftijd dat de testlevel al op zijn hoogst is, als je dan bv zegt goed aan de boosters gezeten te hebben

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven