Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het lijkt me opzich wel logisch dat je een squat/powerrack in zo'n gym hebt staan. Al is het maar voor de heb![]()
Als ik een powerrack zou hebben zou ik er denk ik de hele dag in te vinden zijn. Al was ik dan niet aan het trainen, dan zou ik er in gaan klimmen o.i.d.Allen voor de heb.Als ik een powerrack zou hebben zou ik er denk ik de hele dag in te vinden zijn. Al was ik dan niet aan het trainen, dan zou ik er in gaan klimmen o.i.d.

ja is powerrackGeloof het wel ja. Als de TS zelf nou eens even wat reacties geeft worden we nog eens wijzer.![]()
aan de homegym te zien is geld geen probleem..
ga je eerst paar jaar kapot eten aan kip en biefstuk etc. en mss wat leuke supps erbij
18 is imo veels te vroeg om te kuren
maar dat je aan jezelf natuurlijk, ben wel benieuwd wat eruit komt
respect voor je ouwe btw

nee nog nooit gekuurd hoor!Kheb eens gehoord dat hij gekuurd heeft :S
Wel mooie fisiek en NICE gym![]()

pbs houd je een log bij? of kan je mischien je trainigschema posten?
goed bezig iig !pak je trouwens zonnebankjes of niet?
</O
</O
</O

Waarom zet je dat icoontje met dat tongetje bij sommige oefeningen?
Hey Yoel. Nette progressie in 2mnd8kilo derbij. Betekent dat je goed bezig bent. Discipline, overgave en voeding zullen hier een sleutelrol spelen. Persoonlijk, en nog anderen hier op het forum, zou ik nog wachten met kuren makker. Je gaat zo goed op deze manier. Dat je momenteel blijft hangen is eigenlijk wel normaal, je hebt reeds 8kg gegaind in 2 maanden tijd, dat is best veel. Als iedereen moest blijven aankomen en groeien op dit tempo zouden alle mensen reuzen zijn. Met een beetje geduld behaal je zo die 80-85 kilo makkelijk.
Maar in een ander topic zie ik dat je reeds je gear besteld hebt wat betekent dat je voor jezelf reeds besloten hebt om wel te juicen, daar je in de eerste post om raad en comments vraagt. Maar jij beslist natuurlijk wat je zelf doet met je lichaam. Maar begin er dan maar eerst aan als je goed op de hoogte bent van wat je wil gaan doen. Je zal idd de kaap sneller bereiken ALS je het correct en verantwoord doet. Daarna is het de taak om na de cycle je gains te behouden. En geloof mij dat is ook een uitdaging op zich!!
Iig verdiep je nog eerst ff in de materie en verder wens ik je veel gains toe.
Suc6!