AndroidHealthClinic

PBS Progressie - Get the shape you want!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het lijkt me opzich wel logisch dat je een squat/powerrack in zo'n gym hebt staan. Al is het maar voor de heb;)

Het lijkt me opzich wel logisch dat je een squat/powerrack in zo'n gym hebt staan. Al is het maar voor de heb;)

Allen voor de heb.:rolleyes:Als ik een powerrack zou hebben zou ik er denk ik de hele dag in te vinden zijn. Al was ik dan niet aan het trainen, dan zou ik er in gaan klimmen o.i.d.

Allen voor de heb.:rolleyes:Als ik een powerrack zou hebben zou ik er denk ik de hele dag in te vinden zijn. Al was ik dan niet aan het trainen, dan zou ik er in gaan klimmen o.i.d.

Die lui hebben toch geld genoeg. Ik had het ook wel geweten met een powerrack;)

aan de homegym te zien is geld geen probleem..
ga je eerst paar jaar kapot eten aan kip en biefstuk etc. en mss wat leuke supps erbij
18 is imo veels te vroeg om te kuren
maar dat je aan jezelf natuurlijk, ben wel benieuwd wat eruit komt :D

respect voor je ouwe btw

Kheb eens gehoord dat hij gekuurd heeft :S
Wel mooie fisiek en NICE gym :D

kan je mischien je trainingschema posten?

pbs houd je een log bij? of kan je mischien je trainigschema posten?
goed bezig iig !pak je trouwens zonnebankjes of niet?

hahaha mooie foto man.

Zwaar respect voor je vader! Mooi dat jullie samen trainen, komt goed!

Zelfde lengte als mij met ongeveer hetzelfde fysiek. Houd je ook een log bij?
Respect voor je pa dat hij op zijn 70e nog bezig is. Doet hem goed zo te zien!

• Topic Starter Topic Starter
pbs houd je een log bij? of kan je mischien je trainigschema posten?
goed bezig iig !pak je trouwens zonnebankjes of niet?

Wat is dat log?

Ik doe eigenlijk 3 oefeningen per spier en dan kies ik eigelijk uit welke want bij elke spier staan verschillende oefeningen.

Trainings schema

Maandag: Biceps – Triceps – Forearms
·Dumbbell Bicep curls
·Dumbbell inner-bicep curls
·Barbell curls

·Dips
·Bench Press (close grip)
·Tricep Pushdown
·Tricep Pushdown (Rope)

·Dumbbell Pronation
·Dumbbell Wrist curl<O:p</O:p
Dinsdag: Benen – Schouders
·squat
·Barbell deadlift
·Leg Extension
·Leg Press
·Calve raises
·Leg curl

·Dumbbell Press
·Incline lying dumbbell raises
·Knee side raises
·Front raises
·Front plate raise
·Behind the Neck press<O:p</O:p
Donderdag: Rug
·Back extension
·Barbell deadlift
·Seated rows
·Pull Ups
·Incline Seated rows
·T-Bar row
·Pull downs
·Pull down machine<O:p</O:p
Vrijdag: Borst – Trapeziums
·Barbell Bench press (medium Grip)
·Incline Dumbbell flyes (with a twist)
·Incline Dumbbell press
·Butterfly
·Bench press machine

·Upright Row
·Dumbbell shrugs

Hahaha ja zonnebank :D

vaag dat je met 70kg bij 1.78m zo'n fysiek kan opbouwen. Ik ben nog zwaarder maar heb by far nog niet zo'n fysiek.

Wel respect hoor, daar niet van. Ook voor je pa.

je pa staat er zeker netjes bij! damn, respect.

Hey Yoel. Nette progressie in 2mnd :thumb: 8kilo derbij. Betekent dat je goed bezig bent. Discipline, overgave en voeding zullen hier een sleutelrol spelen. Persoonlijk, en nog anderen hier op het forum, zou ik nog wachten met kuren makker. Je gaat zo goed op deze manier. Dat je momenteel blijft hangen is eigenlijk wel normaal, je hebt reeds 8kg gegaind in 2 maanden tijd, dat is best veel. Als iedereen moest blijven aankomen en groeien op dit tempo zouden alle mensen reuzen zijn. Met een beetje geduld behaal je zo die 80-85 kilo makkelijk.
Maar in een ander topic zie ik dat je reeds je gear besteld hebt wat betekent dat je voor jezelf reeds besloten hebt om wel te juicen, daar je in de eerste post om raad en comments vraagt. Maar jij beslist natuurlijk wat je zelf doet met je lichaam. Maar begin er dan maar eerst aan als je goed op de hoogte bent van wat je wil gaan doen. Je zal idd de kaap sneller bereiken ALS je het correct en verantwoord doet. Daarna is het de taak om na de cycle je gains te behouden. En geloof mij dat is ook een uitdaging op zich!!
Iig verdiep je nog eerst ff in de materie en verder wens ik je veel gains toe.
Suc6!

• Topic Starter Topic Starter
Hey Yoel. Nette progressie in 2mnd :thumb: 8kilo derbij. Betekent dat je goed bezig bent. Discipline, overgave en voeding zullen hier een sleutelrol spelen. Persoonlijk, en nog anderen hier op het forum, zou ik nog wachten met kuren makker. Je gaat zo goed op deze manier. Dat je momenteel blijft hangen is eigenlijk wel normaal, je hebt reeds 8kg gegaind in 2 maanden tijd, dat is best veel. Als iedereen moest blijven aankomen en groeien op dit tempo zouden alle mensen reuzen zijn. Met een beetje geduld behaal je zo die 80-85 kilo makkelijk.
Maar in een ander topic zie ik dat je reeds je gear besteld hebt wat betekent dat je voor jezelf reeds besloten hebt om wel te juicen, daar je in de eerste post om raad en comments vraagt. Maar jij beslist natuurlijk wat je zelf doet met je lichaam. Maar begin er dan maar eerst aan als je goed op de hoogte bent van wat je wil gaan doen. Je zal idd de kaap sneller bereiken ALS je het correct en verantwoord doet. Daarna is het de taak om na de cycle je gains te behouden. En geloof mij dat is ook een uitdaging op zich!!
Iig verdiep je nog eerst ff in de materie en verder wens ik je veel gains toe.
Suc6!

Hey bedankt voor je reactie,

ik weet dat met natuurlijk trainen dat het allemaal een stuk moeilijker gaat maar dat je er met de jaren wel komt. Deze gedachte is niet verkeerd maar ik voel me zo rot slecht over mijn lichaam dat ik liever gebruik wil maken van bepaalde hulpmiddelen... veel vrienden van mij zitten toevallig aan de anabolen en hun vooruitgang is ongelooflijk! De jaloezie speelt hier natuurlijk ook een rol. zelf ben ik er nog niet echt uit... maar in iedergeval
"moest" ik beginnen kuren zou het verantwoord zijn, lage doseringen enzo... En dan zou ik er ook ECHT voor gaan zowel tijdens de kuur als na de kuur om de gains te behouden.
Nu ben ik er zelf nog niet uit wat ik ga nemen, ofwel aas ofwel hgh.
voorlopig begin ik pas als ik de 75 kg heb gehaald, daarna eerst een hoop opzoekwerk en kennis opdoen.

grtz

Vette homegym!

8 kilo in 2 maanden? :eek: :eek:
Lekkere bulk...

Ook al zie ik alleen apparaten die ik nooit gebruikt, toch is het een home gym om jaloers op te zijn.
Maak er maar volop gebruik van, zou elke member hier iig wel doen

traint je pa soms in merksem(planet fitness)?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven