Fitness Seller

PBS Progressie - Get the shape you want!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja je hebt gelijk hoor, maar die hgh ga ik volgend jaar doen.
ik heb niet zo'n overdreve doel hoor.
ik ga van de zomer nog 1 kuurtje doen, weet wel nog niet wat, zeker geen combi van diana en oxy.
100kg zal ik nooit wegen, wil ik gewoon weg niet.
doel is 90kg met low vet%

marcJ back on topic graag, wil graag mijn topic behouden.
Waarom ga je iets duur en gek als HGH gebruiken als je gwn 90kg wil wegen? Kan je toch evegoed met andere goedkopere kuren halen. Bovendien gaat van die HGH niet enkel je spieren groter worden...

HGH heel zeker niet aan beginnen. 90kg met een laag vetpercentage haal je ook met simpele kuurtjes....

Dit is geen kuurlog en ook geen thread in de AAS-sectie, voor de laatste keer het verzoek om on-topic verder te gaan.

HGH heel zeker niet aan beginnen. 90kg met een laag vetpercentage haal je ook met simpele kuurtjes....

Als natural ook best te halen @ 1m80 op een paar jaar mits toewijding qua voeding.
Die kuurtjes zijn sowieso jammer de eerste jaren training, maar goed... Ik vind het triester dat hij niet hard wilt trainen en duidelijk geen toewijding voor de sport heeft maar het maar in handen gesmeten krijgt via dergelijke middeltjes.

Als hij binnen 2 jaar nog traint en dan eindelijk 90kg ripped weegt na zn kuurtjes gaat hij het nog serieus lastig krijgen om die massa vast te houden, terwijl anderen die natural zijn met wat onderhoudtraining zo'n fysiek jarenlang zullen kunnen vasthouden.

als natural ook best te halen @ 1m80 op een paar jaar mits toewijding qua voeding.
Die kuurtjes zijn sowieso jammer de eerste jaren training, maar goed... Ik vind het triester dat hij niet hard wilt trainen en duidelijk geen toewijding voor de sport heeft maar het maar in handen gesmeten krijgt via dergelijke middeltjes.

Als hij binnen 2 jaar nog traint en dan eindelijk 90kg ripped weegt na zn kuurtjes gaat hij het nog serieus lastig krijgen om die massa vast te houden, terwijl anderen die natural zijn met wat onderhoudtraining zo'n fysiek jarenlang zullen kunnen vasthouden.

+1111111111111

de doelen worden wel steeds meer en meer :P eerst 85 kg en laag bf% nu alweer 90 kg en laag bf%. Anyway nice fysiek..

Als natural ook best te halen @ 1m80 op een paar jaar mits toewijding qua voeding.

Zo denk ik er ook over.

hehehehe pbs je bestelt gewoon spieren XD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven