- Waardering
- 65
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 7%
casekings lijkt me duurder dan alternate.. de I7 6700K is daar 25 euro duurder..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
casekings lijkt me duurder dan alternate.. de I7 6700K is daar 25 euro duurder..
Die cpu kost los al 330 euro + 16gb 2133mhz ram en een ssd 256gb..vraag me toch sterk af hoe jij aan 700 euro komt zonder losse grafische kaart

hdmi in je mobo prikken en dan ff naar de intel gpu drivers kijken?weet iemand of en hoe je je intel graphics kan koppelen aan een apart tweede scherm zodat je geen frames verliest op je hoofdmonitor (die gestuurd wordt door een andere gpu) ??
Je moet je beeldschermen altijd aan dezelfde grafische kaart hangen. Je verliest amper frames als je 2 monitors gebruikt.weet iemand of en hoe je je intel graphics kan koppelen aan een apart tweede scherm zodat je geen frames verliest op je hoofdmonitor (die gestuurd wordt door een andere gpu) ??
Uhm tijdens het gamen haal ik amper 100 terwijl ik normaal tegen de 200 aanzit.Je moet je beeldschermen altijd aan dezelfde grafische kaart hangen. Je verliest amper frames als je 2 monitors gebruikt.
Welk game? En als je het game laat doorlopen op je 2 schermen is dat wel normaal. Hoeveel Hz zijn je schermen?Uhm tijdens het gamen haal ik amper 100 terwijl ik normaal tegen de 200 aanzit.
Holy f**k natuurlijk. Ik had hem in de output van mijn gpu hangen. Logischhdmi in je mobo prikken en dan ff naar de intel gpu drivers kijken?

Uhm tijdens het gamen haal ik amper 100 terwijl ik normaal tegen de 200 aanzit.
ff opnieuw jailbreakenHeeft er iemand toevallig verstand van cydia en een 'gejailbreakte' iPhone?
Ben er zelf opzich wel handig mee. Zit alleen nu met het probleem dat apple apps (zoals internet, mail,maar dan niet foto's en agenda) dat die gelijk crashen als je ze aan klikt
het probleem is dus dat mijn computer zelfs m'n telefoon niet herkent (iTunes dan) en fotobibliotheek herkent hem wel