Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mwoah, matig. Ik verwacht nog een mailtje deze week. Mijn verwachtingen zijn echter niet zo hoog.Innn
Lukt het al een beetje met een sponsor te regelen?
Dankjewel Kraftie

In
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Succes pinda.
die gifZoek wat coaching/sponsoring, tijd om een stapje verder te gaan dan hobby babbyduilding

Zoek wat coaching/sponsoring, tijd om een stapje verder te gaan dan hobby babbyduilding![]()
Dat hoop ik dan ook!Gelijk heb je, jij kan stuk verder komen. Wie had je aangeschreven als je liever niet vertelt begrijp ik dat.

Bij deze bevestig ik dat je swag hebt.
Dat hoop ik dan ook!
Verscheidene bedrijven, waaronder de boardsponsoren. Tot nu toe zonder succes.. Ik verwacht deze week nog een mailtje van iemand. Mochten jullie suggesties, tips en/of geïnteresseerden hebben/kennen, hoor ze graag![]()
Mr. ParaOlympia 2018, bestaat dat? zou wel een mooi verhaal maken, jongen die op z'n 14e al buff is, missend been, fully dedicated. kan echt wat worden![]()
Het liefst doe ik mee met een niet gehandicapt georiënteerde wedstrijd 
Had het ook niet verwacht eigenlijk. Krijg bizar weinig reacties. Het is wel zo dat ik in het wereldje zelf niet zo populair ben, zo hebben ze mij IRL nooit gezien. Zou het zeker wel tof vinden om op een poster te staan, al squattend met eronder ''feed the beast'' of iets dergelijks inderdaadBizar dat jesse wel word gesponsort en pinda niet.. Zou je toch denken dat een beest als pinda die gewoon keihard squat met een prothese ook wel word uitgekozen. En dan zeker met dat " feed the beast" thema van b&f.

Heb ik geprobeerd, helaas geen interesse..Probeer Berry de Mey met z'n supplementenlijn. Hij had hier destijds een wedstrijd lopen waarbij de winnaar begeleiding etc zou krijgen. Winnaar had het te druk en is op niks gelopen misschien is die geinteresseerd.
In mijn bulk met 24 of 26 geloof ik.
Komt in orde. Eerst weer even op kracht komenwow echt sterk, doe anders keer training video, misschien kan je zo ook wat sponsors binnen halen