Fitness Seller

Peanuts road to mm episode 3: One leg, still mm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
In
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Succes pinda.

b09.gif

in

• Topic Starter Topic Starter
Innn

Lukt het al een beetje met een sponsor te regelen?
Mwoah, matig. Ik verwacht nog een mailtje deze week. Mijn verwachtingen zijn echter niet zo hoog.
Dankjewel Kraftie :kiss:
In
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Succes pinda.
:roflol: die gif

Mag eindelijk carbs naar binnen proppen vandaag. Gogo tosti met kaas, 3 eieren en whey...

Gelijk heb je, jij kan stuk verder komen. Wie had je aangeschreven als je liever niet vertelt begrijp ik dat.
Dat hoop ik dan ook!
Verscheidene bedrijven, waaronder de boardsponsoren. Tot nu toe zonder succes.. Ik verwacht deze week nog een mailtje van iemand. Mochten jullie suggesties, tips en/of geïnteresseerden hebben/kennen, hoor ze graag :)

In, ik ben een fan van je pinda! 1luv

Mr. ParaOlympia 2018, bestaat dat? zou wel een mooi verhaal maken, jongen die op z'n 14e al buff is, missend been, fully dedicated. kan echt wat worden :)

Bizar dat jesse wel word gesponsort en pinda niet.. Zou je toch denken dat een beest als pinda die gewoon keihard squat met een prothese ook wel word uitgekozen. En dan zeker met dat " feed the beast" thema van b&f.

Ga je eigenlijk wedstrijden draaien ? Lijkt me wel een stunt om met je prothese op de flexcup te komen en er buffer bij te staan dan het merendeel dat meedoet.

Dat hoop ik dan ook!
Verscheidene bedrijven, waaronder de boardsponsoren. Tot nu toe zonder succes.. Ik verwacht deze week nog een mailtje van iemand. Mochten jullie suggesties, tips en/of geïnteresseerden hebben/kennen, hoor ze graag :)

Probeer Berry de Mey met z'n supplementenlijn. Hij had hier destijds een wedstrijd lopen waarbij de winnaar begeleiding etc zou krijgen. Winnaar had het te druk en is op niks gelopen misschien is die geinteresseerd.

Mr. ParaOlympia 2018, bestaat dat? zou wel een mooi verhaal maken, jongen die op z'n 14e al buff is, missend been, fully dedicated. kan echt wat worden :)
:roflol: Het liefst doe ik mee met een niet gehandicapt georiënteerde wedstrijd :D
Bizar dat jesse wel word gesponsort en pinda niet.. Zou je toch denken dat een beest als pinda die gewoon keihard squat met een prothese ook wel word uitgekozen. En dan zeker met dat " feed the beast" thema van b&f.
Had het ook niet verwacht eigenlijk. Krijg bizar weinig reacties. Het is wel zo dat ik in het wereldje zelf niet zo populair ben, zo hebben ze mij IRL nooit gezien. Zou het zeker wel tof vinden om op een poster te staan, al squattend met eronder ''feed the beast'' of iets dergelijks inderdaad :D
Probeer Berry de Mey met z'n supplementenlijn. Hij had hier destijds een wedstrijd lopen waarbij de winnaar begeleiding etc zou krijgen. Winnaar had het te druk en is op niks gelopen misschien is die geinteresseerd.
Heb ik geprobeerd, helaas geen interesse..

Vraag me toch wel af wat ik fout doe.

Misschien eens Robbert-jan van Heeckeren contacteren. Misschien kan hij een goed woordje voor je doen bij XXL

:roflol: Dan zie je me binnen enkele dagen trainingen van me op ''Robbert's Tripple'' posten.

doe jij dumbbell laterals met 20kg???

wow echt sterk, doe anders keer training video, misschien kan je zo ook wat sponsors binnen halen

godver jij drukt ziek veel.
ben al blij als ik dat met 100kg kan.. *zucht*

gewoon stap voor stap een paar extra kg er aan gehangen iedere keer of wat is je tactiek :P?

---------- Post toegevoegd Tue 19 Feb 2013 om 01:16 ----------

btw. die spotter was niet eens nodig man haha

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven