Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ziet er goed uit sherrerd pinda in de zomer? met lang haar,
Wat mete die armen van je 18inch?
Laten we hopen dat ik lekker droog sta in de zomer. Mijn plan is dan ook om niet meer boven de 12% te komen tijdens de bulk. Laten we hopen dat ik lekker droog sta in de zomer. Mijn plan is dan ook om niet meer boven de 12% te komen tijdens de bulk.
De laatste keer dat ik ze heb gemeten waren ze rond 18 inch ja, 45,5 cm. Dit was echter op m'n hoogtepunt in de zomer, dus ze zullen nu iets kleiner zijn.

Twijfel niet aan je.
Adurtjuhs komen ook al tevoorschijn zie ik![]()
Beginnen al een beetje door te komen inderdaad. Vooral op mijn biceps. sgaamhaar :S
Lievv. M'n haar heb ik de afgelopen tijd geen aandacht aan besteed. Moet zeggen dat wat langer me een minder Polisch uiterlijk geeft, tot grote opluchting van mijn moeder.
Voor de nieuwkomers: pics op de vorige pagina.
Ik ben een kwart Indo. Mijn achternaam is van mijn opa's kant, waarvan ik weet dat die uit Amsterdam kwamen. Het kan goed zijn misschien Duitse voorouders heb.
Ik ben licht getint. Echter nog wel de bleekscheet van de familie.ooh dacht al, zal wel duits zijn. maar hebben alle indo's zo'n huidskleur als jij of ben jij een mengeling?zou eerder denken dat ze donkere huid zouden hebben..
Ik ben licht getint. Echter nog wel de bleekscheet van de familie.
jij licht getint? er zijn ras Pekelders die nog bruiner zijn dan jij.