XXL Nutrition

Peanuts road to mm episode 3: One leg, still mm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hoi Pinda

Je ziet er ongelooflijk sexy uit.

Groeten
MassiveBe

Dem gainsssss
mirin hair

• Topic Starter Topic Starter
Lievv. M'n haar heb ik de afgelopen tijd geen aandacht aan besteed. Moet zeggen dat wat langer me een minder Polisch uiterlijk geeft, tot grote opluchting van mijn moeder.

Voor de nieuwkomers: pics op de vorige pagina.

ziet er goed uit sherrerd pinda in de zomer? met lang haar,

Wat mete die armen van je 18inch?

ziet er goed uit sherrerd pinda in de zomer? met lang haar,

Wat mete die armen van je 18inch?
:D Laten we hopen dat ik lekker droog sta in de zomer. Mijn plan is dan ook om niet meer boven de 12% te komen tijdens de bulk.

De laatste keer dat ik ze heb gemeten waren ze rond 18 inch ja, 45,5 cm. Dit was echter op m'n hoogtepunt in de zomer, dus ze zullen nu iets kleiner zijn.

:D Laten we hopen dat ik lekker droog sta in de zomer. Mijn plan is dan ook om niet meer boven de 12% te komen tijdens de bulk.

De laatste keer dat ik ze heb gemeten waren ze rond 18 inch ja, 45,5 cm. Dit was echter op m'n hoogtepunt in de zomer, dus ze zullen nu iets kleiner zijn.

Twijfel niet aan je.

Adurtjuhs komen ook al tevoorschijn zie ik;)

Twijfel niet aan je.

Adurtjuhs komen ook al tevoorschijn zie ik;)
:) Beginnen al een beetje door te komen inderdaad. Vooral op mijn biceps.
Ik moet zeggen dat mijn onderarmen op de foto's niet echt goed uit komen. Denk dat het aan de hoek ligt, want ze lijken wel extreem klein in verhouding.

in
veel succes pienut
M19TxAh.jpg

Thumbs up if you're watching this log in 2013!!!!!

innnnnnn

je ziet er agressief uit met haar
sla me niet plies

Wat is dat, op je hoofd?

pp,375x360.jpg

Ik ben een kwart Indo. Mijn achternaam is van mijn opa's kant, waarvan ik weet dat die uit Amsterdam kwamen. Het kan goed zijn misschien Duitse voorouders heb.

Ik ben een kwart Indo. Mijn achternaam is van mijn opa's kant, waarvan ik weet dat die uit Amsterdam kwamen. Het kan goed zijn misschien Duitse voorouders heb.

ooh dacht al, zal wel duits zijn. maar hebben alle indo's zo'n huidskleur als jij of ben jij een mengeling?zou eerder denken dat ze donkere huid zouden hebben..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven