- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Fullbody voor een korte krachtherstel omdat ik twee maanden niet getraind heb.
Oke, is duidelijk!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fullbody voor een korte krachtherstel omdat ik twee maanden niet getraind heb.
too stronqqqtoo strong
Heb je ook moeite met balans op MP staand? door je prothese
Hoezo blijf je niet op fullbody (maar dan met meer oefeningen), dan verbrand je toch ook meer?
Valt wel mee. Tevens heeft een 4 daagse split wat meer volume (ik verveel mij erg in een week) en reageren (late-)intermedaite trainees goed op wat meer volume/typische BB-templates. Niet dat FB een verkeerde keus is in de cut, het is een prima keus en misschien zelfs een betere.Hoezo blijf je niet op fullbody (maar dan met meer oefeningen), dan verbrand je toch ook meer?
Valt wel mee. Tevens heeft een 4 daagse split wat meer volume (ik verveel mij erg in een week) en reageren (late-)intermedaite trainees goed op wat meer volume/typische BB-templates. Niet dat FB een verkeerde keus is in de cut, het is een prima keus en misschien zelfs een betere.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Ga gewoon 7 dagen in de week trainen en dan 2 keer per dag, 1 keer in ochtend 2uur lang, dan hele middag slapen voor herstel en dan in avond nog een sessie van een uur, daarna weer slapen tot volgende ochtend om weer 2 uur te knallen, repeat for epic gainzzz
Vind Diego lekkerdertrain - eat - sleep - repeat
je hebt toch tijd zat, anders zit je maar wat op de bank te hangen voor de tv en fappen op dora.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
We are coïtus together.forgive english, i am Russia.
i come to study clothing and fashion at American university. i am here little time and i am very hard stress. i am gay also and this very difficult for me, i am very religion person. i never act to be gay with other men before. but after i am in america 6 weeks i am my friend together he is gay also. He was show me American fashion and then we are kiss.
Mirin
Met chocomel