XXL Nutrition

Gestopt Peanuthead95 wedstrijdlog en zo

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom denk jij dat je iemands plek jat? Of uberhaupt die plek behaalt?

Ik vind het een beetje kontengedraai. Alsof het iemand een reet interesseert dat jij er met de pet naar gooit. Als jij er goed bij staat krijg je gewoon de plek die je verdient hoor.
Zonde om nu de handdoek in de ring te gooien. Finish what you start.

+1

Er zijn echt behoorlijk wat goede fysieken hier, zou er niet zomaar vanuit gaan dat je die top drie zou behalen hoor. Sluit het niet uit want je hebt een goed fysiek maar ik heb betere gezien in de huidige contestlogs. (Ik praat dan over top 3).
 
Waarom denk jij dat je iemands plek jat? Of uberhaupt die plek behaalt?

Ik vind het een beetje kontengedraai. Alsof het iemand een reet interesseert dat jij er met de pet naar gooit. Als jij er goed bij staat krijg je gewoon de plek die je verdient hoor.
Zonde om nu de handdoek in de ring te gooien. Finish what you start.
Ik geef enkel een uitleg, Sjorsje. Verder hoef je mij niet uit te leggen over interesse. Als je ooit hebt opgelet is het je vast wel opgevallen dat ik juist degene ben die totaal niets geeft om wat anderen denken. Ik doe mee voor mezelf, niet voor jullie. Als ik niet tevreden ben met wat het eindresultaat gaat brengen doe ik niet meer mee. Simpel. Ik had ook gewoon kunnen zeggen ''ik stop'', topic dicht, maar toch neem ik de tijd voor een uitleg. Wat jullie vinden van de reden kan mij verder een reet roesten.

Als je verder nog wat wilt zeggen kan je dat doen via PB, ik ga geen ellenlange ''wellus nietus'' discussies houden en een ''diepe'' kijk in mijn psyche waarvan ik weet waar dit soort discussies tot leiden.
 
Talk about anti-climax
 
Fack wat een fail peanut. Herpak jezelf, je hebt nog een maand in shape te komen.

Niemand neemt je toch meer serieus anders.

Was je niet nog om een sponsor aan het smeken haast? Kun je nu sowieso wel vergeten
 
De 1e keer in DBB history dat peanut niet delivert...
 
Fack wat een fail peanut. Herpak jezelf, je hebt nog een maand in shape te komen.

Niemand neemt je toch meer serieus anders.

Was je niet nog om een sponsor aan het smeken haast? Kun je nu sowieso wel vergeten
Dat doe ik ook, maar dan low profile en lekker rustig aan.
De 1e keer in DBB history dat peanut niet delivert...
Ik deliver altijd.. Volgend jaar :o
 
Wel jammer, was toch wel benieuwd naar het resultaat als je volledig droog was geraakt.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gewoon doorgaan man, maak nieuwe "begin" fotos zodra je wakker bent en dan vergelijk je die met na de contest. Je hebt minder tijd dus meer redenen om te knallen.
 
Peanut stopt omdat hij geen idee heeft hoe hij moet cutten :trollface:

Xx
 
Ik geef enkel een uitleg, Sjorsje. Verder hoef je mij niet uit te leggen over interesse. Als je ooit hebt opgelet is het je vast wel opgevallen dat ik juist degene ben die totaal niets geeft om wat anderen denken. Ik doe mee voor mezelf, niet voor jullie. Als ik niet tevreden ben met wat het eindresultaat gaat brengen doe ik niet meer mee. Simpel. Ik had ook gewoon kunnen zeggen ''ik stop'', topic dicht, maar toch neem ik de tijd voor een uitleg. Wat jullie vinden van de reden kan mij verder een reet roesten.

Als je verder nog wat wilt zeggen kan je dat doen via PB, ik ga geen ellenlange ''wellus nietus'' discussies houden en een ''diepe'' kijk in mijn psyche waarvan ik weet waar dit soort discussies tot leiden.

+1

Vind dat je het ook gewoon totaal voor jezelf moet doen.
Natuurlijk vinden een hoop leden, waardoor ikzelf, het jammer dat je stopt...
Je hebt een gigantische potentie en het is altijd zonde om juist zo iemand ermee te zien stoppen.
Ook omdat je toch graag een keer zou willen zien hoe jij het nu allemaal precies doet etc!

Ik wens je in ieder geval veel succes met je doelen, je komt er sowieso wel!
Dan is het wel niet dit jaar, maar dan volgend jaar!! :thumbs:
 
Ik geef enkel een uitleg, Sjorsje. Verder hoef je mij niet uit te leggen over interesse. Als je ooit hebt opgelet is het je vast wel opgevallen dat ik juist degene ben die totaal niets geeft om wat anderen denken. Ik doe mee voor mezelf, niet voor jullie. Als ik niet tevreden ben met wat het eindresultaat gaat brengen doe ik niet meer mee. Simpel. Ik had ook gewoon kunnen zeggen ''ik stop'', topic dicht, maar toch neem ik de tijd voor een uitleg. Wat jullie vinden van de reden kan mij verder een reet roesten.

Als je verder nog wat wilt zeggen kan je dat doen via PB, ik ga geen ellenlange ''wellus nietus'' discussies houden en een ''diepe'' kijk in mijn psyche waarvan ik weet waar dit soort discussies tot leiden.

niet voor jullie

niet voor jullie


niet voor jullie

:eek: right in the feels:sad:
 
Waar kan ik ontvolgen?
 
Hey Pinda!

Dat je met je verkeerde been uit bed bent gestap een paar maanden geleden wilt nog niet zeggen dat je nu dat nog als excuus kan gebruiken!

Pak een MILF en haar dochter neuk je prothese kapot en ga verder waar je een paar maanden geleden was.. werkt dat nog niet pak je een MILF, haar moeder en 7 dochters! :D

Suc6! zou zonde zijn als je je eigen niet kan herpakken, juist omdat jij het voor je eigen doet vind ik jouw logje super!
 
Hey Pinda!

Dat je met je verkeerde been uit bed bent gestap een paar maanden geleden wilt nog niet zeggen dat je nu dat nog als excuus kan gebruiken!

Pak een MILF en haar dochter neuk je prothese kapot en ga verder waar je een paar maanden geleden was.. werkt dat nog niet pak je een MILF, haar moeder en 7 dochters! :D

Suc6! zou zonde zijn als je je eigen niet kan herpakken, juist omdat jij het voor je eigen doet vind ik jouw logje super!

Waarr? Adres?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hey Pinda!

Dat je met je verkeerde been uit bed bent gestap een paar maanden geleden wilt nog niet zeggen dat je nu dat nog als excuus kan gebruiken!

Pak een MILF en haar dochter neuk je prothese kapot en ga verder waar je een paar maanden geleden was.. werkt dat nog niet pak je een MILF, haar moeder en 7 dochters! :D

Suc6! zou zonde zijn als je je eigen niet kan herpakken, juist omdat jij het voor je eigen doet vind ik jouw logje super!
Kan maar met één been uit het bed stappen
 
214p3pj.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven