- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Ja hallo. Ik ben Peanut, 16 en dit is mijn log. Ik heb dus een half jaar thuis gezeten na een operatie aan mijn been (Heb een prothese been en ben dus crippled) en heb al die tijd dus niet kunnen trainen (Daarvoor waren het superknal trainingen) maar nu word het tijd om weer te beginnen.
Ik ben maarliefst een ****ing 10 kilo afgevallen in die tijd. In spiermassa, vocht en andere dingetjes en ik weeg nog maar een miezerige 60,5 kilo nakend en zonder prothese (die dan weer 3 kilo weegt)
Maar geen tijd om te zeiken! Spiergeheugen ftw en binnen 1 maand ben ik er weer bovenop! Wohoo!
Lengte: 1,65
Gewicht: 60,5 nakend.
Bf: Geen idee, ik schat rond de 11-12%
Training- en voedingsschema:
(Als iemand dan meteen even wilt kijken of dat voedingsschema ook een beetje in elkaar steekt..)
Ik ga eventjes trainen, mmm.
Doeg.
Foto's 9 april 2011:
Foto's 15 juli 2011 (Snelle tussentijdse pics)
(Overbelicht, maar de batterij was op..)
Foto's 24 augustus:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik ben maarliefst een ****ing 10 kilo afgevallen in die tijd. In spiermassa, vocht en andere dingetjes en ik weeg nog maar een miezerige 60,5 kilo nakend en zonder prothese (die dan weer 3 kilo weegt)
Maar geen tijd om te zeiken! Spiergeheugen ftw en binnen 1 maand ben ik er weer bovenop! Wohoo!
Lengte: 1,65
Gewicht: 60,5 nakend.
Bf: Geen idee, ik schat rond de 11-12%
Training- en voedingsschema:
(Als iemand dan meteen even wilt kijken of dat voedingsschema ook een beetje in elkaar steekt..)
Ik ga eventjes trainen, mmm.
Doeg.
Foto's 9 april 2011:
Foto's 15 juli 2011 (Snelle tussentijdse pics)
(Overbelicht, maar de batterij was op..)
Foto's 24 augustus: