AndroidHealthClinic

Peanuts road to mm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

Peanuthead95

Gargantuan Beast
Elite Member
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
5.950
Lengte
1m70
Massa
98kg
Ja hallo. Ik ben Peanut, 16 en dit is mijn log. Ik heb dus een half jaar thuis gezeten na een operatie aan mijn been (Heb een prothese been en ben dus crippled) en heb al die tijd dus niet kunnen trainen (Daarvoor waren het superknal trainingen) maar nu word het tijd om weer te beginnen.

Ik ben maarliefst een ****ing 10 kilo afgevallen in die tijd. In spiermassa, vocht en andere dingetjes en ik weeg nog maar een miezerige 60,5 kilo nakend en zonder prothese (die dan weer 3 kilo weegt)

Maar geen tijd om te zeiken! Spiergeheugen ftw en binnen 1 maand ben ik er weer bovenop! Wohoo!

Lengte: 1,65
Gewicht: 60,5 nakend.
Bf: Geen idee, ik schat rond de 11-12%

Training- en voedingsschema:

(Als iemand dan meteen even wilt kijken of dat voedingsschema ook een beetje in elkaar steekt..)

Ik ga eventjes trainen, mmm.
Doeg.

Foto's 9 april 2011:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
xm4vax.jpg

2mfcakg.jpg

Foto's 15 juli 2011 (Snelle tussentijdse pics)
w7dlbd.jpg

28at10i.jpg

(Overbelicht, maar de batterij was op..)

Foto's 24 augustus:
10xfst2.jpg

260v2hw.jpg

5bxrbm.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Voedingschema uitplaksel.jpg

Bijlagen

Ey dikke, succes met je log man! Word knallen.. PM nog even over waalwijk

geen trollvraag maar gewicht is dat met prothese gerekend of zonder? gewoon uit nieuwsgierigheid. Hoeveel weegt zoiets eigenlijk?

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:50 ----------

ok nvm ik ben blind het staat in de openingspost :p

good luck brabander

leuk dat je een log start. Je hebt een goede motivatie. Die 10 kg zit er zo weer aan!

Succes Peanut, ik volg.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de leuke reacties :)
Helaas is het vandaag echt als de klote gegaan. Ik had een hele leuke sample Noxipro, nou wat een t*fus spul het werkt echt niet voor mij. Ik voelde me echt super zenuwachtig en daarna (nu nog steeds) voelt het alsof alles op autopilot staat en ik echt geen gedachte eruit kan persen.. Morgen krijgen jullie dan de eerste echte training te horen, dit ging gewoon k*t niet te filmen.

Ik ga wat even en dan slapen.. Ik zet de wekker wel voor mijn volgende maaltijd.

Edit: Geen mmmm deze training.

Laatst bewerkt:
Waarom post je niet je setjes? Of ben je ff in en uit gelopen voor het 'gevoel'?

Wist niet dat je maar één been hebt. Wat is er gebeurt ziekte? of had je al geen been bij geboorte? Succes verder. Gaat dat deadliften beetje met prothese. En omdat je ook kan deadliften zit squatten er ook in?

Wist niet dat je maar één been hebt. Wat is er gebeurt ziekte? of had je al geen been bij geboorte? Succes verder. Gaat dat deadliften beetje met prothese. En omdat je ook kan deadliften zit squatten er ook in?
Is aangeboren ja, weet dus niet beter. Squatten, deadliften, benen trainen dat gaat allemaal ok. Het enige wat ik niet kan is mijn rechter voet bewegen omdat dat dus vast zit aan die prothese.. Maar dat levert meestal geen problemen op.

En dank je! :)

Eerste echte training in 5 maanden!
Dat was mmm niet te filmen!

Dinsdag 5 april
(1 minuut rust tussen sets)

Schouders:

Seated military press:
12x25kg
10x25kg
8x35kg
6x40kg

Standing dumbbell lateral raises:
8x5kg
8x6kg
8x7kg
8x8kg Laatste 2 reps geforceerd

Front dumbbell raises:
8x4kg
8x4kg
8x5kg
8x5kg

Standing bent-over laterals:
8x3kg
8x4kg
8x4kg
8x4kg

Upright rows:
10x10kg
10x10kg
10x14kg
10x14kg

Biceps & Triceps:

(Superset)
Standing barbell curls:
15x10kg
10x10kg
6x14kg
4x14kg

Lying triceps extensions:
15x5kg
10x9kg
6x12kg
4x12kg

(Superset)
Alternate dumbbell curl:
8x5kg
8x8kg
8x8kg
8x10kg

Triceps one-arm cable pressdown:
8x5kg
8x10kg
8x10kg
8x12kg

(Superset)

Concentration curls:
8x5kg
8x7kg
8x8kg
8x10kg

One-arm tricep extensions:
12x5kg
12x7kg
12x8kg
12x8kg

Onderarmen:

(Triset)
Wrist curls:
10xstang van.. Laten we zeggen 7kg
10xstang
10xstang
10xstang

Reverse curls:
8xstang
7xstang
6xstang
6xstang

One-arm wrist curls:
10x3kg
10x3kg
10x3kg
10x3kg

Jajaja, zoals jullie zien zijn het allemaal nogal wat lage gewichtjes maar ik ben allang blij dat ik weer kan trainen!
Daarbij moet ik zeggen dat ik probeer zo'n strict mogelijke uitvoering te hanteren, vooral bij de isolatie oefeningen.
Ik vond het wel weer welletjes voor vandaag.. Buik maar niet gedaan was al 2 uur bezig en daarbij mijn lichaam dood op en dat is ook meer dan logisch.
Ik verwacht dat mijn lichaam over 2 weken al een stuk minder vermoeid zal raken door zo'n training.

Heb trouwens 2 scoops Crack + creatine genomen. De Crack kickte er niet in helaas. Had 1 uur geleden ervoor gegeten en dat was ik vergeten, misschien dat het daar aan ligt.
Verder nog voor en na de training lekker (/sarcasme) EAS genomen en nu word het tijd voor mijn whey :)

Laatst bewerkt:
Gewichten vallen goed mee vind ik na 'n half jaar niet trainen, vooral de seated press.
Maar 2 uur, damn, is het dat schema van de Flex?

Gewichten vallen goed mee vind ik na 'n half jaar niet trainen, vooral de seated press.
Maar 2 uur, damn, is het dat schema van de Flex?
Ja misschien in vergelijking met anderen wel.. Maar ik ben veel meer gewend van mij zelf dus het voelt nogal licht aan.
Het is trouwens mijn eigen schema, zelf gebrouwereerd.

Ow ja no offence natuurlijk lol vond het voor mezelf alleen best weinig.

Maar 2 uur is nog goed vol te houden, train meestal wel 1,5 - 2 uurtjes. Mijn lichaam moet alleen even aan de reps / sets / rust wennen thats all.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven