Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanaf deze week weer lekker aan de gang.
Dinsdag 27 december
Rug:
Deadlift:
10x130
10x130
8x140
5x150
Chins (bw + kg)
12x5
10x7,5
10x10
6x15
Bent-over row
12x80
12x90
6x100
8x100
Seated row
12x66
8x73
8x73
8x73
Rating: 4,5/5 [afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Knallen!Ja achja.. De motivatie zat er niet zo in en was redelijk moe, had wel wat zwaarder gekund allemaal

Niets te klagen idd
Vandaag borst, maar heb eigenlijk nog spierpijn in mn armen.. Dit schema is eigenlijk ook niet ideaal en heb nog geen idee wat ik hierna ga doen.Niets te klagen iddVandaag borst, maar heb eigenlijk nog spierpijn in mn armen.. Dit schema is eigenlijk ook niet ideaal en heb nog geen idee wat ik hierna ga doen.
Ben aan het twijfelen tussen een wendler of een madcow/texas method schema..Push/pull is ook wel lekker. Of een wendler variatie
Ja opzich wel, maar de laatste tijd begint het gewicht toch wel te stagneren. Ik denk dat het tijd is om een kracht-periode erin te lassen, ik train immers al met het ''8-12 reps, 3-4 sets in een split'' principe sinds ik me kan herinneren.