MuscleMeat

Peanuts road to mm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Hmm ja dat zou er nog wel in gaan denk ik! Eens even bekijken hoe ik dat erin ga zetten ;) Thanks Dwarf!!

De EAS van B&F vind ik echt niet te zuipen, 3 dagen lang elke keer als ik die dingen in moet nemen braakneigingen :mad:

Je moet ook Essential Amino Stack hebben van XXL! Zowel lemon als punch is gewoon heerlijk...

---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:39 ----------

Oh, en graag gedaan natuurlijk. Als ik kan helpen doe ik dat uiteraard.

Ja misschien dat ik dat maar volgende keer ga doen ook! Dit is gewoon niet mmm en dan te bedenken dat ik nog een hele pot heb :(

Is het poeder? Misschien mengen met EAS van XXL dan? Gaat het niet helemaal verloren...

Ja poeder is het, verloren zal het wel niet gaan. Ik zuip het gerust wel op maar heb toch liever iets wat smaakvoller is!
No mm no gain!

Volgende keer voor de Lemon EAS van XXL gaan dan :) En dan ga ik lekker mm!

Klinkt mmmmm!!!

Mmmm.

wat een mafkees.
ik volg je wel ;)

abbo

Succes!

Ik heb me abbo toch maar weg gedaan.. ben er achter gekomen dat peanut een troll is.

:roflol:

was maar een grapje
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lekker bezig weer Jeau :D

Binnenkort moeten we maar eens serieus echt gaan afspreken dan bij Hans :D

Aaaarghhh kan het niet laten jongens! Help mij! Ik wou vandaag een rust dag houden maar ik wil naar de gym! Eerst even joggen gewoon omdat het kan en dan gewoon even aanklooien. Ik wil trainen, ik wil trainen!

Als jij zó vol energie zit dan ga je toch lekker naar de gym?
Joggen = meer eten ;)

Meer eten gaat er wel in :D Tot strakjes.

Have fun!

lijkt me vreselijk een halfjaar niet kunnen trainen. zit amper 2 maand thuis en word al deprie. ik ga je volgen pindakop;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven