- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja nou ja als men maar begrijpt wat ik bedoel natuurlijk. Sommigen noemen het wel military press en anderen weer iets anders, raak er soms een beetje verward door hehe.''seated MP''
dit heet seated overhead press, het is geen militairy press meer als je gaat zitten, MP is altijd staand(gewoon fyi, geen bedoeling)
en geen zelfmoord acties mmmmmeer he![]()
''seated MP''
dit heet seated overhead press, het is geen militairy press meer als je gaat zitten, MP is altijd staand(gewoon fyi, geen bedoeling)
''seated MP''
''seated MP''
Jij krijgt een vrijkaartje!

Samen met dextrose (en je whey die je al hebt)''seated MP''
Groenten zitten erbij, alleen even vergeten toe te voegen.Voeding:
12.00u: mis ik groente - eet je toch wel?
15.30u: geen eiwitten (afgezien van de melk)?
Raar maar waar: creatine na de training nemenSamen met dextrose (en je whey die je al hebt)
Na trainen zou ik vis nemen ipv gehakt - en natuurlijk groente erbij.
Is er een reden waarom je geen kwark / casseïne neemt als laatste maaltijd?

In dat geval vind ik je maaltijd van ei met walnoot gewoon karig 
Enig idee wat ik daar bij kan doen?