AndroidHealthClinic

Peanuts road to mm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Bruut volume brah, nice.Ga je uiteraard volgen jwt!;)

''seated MP''

dit heet seated overhead press, het is geen militairy press meer als je gaat zitten, MP is altijd staand :) (gewoon fyi, geen bedoeling)

en geen zelfmoord acties mmmmmeer he :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
''seated MP''

dit heet seated overhead press, het is geen militairy press meer als je gaat zitten, MP is altijd staand :) (gewoon fyi, geen bedoeling)

Ja nou ja als men maar begrijpt wat ik bedoel natuurlijk. Sommigen noemen het wel military press en anderen weer iets anders, raak er soms een beetje verward door hehe.

Nee geen suicide acties meer hoor mmmmm.

''seated MP''

Klonen is tegen de regels.

@Peanut, wat waren je krachtstats toen je gestopt was?

Kracht stats waren
BP: 1x120
Deadlift: 3x110
Squat: 1x110

Zoals je ziet is mijn chest dus op zn zachtst gezegd overpowered. Maar die heb ik dan ook altijd intensief getraind en eigenlijk ben ik pas 3-4 maanden voordat ik uit de run lag begonnen met deadliften en squatten.
Ben vorige week zaterdag ook even naar de gym geweest en kreeg daar met BP ook gemakkelijk weer 12x70 - 8x80 eruit.

Krijg ik korting op m'n abo?

zo, bp loopt wel heel erg voor op deadlift:P
Veel succes en veel deadliften!

Ik volg, impressive bench man. Ben jelly.

Voeding:
12.00u: mis ik groente - eet je toch wel?
15.30u: geen eiwitten (afgezien van de melk)?
Raar maar waar: creatine na de training nemen ;) Samen met dextrose (en je whey die je al hebt)
Na trainen zou ik vis nemen ipv gehakt - en natuurlijk groente erbij.
Is er een reden waarom je geen kwark / casseïne neemt als laatste maaltijd?

''seated MP''

Mm.. had me eigen voorgenomen om niet meer te vlammen op het forum, maar het is maar goed dat ik jou niet real-life ken.....

(no e-hero)

Seated DB press - ook goed. We weten wat er bedoeld wordt hoor ;)

Voeding:
12.00u: mis ik groente - eet je toch wel?
15.30u: geen eiwitten (afgezien van de melk)?
Raar maar waar: creatine na de training nemen ;) Samen met dextrose (en je whey die je al hebt)
Na trainen zou ik vis nemen ipv gehakt - en natuurlijk groente erbij.
Is er een reden waarom je geen kwark / casseïne neemt als laatste maaltijd?
Groenten zitten erbij, alleen even vergeten toe te voegen.
Nu je het zegt.. Misschien maar vervangen door brood met ei of iets anders waar iets meer eiwitten in zitten. Creatine na de training? Hoezo dat dan?

Kwark zit er als het goed is wel bij hoor! Onderaan het lijstje toch? Het avondeten bepaal ik niet altijd zelf.. Dus dat gehakt was zeg maar iets meer als vuller bedoeld zodat er igg iets op mn schema stond :D

Edit: Vandaag toch maar een klein rustdagje.. Ik heb overal spierpijn: Lats, lower traps, infraspinatus, delts, armen, onderarmen.. You name it!
Daarbij heb ik zaterdag al een heel klein beetje benen getraind. Ik keek gister avond voor het slapen zaten er al 2 nieuwe striae op de linker gracilis (Je weet togh waar je ballen een beetje hangen.)

I have only 1 word to say: Mmm.

Laatst bewerkt:
Duidelijk van dat gehakt en die groente ;)

Creatine schijnt beter opgenomen te worden na de training, en blijft lang genoeg in je systeem om verder niet te laten maken wanneer je het neemt. Training = gebruiken, na training = aanvullen zeg maar.
Je kan ook (als je wilt) om 15.30u een schep eiwitpoeder er bij gooien ofzo ;)
Of brood met kipfilet / ei - wat jij wilt.
Kwark heb ik idd over het hoofd gezien :o In dat geval vind ik je maaltijd van ei met walnoot gewoon karig :P

Hmm.. Wist ik niet! Ga ik eens proberen dan. Lekker samen met die heerlijke EAS mmm.
Ik zou er ook nog wat whey bij kunnen gooien.. Vind jij trouwens niet dat ik erg hoog zit in mijn eiwitten?
Hehe ja daar heb je eigenlijk ook wel gelijk in.. Wist niet meer wat ik kon toevoegen en het begon al wat laat te worden :o Enig idee wat ik daar bij kan doen?

Ipv ei met walnoot: lekker stukje vis met groente? (hoeven geen kh bij)
Maakt niet uit of je vette vis neemt of juist mager - gewoon inpassen.

Hoog in eiwitten ben ik persoonlijk fan van. Daarbij ga ik er zelf gruwelijk lekker op, dus: nee. Maar als jij lager wilt zitten: verhoudingen aanpassen.

EAS is lekker - of niet soms?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven