- Waardering
- 89
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klopt daarom verkies ik ook lying cable flyes boven dumbbell flyOp driekwart (dus bovenste punt) van de beweging oefent de zwaartekracht nauwelijks weerstand op je borst, en dat zuigt zwaar.
klopt daarom verkies ik ook lying cable flyes boven dumbbell fly
maar laatste tijd doe ik enkel staande cable fly en dan met 1 arm

In een ideale wereld zouden alle peck deck machines en fly bankjes (en zogenaamde fake 'krachtstations', nietwaar Ferremans) op een grote hoop gegooid worden, verhit tot smeltingstemperatuur, en van het ijzer zouden barbells en schijven gegoten worden zoals in de tijden van weleer. Rond het vuur zou een grote vreugdedans ontstaan, en op het uitspreken van de woorden 'peck deck' zou voortaan de doodstraf staan, zodat na enkele generaties de herinnering aan dit heidense kleinood volledig uitgestorven zou zijn. Bij gebrek aan dergelijk inferieur materiaal zou de stamlijn van heler horden beachboys en strandjeanetten langzaam vervagen, terwijl een nieuw ras van ware ijzerenbroeders de vlakten zou bevolken. Moge hun stam uitbreiden en mogen hun vrouwen sterke zonen baren !

In een ideale wereld zouden alle peck deck machines en fly bankjes (en zogenaamde fake 'krachtstations', nietwaar Ferremans) op een grote hoop gegooid worden, verhit tot smeltingstemperatuur, en van het ijzer zouden barbells en schijven gegoten worden zoals in de tijden van weleer. Rond het vuur zou een grote vreugdedans ontstaan, en op het uitspreken van de woorden 'peck deck' zou voortaan de doodstraf staan, zodat na enkele generaties de herinnering aan dit heidense kleinood volledig uitgestorven zou zijn. Bij gebrek aan dergelijk inferieur materiaal zou de stamlijn van heler horden beachboys en strandjeanetten langzaam vervagen, terwijl een nieuw ras van ware ijzerenbroeders de vlakten zou bevolken. Moge hun stam uitbreiden en mogen hun vrouwen sterke zonen baren !

Nogmaals. Twee apparaten van verschillende merken/serieus kunnen totaal verschillend zijn. Veel mensen inclusief ikzelf zullen nu roepen dat ze die dingen waardeloos vinden mensen, omdat ze ervaring hebben met de waardeloze apparaten als in veel gyms. Misschien bestaan er ook supergoede peckdecks, ben ze tot op heden nog niet tegen gekomen in de verschillende gyms waar ik train![]()
1 arm
pak je jezelf dan beet aan de cable crossover?
wel een idee trouwens, ter variatie.

deze doe ik dus altijd
klopt daarom verkies ik ook lying cable flyes boven dumbbell fly
maar laatste tijd doe ik enkel staande cable fly en dan met 1 arm

zie mijn borst met de week groeien
en heb dat peckdeck app. nog nooit aangeraakt
imo dus niet nodig

Compound
An exercise that involves two or more joint movements.
Isolated
An exercise that involves just one discernible joint movement.
Ik denk dat je alleen het gebruik van meerdere gewrichten moet aanhoud als criterium voor compoundoefeningen. Als je dat doet dan word een goed uitgevoerde armoefening ook automatisch een compoundoefening (zowel triceps als biceps zijn bi-articulair) en ik denk niet dat goed uitgevoerde kick backs onder de noemer compound valt.
Het aantal gebruikte spieren speelt imo een grotere rol dan het aantal gewrichten