Fitness Seller

Per maand heel veel geld kwijt

Op de aanbiedingen letten en groot inslaan kan je aardig besparen. Nu ook weer bij de AH 2 halen 1 betalen. Jammergenoeg weinig vlees in de aanbieding, op de kipfilet na 1kg = 4,50

ik ongeveer 100-150. Gewoon zaanse hoeve melk 50ct/liter kwark 0,5l 65 ct en een zak muesli kost ook maar 1 euro voor een kilo en macaroni 30 ct voor 500g. Kaas kopen bij de lidl en huppa daar heb je je halve eten al voor minder dan 5 euro per dag. Ik eet verder bijna geen vlees en eiren op de markt halen dat maakt het ook al super goedkoop. Kcal 3000 /cut

pinda's (gezouten) 40 cent per kilo Euroshopper

ik ongeveer 100-150. Gewoon zaanse hoeve melk 50ct/liter kwark 0,5l 65 ct en een zak muesli kost ook maar 1 euro voor een kilo en macaroni 30 ct voor 500g. Kaas kopen bij de lidl en huppa daar heb je je halve eten al voor minder dan 5 euro per dag. Ik eet verder bijna geen vlees en eiren op de markt halen dat maakt het ook al super goedkoop. Kcal 3000 /cut

halve dag = 5 euro, hele dag dus 10,- = 300,- per maand:rolleyes:

mwa nee nog lang niet zoveel als 300 eerder 150 ofzo. Maar ach ja voor een goed lichaam mag je best wat over hebben toch :)

jah maar als je gaat kijken wat de gemiddelde mens zoiezo per dag uitgeeft...

ik ben 16 en mijn vrienden geven als ze gaan stappen alleen al meer uit als ik in een hele week.. ( nu eet ik natuurlijk geen 4000 kcal's per dag maar goed xD )

ben aan de supplementen nog het meest kwijt gok ik

per dag wat ik eet

1 pak macaroni = 40 cent
bakje kwark = 50 cent
5 bakjes tonijn = 3.50 euro
200 gram havermout = 20 cent
2 pakjes kip beleg = 1.60

totaal per dag = 6.20 euro

per maand maakt dat dus 173 euro
af en toe een stuk kip erbij

per dag wat ik eet

1 pak macaroni = 40 cent
bakje kwark = 50 cent
5 bakjes tonijn = 3.50 euro
200 gram havermout = 20 cent
2 pakjes kip beleg = 1.60

totaal per dag = 6.20 euro

per maand maakt dat dus 173 euro
af en toe een stuk kip erbij

Ik wil je niet ontmoedigen, maar met die 5 blikjes tonijn krijg je wel een hele hoge dosis kwik binnen. Ik zou zeker niet meer dan 1 blikje per dag eten..

+- €200 per maand

ik denk +- 30 euries per maand.
Alleen me whey en dextrose rest betalen mijn ouders :D

Ik ben van plan om eens langs de boer te gaan,verkoopt namelijk ook vlees,eens kijken wat dat per kilo kost

Terug
Naar boven