Fitness Seller

Per maand heel veel geld kwijt

Yep, bij mij ook. Daarom zoek ik nu uit hoe ik zo goedkoop mogelijk aan mijn gezonde 2800kcal per dag kan komen..

Enkele tips:

Verbouw je eigen groente/fruit/aardappels etc.
Begin een kippenfokkerij
Ga werken bij een slager

Je zou hier toch aardig mee kunnen besparen.

• Topic Starter Topic Starter
Nou, daar verkijk jij je heel erg op.
(ook sarcasme moet kloppen!)

Wtf zeg wat vreet je wel niet dan, of is voer zo enorm duur in belgenland?

Ik vind er bij mij niets vreemd aan, ik vind het raar dat jullie niet hoger zitten.

Vroeger zat ik zelfs op een 150euro/week.
Maar toen ging ik vaak naar de broodjesbar.
1 maaltijd = 2 broodjes = 12euro.
en dronk ik veel cola en die troep, met water te drinken bespaar ik wel veel.

verder eet ik wel vaak zalm, biefstuk en kip.
maarja wie hier niet :dunno:

Ligt eraan, 5k krijg ik standaard wel naar binnen.
Kosten verschillen, ga de laatste tijd vaak buitenshuis eten, omdat ik even een kookdip heb.

Veel pasta en rijst eten, is cheap ...

Ik vind er bij mij niets vreemd aan, ik vind het raar dat jullie niet hoger zitten.

Vroeger zat ik zelfs op een 150euro/week.
Maar toen ging ik vaak naar de broodjesbar.
1 maaltijd = 2 broodjes = 12euro.
en dronk ik veel cola en die troep, met water te drinken bespaar ik wel veel.

verder eet ik wel vaak zalm, biefstuk en kip.
maarja wie hier niet :dunno:

Ongezond is stuk goedkoper. Men wil dat iedereen gezonder eet. Als ze de prijzen nu eens omdraaiden.....

Als je bij de AH alle bonusaanbiedingen groot inslaat ben je net zo duur uit als bij de Aldi, en heb je vaak A-merken. Anders kan je ook nog altijd de Euroshopper producten kopen. En wees nou eerlijk, zo gezond is dat voedsel van de Aldi niet, transvetten in brood etc om het langer houdbaar te houden, en de keuze is al helemaal k*t.

Doe mij maar AH.

3400 Cal. €250

Als je bij de AH alle bonusaanbiedingen groot inslaat ben je net zo duur uit als bij de Aldi, en heb je vaak A-merken. Anders kan je ook nog altijd de Euroshopper producten kopen. En wees nou eerlijk, zo gezond is dat voedsel van de Aldi niet, transvetten in brood etc om het langer houdbaar te houden, en de keuze is al helemaal k*t.

Doe mij maar AH.

3400 Cal. €250

Die transvetten vind je ook bij de AH.. Ik ben sowieso een beetje teleurgesteld in de supermarkten, in zoveel producten zitten transvetten/smaakversterkers/ladingen zout. De kwaliteit van producten bij de Aldi vind ik verder wel in orde. Maar je hebt wel een beetje gelijk; staar je niet blind op het feit dat het bij de Aldi vandaan komt, lang niet alles is daar het voordeligst.

Die transvetten vind je ook bij de AH.. Ik ben sowieso een beetje teleurgesteld in de supermarkten, in zoveel producten zitten transvetten/smaakversterkers/ladingen zout. De kwaliteit van producten bij de Aldi vind ik verder wel in orde. Maar je hebt wel een beetje gelijk; staar je niet blind op het feit dat het bij de Aldi vandaan komt, lang niet alles is daar het voordeligst.

Klopt, maar door de ruime keuze vind je altijd wel iets zonder transvetten bij de AH, bij de Aldi heb je geen keuze. Mn moeder koopt altijd bij de Aldi, en als ik bij haar kijk wat in de producten zit schrik ik toch vaak wel.

• Topic Starter Topic Starter
Daarom moet je altijd warm eten maken. Geen brood meer eten. Je hoeft overdag niet zoveel te eten. Haal alles in de avond weer in. Door zo te eten hoef ik gelukkig geen droog brood te eten waar toch rotzooi in zit.

Daarom moet je altijd warm eten maken. Geen brood meer eten. Je hoeft overdag niet zoveel te eten. Haal alles in de avond weer in. Door zo te eten hoef ik gelukkig geen droog brood te eten waar toch rotzooi in zit.

Dan ben je wel een beetje erg verkeerd bezig. Of denk je dat je ook in voren kunt eten.

Rond de 350eurie gemiddeld kan wel goedkoper maar geen zin om er te veel op te letten ;p

nog een tip: haalde net 3kg biefstuk bij de turk voor 20 euro.

en bij de AH zijn nu pijnboompitten, walnoten in die kleine bakjes (bij de taartversiering :D) 2 voor de prijs van 1.

Ik moet ook maar een keer naar de turkse slager dan, d8 dat ze daar alleen maar halal kip hadden;p

heb het laatst uitgerekend ben per maand 29.80 kwijt ( en dan betalen mijn ouders ook nog brood,kip, groente, etc )

Terug
Naar boven