AndroidHealthClinic

Per maand heel veel geld kwijt

ik houd het gewoon leefbaar thuis :D veel beter ;) kan het wel betalen maar wil het niet :D

ik leef ook al een tijd op brinta ei en havermouth en shakes multi vit en omega 369 wel elke dag verse groente, ik ben zeer wijnig kwijt.het komt me af en toe de strot uit haha maar ik gain er net zo goed op:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Goedkoop eten:

Fruit/noten: Markt
Melk/groente/havermout/zilvervliesrijst/vlees: Albert Hein.

Iemand nog suggesties?

denk rond de 350 eur. per maand!
kweet dat het wel veel geld is, aangezien ik nog thuis woon, mar ik betaal wel alles zelf aan eten & drinken! zo is het meteen een goede les voor als ik op mezelf ga wonen! :P

Albert heijn:

Euroshopper magere melk 1ltr: 0,35 cent
Diepvries AH tuinerwten: 2.12
Diepvries AH spinazie: 1.00
Diepvries Rodekool, appel: 1.34
Rundergehakt 250gr: 3.03
Aardbeien: 2.99
Euroshopper havermout: 0.39
Blauwe bessen: 1.49

Coop Bekkema:

Zilvervlies rijst Markant: 0.99
Rundergehakt 250 gr.: 1.71
Valess meditieraan: 2.39
Aardbeien 500gr: 2.49
Tapenade tomaat: 1.99
Diepvries Snij bonen: 1.49
Diepvries spinazie: 1.29
Diepvries tuinerwten: 1.92

Ik zou graag willen weten welke supermarkten het goedkoopst zijn. De Lidle schijnt goedkoop te zijn, maar heeft een beperkte aantal voedingsproducten, net als de Aldi. De Jumbo, Albert Hein, C1000, Coop, Spar etc. Welke is volgens jullie het meest goedkoopst. Uit welke supermarkten kun je het meest gezonde voedingsproducten zeer goedkoop krijgen?

nou als je opjezelf woont zoals ik over 4 dagen, dan moet je keuzen gaan maken helaas.

maakt echt niet veel uit, ik heb gewoon whey iso voor bij het opstaan.
caseine en ei eiwit voor snachts, normaale whey voor overdag.

niks raars aan toch,

nou als je opjezelf woont zoals ik over 4 dagen, dan moet je keuzen gaan maken helaas.

maakt echt niet veel uit, ik heb gewoon whey iso voor bij het opstaan.
caseine en ei eiwit voor snachts, normaale whey voor overdag.

niks raars aan toch,

vaste voeding is imo beter

idd heb het zelf ook altijd uit vaste voeding gehaalt maja het is waar je preoriteiten liggen, geld overhouden om samen met je vriendin/vrienden leuke dingen kunnen doen, of als een kasplant thuis je eten dag in dag uit te staan te koken:rolleyes:

ga naar den aldi....goedkoper kan niet

Iets meer dan € 100,-. ben ik in de maand wel kwijt, de rest is voor rekening van de baas:cool:...op mijn werk is altijd alles aanwezig:D. Wat ik aan kcal eet, geen idee...maar genoeg:D.

Het valt mij wel mee hoeveel in aan eten uitgeef. De laatste tijd nog minder ivm cut. Ik druk de kosten door zoveel mogelijk de Aldi te kopen en goed te vergelijken. Water drinken ipv (light) sappen scheelt al een slok op een borrel. Brood kost weinig, kipfilet valt ook mee, kwark is niet duur en tonijn uit blik al helemaal niet. De duurste producten zijn denk ik de nootjes a +/- 10 euro/kg.

Detail: ik dacht altijd dat Albona 7 granen ontbijt van de Aldi goedkoper was dan Brinta, maar Brinta is goedkoper per gewichtseenheid. Denk dus niet dat alle producten van de Aldi het goedkoopst zijn..

Hier nog leuke tips die ik vandaag gehoord heb:

Seizoensgebonden eten
Groot inslaan
Verse groente kopen

Terug
Naar boven