AndroidHealthClinic

Personal Bodyplan meneertje fake or real?

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha, kom op zeg.

Volgens mij gaat het altijd om iemand zijn eigen doel, maar als dit hier 'skinny' is, vind ik dat prima. Respect voor iemand zijn harde werk is hier dus niet te vinden. Jammer....

Ik had het trouwens gedeeld omdat ik het grappig vond dat iemand twijfelde of ik 'real' was.

Naaaah je wilt aandacht

1fipvs.png

Volgens hun maken we topics aan over iedereen die traint volgens mij.

Nee die Kenzie Durant is eens aangehaald in het superdudes topic

Hahaha, kom op zeg.

Volgens mij gaat het altijd om iemand zijn eigen doel, maar als dit hier 'skinny' is, vind ik dat prima. Respect voor iemand zijn harde werk is hier dus niet te vinden. Jammer....

Ik had het trouwens gedeeld omdat ik het grappig vond dat iemand twijfelde of ik 'real' was.

Hoeveel bench press, squat en deadlift je?

Of doe je aan voetbal?

@ Chrisje123

Dat was gewoon mijn beginfoto voordat ik met Personal Body Plan begon. Gewoon een foto in de woonkamer. Niks bijzonders aan in mijn ogen. Na 30 weken een shoot en natuurlijk zijn de omstandigheden dan optimaal, maar dat lijkt mij logisch wanneer je een shoot doet. Als je geen progressie ziet, zegt dat meer over jezelf denk ik :)

---------- Toegevoegd om 12:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------

Hoeveel bench press, squat en deadlift je?

Of doe je aan voetbal?

Tijdje geleden dat ik echt 1RM heb gedaan, maar een jaar geleden:

Bench: 120 kg
Deadlift: 190 kg
Squat: 135 kg (waardeloos ;) maar nu al lang een blessure aan mijn knie waardoor dit niet echt beter wordt)

Tijdje geleden dat ik echt 1RM heb gedaan, maar een jaar geleden:

Bench: 120 kg
Deadlift: 190 kg
Squat: 135 kg (waardeloos ;) maar nu al lang een blessure aan mijn knie waardoor dit niet echt beter wordt)

Van wie heb je de in pindakaas gedipte bloembollen gekocht?

Heb je trouwens ook ekte ekte Calvé pindakaas op je buik gesmeerd voor die sixpack?

Van wie heb je de in pindakaas gedipte bloembollen gekocht?

Heb je trouwens ook ekte ekte Calvé pindakaas op je buik gesmeerd voor die sixpack?

Nope.

Trainde al een tijdje, maar totaal verwaarloost door een schouderblessure waardoor ik een half jaar niet meer aan krachttraining deed. 1 oktober 2012 toen weer begonnen en de krachttest was rond april 2013 uit mijn hoofd.

Nope.

Trainde al een tijdje, maar totaal verwaarloost door een schouderblessure waardoor ik een half jaar niet meer aan krachttraining deed. 1 oktober 2012 toen weer begonnen en de krachttest was rond april 2013 uit mijn hoofd.

Wil je nou zeggen dat die 'voor' foto nou veel ouder is dan 30 weken? of bedoel je dat je amper tot geen gains hebt gemaakt in de tijd (ondertussen al 2 jaar?) dat je traint?

Ik snap het namelijk niet meer.

Nope.

jij bent die phaggot op die foto?

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------

haha held, die phaggot zijn vriendin had al zijn chicks verwijderd van facebook

Waarom post je dit op facebook? Heb je aandacht tekort?

Wil je nou zeggen dat die 'voor' foto nou veel ouder is dan 30 weken? of bedoel je dat je amper tot geen gains hebt gemaakt in de tijd (ondertussen al 2 jaar?) dat je traint?

Ik snap het namelijk niet meer.

Wat snap je niet?

Dit is mijn progressie van oktober 2012 naar april 2013. Voor mijn start (1 oktober 2012) trainde ik al, maar had ik een half jaar niet aan krachttraining gedaan door een schouderblessure. Had ook geen motivatie meer. Vanaf 1 oktober 2012 dus weer opgepikt en een progressie gemaakt in 30 weken. Duidelijk

---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

jij bent die phaggot op die foto?

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------

haha held, die phaggot zijn vriendin had al zijn chicks verwijderd van facebook

Haha, waar gaat dit heen?

Kan je niet normaal doen op een forum? Wat grappig zeg dat iedereen hier alleen maar loopt te zeiken terwijl ik in mijn ogen niks raars zeg of doe. Maar goed. Ik heb geen zin om energie te steken in deze eindeloze discussie . Fijne dag allen.

Momenteel bekijken: 152 gebruiker(s) (6 leden en 146 gasten) dit topic
zerotohero, sjenger, marc181982, Powerrbuilder, chrisje123, Remm

WTF is dit voor ecto circus?!

- spiergeheugen
- pomp
- belichting
- carbs
- uitdroging
- beetje photoshop

Ja moet geen probleem zijn dit.

Je bent beroemd sjon, en nog wel op DBB ook waar zeker 95% niet of nauwelijks traint.

Maakt niet uit wat al die haters zeggen, jij bent mijn Zyzz!!! :heart:

Terug
Naar boven