- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja die transformaties zijn eitje.
Ligt er maar net aan hoe ver je terug wilt zakken om er ****ed up uit te zien, en daarna weer in shape te komen
Had die van mij geloof ik hier ergens gepost: http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/algemene-transformatie-topic-365878/index3.html#post8516364
Het kan in ieder geval makkelijk binnen die tijd.
Jongen in kwestie is van NUL spieren naar 6kg massa gegaan. Moet te doen zijn toch.
Verder is het nogsteeds een lelijke ecto.
Zo een type die met z'n fotoshoot op zak het aan iedereen al z'n tantes en oma's en mensen op de sportschool laat zien .
hahahahahaha

Heb t niet meer zo op de zelf proclaimed fitnessgurus en personal trainers
Afgelopen weekend nog een aanvaring met een gast die hier wel vaker op het forum voorbij is gekomen. Hij hangt wel vaker bullshit verhalen op over natty zijn, dat 'nieuw vet' makkelijker is kwijt te raken als 'oud vet' etc. Laatst een heel verhaal dat hij na een extreme training geen spierpijn had omdat hij carbs had gegeten en dat zijn celmembranen open zette. Ben dr tegenin gegaan met fatsoenlijk onderbouwde informatie, en binnen 5 minuten was mn reactie verwijderd, en had hij me verwijderd en geblokkeerd van facebook![]()
![]()

Haha fake or real, als mensen aan dit soort resultaten gaan twijfelen geeft dat aan hoe jaloers
Zij zelf zijn! Omdat ze zelf niet de power en doorzettingsvermogen hebben om hun doelen te bereiken!
Ik weet wat je er allemaal voor gedaan hebt en nog steeds doet!
Je bent een topper! Waar mensen alleen maar respect voor zouden moeten hebben!!
En laat de mensen die het niet geloven zich gewoon even aanmelden bij PBP dan kunnen ze ook resultaten behalen!
Haha fake or real, als mensen aan dit soort resultaten gaan twijfelen geeft dat aan hoe jaloers
Zij zelf zijn! Omdat ze zelf niet de power en doorzettingsvermogen hebben om hun doelen te bereiken!
Ik weet wat je er allemaal voor gedaan hebt en nog steeds doet!
Je bent een topper! Waar mensen alleen maar respect voor zouden moeten hebben!!
En laat de mensen die het niet geloven zich gewoon even aanmelden bij PBP dan kunnen ze ook resultaten behalen!
bepaal zelf wel waar ik respect voor heb ja
ben jij zn vriendje?