MuscleMeat

Personal Bodyplan meneertje fake or real?

#haters #makmyberoemd

#nobodycares

Wat een haters daar op deze site zeg! Kunnen het niet hebben dat hij wel perfect lichaam heb voor goede sixpack! :S

In 30 weken, moet niet zo'n probleem zijn en dat dan nog in combinatie met de foto in zwart/wit en hoog contrast.

Je bent heus niet de enige hoor :P Van mij hebben sommigen ookal van die forums aangemaakt.. niet te doen..

Ja die transformaties zijn eitje.
Ligt er maar net aan hoe ver je terug wilt zakken om er ****ed up uit te zien, en daarna weer in shape te komen :roflol:

Had die van mij geloof ik hier ergens gepost: http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/algemene-transformatie-topic-365878/index3.html#post8516364
Het kan in ieder geval makkelijk binnen die tijd.

Jongen in kwestie is van NUL spieren naar 6kg massa gegaan. Moet te doen zijn toch.
Verder is het nogsteeds een lelijke ecto.

Zo een type die met z'n fotoshoot op zak het aan iedereen al z'n tantes en oma's en mensen op de sportschool laat zien.

Ja die transformaties zijn eitje.
Ligt er maar net aan hoe ver je terug wilt zakken om er ****ed up uit te zien, en daarna weer in shape te komen :roflol:

Had die van mij geloof ik hier ergens gepost: http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/algemene-transformatie-topic-365878/index3.html#post8516364
Het kan in ieder geval makkelijk binnen die tijd.

Jongen in kwestie is van NUL spieren naar 6kg massa gegaan. Moet te doen zijn toch.
Verder is het nogsteeds een lelijke ecto.

Zo een type die met z'n fotoshoot op zak het aan iedereen al z'n tantes en oma's en mensen op de sportschool laat zien .

:roflol: hahahahahaha

Jammer al dat gebash, vooral van de mensen die zelf niks noemenswaardigs neergezet hebben

Lijkt me sterk als hij aangekomen is, zijn armen lijken nog dunner op de 2e foto.

Hij is van skinny fat ecto, naar ecto gegaan.

Heb t niet meer zo op de zelf proclaimed fitnessgurus en personal trainers :roflol:

Afgelopen weekend nog een aanvaring met een gast die hier wel vaker op het forum voorbij is gekomen. Hij hangt wel vaker bullshit verhalen op over natty zijn, dat 'nieuw vet' makkelijker is kwijt te raken als 'oud vet' etc. Laatst een heel verhaal dat hij na een extreme training geen spierpijn had omdat hij carbs had gegeten en dat zijn celmembranen open zette. Ben dr tegenin gegaan met fatsoenlijk onderbouwde informatie, en binnen 5 minuten was mn reactie verwijderd, en had hij me verwijderd en geblokkeerd van facebook :roflol: :roflol:

Heb t niet meer zo op de zelf proclaimed fitnessgurus en personal trainers :roflol:

Afgelopen weekend nog een aanvaring met een gast die hier wel vaker op het forum voorbij is gekomen. Hij hangt wel vaker bullshit verhalen op over natty zijn, dat 'nieuw vet' makkelijker is kwijt te raken als 'oud vet' etc. Laatst een heel verhaal dat hij na een extreme training geen spierpijn had omdat hij carbs had gegeten en dat zijn celmembranen open zette. Ben dr tegenin gegaan met fatsoenlijk onderbouwde informatie, en binnen 5 minuten was mn reactie verwijderd, en had hij me verwijderd en geblokkeerd van facebook :roflol: :roflol:

Wie was dat dan ? Hahaha

Waarom krijgt die kleine pannenkoek hier nou een topic? post dit lekker op het superdudes forum ofzo.

haha ja ga ik zo niet zeggen. kan wel zn verhaal quoten. Tenenkrommend gewoon. Incluis spelfouten:

''Klopt maar dat verklaard nog niet waarom ik geen spierpijn heb. Normaliter kan ik ook wel 200 kg squatten maar ik zou nu bij wijze van spreke op krukken lopen door de spierpijn maar ik heb nergens last van. Enige verklaring die ik zou kunnen hebben is dat ik gister junkdag had. Door de extreme verhoging van koolhydraten. Elke gram koolhydraat houdt 4 ml water vast. Wellicht hou ik nu meer vocht vast waardoor de spierpijn wordt verzacht en zelfs beter herstelt door het vocht, dit duwt de celmembranen in de spieren verder open waardoor voedingsstoffen er sneller en beter bij kunnen. Maar dan nog, helemaal geen spierpijn na zo een work out is gewoon bizar. ''

En daarna een boel mensen met 'tarzan' 'wow' ' je weet zoveel' 'je bent een beest' enzo. :o

Ik wil veel aannemen, maar dat deze dude op z'n beginfoto 3,5 KG boven z'n lengte gewicht weegt en er zo mager uitziet gaat er bij mij niet in.
Verder zou ik er niet veel woorden vuil aan maken, als hij blij is met z'n photoshoot dan kan ik dat best begrijpen.
In real life zal 99% hem in de gym niet eens opmerken, maar dat terzijde.

Haha fake or real, als mensen aan dit soort resultaten gaan twijfelen geeft dat aan hoe jaloers
Zij zelf zijn! Omdat ze zelf niet de power en doorzettingsvermogen hebben om hun doelen te bereiken!

Ik weet wat je er allemaal voor gedaan hebt en nog steeds doet!

Je bent een topper! Waar mensen alleen maar respect voor zouden moeten hebben!!

En laat de mensen die het niet geloven zich gewoon even aanmelden bij PBP dan kunnen ze ook resultaten behalen!

Haha fake or real, als mensen aan dit soort resultaten gaan twijfelen geeft dat aan hoe jaloers
Zij zelf zijn! Omdat ze zelf niet de power en doorzettingsvermogen hebben om hun doelen te bereiken!

En laat de mensen die het niet geloven zich gewoon even aanmelden bij PBP dan kunnen ze ook resultaten behalen!

bepaal zelf wel waar ik respect voor heb ja

ben jij zn vriendje?

Wie ben jij nou weer ?
Waarom zou je hier jaloers op moeten zijn ?

Appels met peren

bepaal zelf wel waar ik respect voor heb ja

ben jij zn vriendje?

Ik dwing je ook niet om respect ervoor te hebben!

Dus als je respect voor iemand zijn resultaat hebt ben je zijn vriendje.
Hele simpele gedachte van je! Zegt genoeg over jou zelf!

Terug
Naar boven