Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar mensen alleen maar respect voor zouden moeten hebben!!

Haha fake or real, als mensen aan dit soort resultaten gaan twijfelen geeft dat aan hoe jaloers
Zij zelf zijn! Omdat ze zelf niet de power en doorzettingsvermogen hebben om hun doelen te bereiken!
Ik weet wat je er allemaal voor gedaan hebt en nog steeds doet!
Je bent een topper! Waar mensen alleen maar respect voor zouden moeten hebben!!
En laat de mensen die het niet geloven zich gewoon even aanmelden bij PBP dan kunnen ze ook resultaten behalen!
Haha fake or real, als mensen aan dit soort resultaten gaan twijfelen geeft dat aan hoe jaloers
Zij zelf zijn! Omdat ze zelf niet de power en doorzettingsvermogen hebben om hun doelen te bereiken!
En laat de mensen die het niet geloven zich gewoon even aanmelden bij PBP dan kunnen ze ook resultaten behalen!

Wat een jaloezie, mensen zien er liever uit als een vochtbal genaamd anabool. Ipv droog en een goede body. Heel netjes gedaan rem! Ga zo door! Mensen gunnen het een ander niet, omdat ze het zelf niet kunnen.
Wat een jaloezie, mensen zien er liever uit als een vochtbal genaamd anabool. Ipv droog en een goede body. Heel netjes gedaan rem! Ga zo door! Mensen gunnen het een ander niet, omdat ze het zelf niet kunnen.

Krijgen we nu allemaal nieuwe leden die willen zeggen dat hij het goed gedaan heeft..

Ik wil veel aannemen, maar dat deze dude op z'n beginfoto 3,5 KG boven z'n lengte gewicht weegt en er zo mager uitziet gaat er bij mij niet in.
Verder zou ik er niet veel woorden vuil aan maken, als hij blij is met z'n photoshoot dan kan ik dat best begrijpen.
In real life zal 99% hem in de gym niet eens opmerken, maar dat terzijde.