Fitness Seller

Personal Bodyplan meneertje fake or real?

Goed fysiek verder niets bijzonders

Haha fake or real, als mensen aan dit soort resultaten gaan twijfelen geeft dat aan hoe jaloers
Zij zelf zijn! Omdat ze zelf niet de power en doorzettingsvermogen hebben om hun doelen te bereiken!

Ik weet wat je er allemaal voor gedaan hebt en nog steeds doet!

Je bent een topper! Waar mensen alleen maar respect voor zouden moeten hebben!!

En laat de mensen die het niet geloven zich gewoon even aanmelden bij PBP dan kunnen ze ook resultaten behalen!

Beter gaat dat jongetje wat eten anders wordt het nooit wat.

En heb je je nou speciaal hiervoor aangemeld op dit forum?

Haha fake or real, als mensen aan dit soort resultaten gaan twijfelen geeft dat aan hoe jaloers
Zij zelf zijn! Omdat ze zelf niet de power en doorzettingsvermogen hebben om hun doelen te bereiken!

En laat de mensen die het niet geloven zich gewoon even aanmelden bij PBP dan kunnen ze ook resultaten behalen!

Ach houd toch je klep dicht joh. Me moeder is nog buffer dan hem. :roflol:

Jaloezie✌️

Wat een jaloezie, mensen zien er liever uit als een vochtbal genaamd anabool. Ipv droog en een goede body. Heel netjes gedaan rem! Ga zo door! Mensen gunnen het een ander niet, omdat ze het zelf niet kunnen.

Wat een jaloezie, mensen zien er liever uit als een vochtbal genaamd anabool. Ipv droog en een goede body. Heel netjes gedaan rem! Ga zo door! Mensen gunnen het een ander niet, omdat ze het zelf niet kunnen.

Maak je hier nou speciaal een account voor?

gaat iedereen van die pagina hier zich nou aanmelden

• Topic Starter Topic Starter
Krijgen we nu allemaal nieuwe leden die willen zeggen dat hij het goed gedaan heeft..

Ja man jaloers op een ecto, jij wel :roflol:

Dit is een bb forum he, op een aantal personen na lijkt het me vrij ongeloofwaardig als niemand zon fysiek kan behalen. Moet je zelf ook wel kunnen begrijpen denk ik zo. Zelfs natty is dat geen probleem

Twijfel...

Het is een prima fysiek. erg netjes voor de tijd.

Overigens die kenzie durant dude die claimt dat mensen 'n forum over hem maken? get fucked haha.

Ik wil veel aannemen, maar dat deze dude op z'n beginfoto 3,5 KG boven z'n lengte gewicht weegt en er zo mager uitziet gaat er bij mij niet in.
Verder zou ik er niet veel woorden vuil aan maken, als hij blij is met z'n photoshoot dan kan ik dat best begrijpen.
In real life zal 99% hem in de gym niet eens opmerken, maar dat terzijde.

Dit. Ik zou hem nog geen 80 kg schatten, gebaseerd op hoe ik er zelf vroeger uit zag.

wel sexy hoor zo'n wasbordje :eyebrow:

Huh, ga je nou serieus vertellen dat dit ooo zulke resultaten zijn? Goh wat een doelen zijn dit zeg.

Knulletje komt net om de hoek kijken en heeft nog geen idee. Wat is ie nou aangekomen?
6kg massa erbij en 3%bf er af?
Als je deze progressie al niet boekt als je serieus gaat trainen ben je al helemaal opgegeven.

Als je nou van 15%bf naar 4%bf op wedstrijd voorbereiding bemt gegaan is t een ander vehaal.

Credits en erkenning zal je niet krijgen als je zelf niets bereikt hebt.

En 70kg bij 8%bf noem ik niet echt iets bereikt hebben.

Ik vind dit ook super resultaat. Eindelijk iemand die gewoon eerlijk is in plaats van olie in de biceps te spuiten en te pronken met zijn naturel gewonnen kilo's. Doet me denken aan een bodybuilder die vroeger op dit forum zat, Leeroy. Die was tenminste ook eerlijk en echt een baas. Gelukkig houden we contact via facebook.

Terug
Naar boven