XXL Nutrition

Pics van een beginner :)

Kerel ga nu eerst eens trainen voordat je foto's plaatst. Waar moet je in godsnaam dan kritiek op geven als je nog niet eens wat opgebouwd hebt?

ja inderdaad
moet zeggen dat ik progressie heb gemerkt
maar ik vind dat je persoonlijk geen fotos meer moet posten wacht nou eens gewoon even een half jaartje en post dan weer eens?

Als het goed is ben je nu óf aan het slapen, of kwark naar binnen aan het werken :D

• Topic Starter Topic Starter
Hehehe kwark gisterenavond ;).

@ Jordees & Spiertje:
Hehe ik had die foto's ook niet geplaatst met als doel te vergelijken. Ik had ze opnieuw gemaakt omdat er in de eerste paar posts wat reacties kwamen over dat m'n pose niet goed was. Dus heb ik het nogmaals geprobeerd en daarbij, (helaas?) de eerste foto's niet weggehaald.

duidelijk zo hoop ik :)

jep
en nu lekker hard trainen en dan kijken we over een jaartje verder!!
veel succes

Precies. Zweten, schelden, stinken en eten. En het komt helemaal goed!

eet, train en slaap.

dat is wat je moet gaan doen. En snel. :)

Als je tenminste er iets voor over hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Heheh, will do! Tot over een jaar! ;) :D

the_white_man zei:
eey man...tis te zien dat juh nog veel werk moet doen om je lichaam een beetje vorm te geven... maar ik train nu al 3 jaar en ik ben dit jaar maar eens met weight gainers begonnen want het schiet maar niet op bij mij....ik eet heel veel en kom bijna niet tot amper iets aan...en het is echt zo irritant

ik zou als ik jouw was nog even rustig aan trainen en probeer eerst een beetje op gewicht te komen...zet doelen zoals over een maand probeer ik er 3 kilo bij te hebben enz....foto's heb juh al maar meet juh lcihaam op en doe dat over BV een maand weer...dan kan juh zien wat juh bent gegroeit enz dat zorgt ervoor dat juh meer hoop krijgt en meestal beter gaat presteren...

sterkte.
1. Welkom

2. Je moet niet eten, maar vreten ;) en danwel volgens een goed eetschema. Als je 3 jaar volgens een goed eetschema aan het vreten bent, kan je niets anders dan aankomen :D ; anders doe je iets echt fout.

2. geen breezah taal s.v.p :D

Ik heb een woord voor jouw: BULKEN ;)

Terug
Naar boven