Pieter68
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.327
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je loopt toch niet in te strakke T-shits rond he?Ikke blij
Kreeg de opmerking, van 2 dames, 1 vandaag en 1 eergisteren: "dat ik nu toch wel breed geworden ben hé" en "amai, ge begint het nu toch goed te zien da ge traint"
![]()

Je loopt toch niet in te strakke T-shits rond he?
Maar, zeker leuk om te horen....

Goud!Ikke blij
Kreeg de opmerking, van 2 dames, 1 vandaag en 1 eergisteren: "dat ik nu toch wel breed geworden ben hé" en "amai, ge begint het nu toch goed te zien da ge traint"
![]()

woehaaKijk aan..dat klinkt goed! Geniet ervan!Nu wkndje rusten, zondag naar de kust bij mijn ouders, en eens goed gaan eten met desserts en alles erop en eraanwoehaa

Gains have been made!Haha, Neet, je kan er alles eten hoor, maar idd mosseltjes tijdens het seizoen zijn er dan wel in overvloed.
Wij zijn voor een eenvoudige Américain préparé met frietjes en salade gegaan
Maar als dessert heb ik in de namiddag 2 pannekoeken met gebakken banaan en een bolletje ijs, overgoten met warme chocoladesaus gegeten, nom nom nom
Schade is beperkt gebleven, had zaterdag een low carb, low cal dag ingecalculeerd:
zaterdagochtend: 92
zondagochtend: 91,1
deze ochtend: 92,2![]()

Ik heb geen idee wat dat is....Wij zijn voor een eenvoudige Américain préparé met frietjes en salade gegaan
Maar als dessert heb ik in de namiddag 2 pannekoeken met gebakken banaan en een bolletje ijs, overgoten met warme chocoladesaus gegeten

Ik heb geen idee wat dat is....
pannekoeken klinkt heerlijk, een calorierijke zonde![]()
O ja, biefstuk tartaar.Heu... wordt dacht ik ook "tartaar" genoemd, is gemalen biefstuk, met kappertjes, ajuintjes, wat Worchestersaus door...