AndroidHealthClinic

Pieter68' s log

• Topic Starter Topic Starter
Ikke blij :p

Kreeg de opmerking, van 2 dames, 1 vandaag en 1 eergisteren: "dat ik nu toch wel breed geworden ben hé" en "amai, ge begint het nu toch goed te zien da ge traint"

:heart:

Ouwe rokkenjager! :D

Ikke blij :p

Kreeg de opmerking, van 2 dames, 1 vandaag en 1 eergisteren: "dat ik nu toch wel breed geworden ben hé" en "amai, ge begint het nu toch goed te zien da ge traint"

:heart:
Je loopt toch niet in te strakke T-shits rond he? :p
Maar, zeker leuk om te horen....

Je loopt toch niet in te strakke T-shits rond he? :p
Maar, zeker leuk om te horen....

Haha, sinds ik uit mijn hemden scheur, draag ik meer losse (nu dus passende) truien :)
Maar degene die ik van de week aanheb, is ene met horizontale strepen :D

:D :D :cool: mooi zo :D

Training vandaag 9/03

Opwarmen 6min fietsen
Enkele opwarmsets

SQ: 4x6x 105

RDL: 3x8x 125

LP: 2x15x 100

Calf raise (in smith): 3x15x 155

Cardio 20min fietsen

Vrijdag-moeheid, meer zat er niet in, maar toch blij dat ik geweest ben!
6reps SQ, toch gewicht omhoog.
Rest zelfde gewicht als begin van de week, is ok.

Nu wkndje rusten, zondag naar de kust bij mijn ouders, en eens goed gaan eten met desserts en alles erop en eraan :D woehaa

En wat eet men zo in Belgie aan de kust: mosseltjes, platvis? Vast lekker :eating:

Haha, Neet, je kan er alles eten hoor, maar idd mosseltjes tijdens het seizoen zijn er dan wel in overvloed.

Wij zijn voor een eenvoudige Américain préparé met frietjes en salade gegaan :)

Maar als dessert heb ik in de namiddag 2 pannekoeken met gebakken banaan en een bolletje ijs, overgoten met warme chocoladesaus gegeten, nom nom nom :eating:

Schade is beperkt gebleven, had zaterdag een low carb, low cal dag ingecalculeerd:

zaterdagochtend: 92
zondagochtend: 91,1
deze ochtend: 92,2 :D

Haha, Neet, je kan er alles eten hoor, maar idd mosseltjes tijdens het seizoen zijn er dan wel in overvloed.

Maar als dessert heb ik in de namiddag 2 pannekoeken met gebakken banaan en een bolletje ijs, overgoten met warme chocoladesaus gegeten, nom nom nom :eating:

Schade is beperkt gebleven, had zaterdag een low carb, low cal dag ingecalculeerd:

zaterdagochtend: 92
zondagochtend: 91,1
deze ochtend: 92,2 :D
Gains have been made!

Maar als dessert heb ik in de namiddag 2 pannekoeken met gebakken banaan en een bolletje ijs, overgoten met warme chocoladesaus gegeten
Ik heb geen idee wat dat is....
pannekoeken klinkt heerlijk, een calorierijke zonde :D

Twijfel twijfel of ik zou overgaan op m'n split-programma.... ???

Zeker nu ik weer een aantal calorietjes uit m'n dieet geschrapt heb, gaan de kracht-stats moeilijker worden om die hoog te houden.
En vorig jaar heb ik met dat programma wel mooie definitie gekregen dus dat telt ook wel.
Ben nu uiteindelijk bijna 5maand op kracht aan het werken, nu terug meer op hypertrofie lijkt me wel wat...

Ma: Rug/Biceps
Wo: Borst/Triceps
Vr: Benen/Schouders (kuiten als er tijd over is)

SQ, DL & BP zitten er sowieso nog in, dus dat blijf ik wel doen, alleen weet ik niet of ik het met dezelfde gewichten ga kunnen blijven doen, dat is nog even afwachten.
Maar als ik terug kijk naar mijn excel dan weet ik dat ik nu sowieso al met veel hogere gewichten kan starten dan vorig jaar, dus dat is wel mooi meegenomen !

Niets mis met een push/pull/legs imo ;)

Vind je het niet jammer dat je met dit schema elke spiergroep maar 1 keer pakt? Lijkt mij niet ideaal......

Terug
Naar boven