- Waardering
- 23.841
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Netjes man!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes man!

In de smith doe ik ze gerust met 190-200kg..Kijk dat zijn nog eens calf raises, zou @Skatermarvin dit lezen?

In de smith doe ik ze gerust met 190-200kg..
Wat heb ik gemist?![]()
Godver, ik ga een weekje op vakantie en jij zit ineens boven de 100 kg squats!![]()

dat weten je kuitspieren niet, het gaat om de belasting

OK, het staat mij bij dat je kuiten met vrij laag gewicht deed (en meer op MMC focust). Kuiten zijn idd heel sterke spieren vooral bij fietsers/lopers en moet je met enorme gewichten en rep sets pesten is mijn ervaring.
Helling lopen op de loopband hielp wel, maar gun mezelf daar de tijd niet meer voorWel, de mijne worden sterk, maar groeien... met de snelheid van een slak denk ik![]()

Ik doe beide..maar ook zeker 1 van mijn twee trainingen met zware maar gecontrolleerde reps. De discussie ging toentertijd over de seated variant waarvan jij de gewichten uit verhouding vonddat weten je kuitspieren niet, het gaat om de belasting
OK, het staat mij bij dat je kuiten met vrij laag gewicht deed (en meer op MMC focust). Kuiten zijn idd heel sterke spieren vooral bij fietsers/lopers en moet je met enorme gewichten en rep sets pesten is mijn ervaring.

Daar heb je denk ik gelijk inDe discussie ging toentertijd over de seated variant waarvan jij de gewichten uit verhouding vond![]()

Tja, wat is je doel? Droger worden..sterker worden?Gewicht-update: ik blijf rond de 92k hangen nu.
Buik lijkt me minder gezwollen, maar verder nog niet veel meer definitie overall.
Echt twijfel tussen verder kcal zakken tov krachtverlies dan...![]()