MuscleMeat

Pieter68' s log

• Topic Starter Topic Starter
Duidelijk! Die routine staat wel goed bekend voor gevorderde lifters.

Ja, progressie is alleen niet meer zo simpel als bij een lineair programma zoals bvb de SL5x5...

Ben me aan het inlezen bij GreySkull, en bij Dr. Mike Israetel: meer inzicht nu in progressie op wat langere termijn, ik ga nu meer proberen om bvb rusttijden te verkorten, begin van de week meer volume, lager gewicht, en dan op het einde van de week gewicht omhoog met de normale sets etc om progressie te blijven maken...

Ja, progressie is alleen niet meer zo simpel als bij een lineair programma zoals bvb de SL5x5...

Ben me aan het inlezen bij GreySkull, en bij Dr. Mike Israetel: meer inzicht nu in progressie op wat langere termijn, ik ga nu meer proberen om bvb rusttijden te verkorten, begin van de week meer volume, lager gewicht, en dan op het einde van de week gewicht omhoog met de normale sets etc om progressie te blijven maken...
Ga je de weken ook in mesocycles groeperen? Of voorlopig nog even een constant programma?

Voorlopig constant programma, en als ik ergens op vastloop dan vergelijkbare, andere oefening nemen...
Hoop zo mijzelf te kunnen blijven motiveren tot (na) de zomer

Fijn Paasweekend allemaal :wave:

Vandaag nog getrained, en misschien zelf zondagochtend, maar in andere gym. Deze van vandaag is zondag en maandag gesloten.

Als het zo lastig wordt, zou ik bij Ysebaert gaan. Mocht ik geen homegym hebben, zou ik daar meteen jaarabonnement nemen

Training vrijdag 30/03

6min fietsen opwarming

BP: 10x bar
20x 40
10x 50
10x 60
10x 60
10x 60
10x 60
BOR: 10x bar
10x 30
10x 40
10x 45
10x 50
10x 55
MP: 3x10x 40

Lat pulld breed: 3x12x 50

Pushd V-handle: 3x15x 54,5
ss EZ-bar curl: 3x15x bar+20

Goeie training, wat uitproberen van meer volume op BP, viel wel mee.
Ook terug eens de BOR gedan, ging goed, zonder zeuren of pijntjes van de rechterelleboog, dus heel tevreden mee!
En op de MP kan ik precies ook terug wat gaan verhogen.

O ja, er was weer wat minder volk, dus viel reuze mee :)

Als het zo lastig wordt, zou ik bij Ysebaert gaan. Mocht ik geen homegym hebben, zou ik daar meteen jaarabonnement nemen

Ik ga het bekijken na de Paasvakantie of het nog zo erg blijft, om dan te overwegen of ik naar daar verander of niet...

Een week ziek thuis :sad:
Gisterenmiddag beginnen hoesten, warm/koud en tegen de avond koorts... pijnlijke ribben en rug van de hoest, zit goed vast!
Deze ochtend maar naar de dokter: begin van griep, nu uitzieken...

Pffffff beterschap :kiss:

Heb zelf ook al een 3 welen nasleep van die griep :(

Hoop dat T bij jou eerder weg is.

Sterkte ermee!

Gisterenmiddag beginnen hoesten, warm/koud en tegen de avond koorts... pijnlijke ribben en rug van de hoest, zit goed vast!
O jee.... dat klinkt heel bekend. Sterkte ermee, als het dezelfde griepvorm is zal je er wel een tijdje mee zoet zijn :(

Mèèèh..:sad: Waardeloos man..

Ziek wel goed uit! Beterschap!

Terug
Naar boven