Pieter68
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.327
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan ben je echt goed ziek!

Lekker hoor! Succes vandaag!hmm, vanavond terug eerste training, ga een UB doen om er terug in te komen
De laatste dagen wer mijn voeding in een app bijgehouden, en heb momenteel zo een 3000kcal's aan eten, zo een 200-250 boven onderhoud, toch blijft mijn gewicht tussen de 90-91kg hangen.
Nog een weekje bekijken en dan beslissen of we verhogen of verlagen...

Ik heb hetzelfde gezeik met BOR's! Echt waardeloos is dat..Ok, deloaded training, BP ging vlot, BOR ging wel qua gewicht, maar direct weer steken en pijn in rechteronderarm pees en peesaanhechting. Ik denk de bor maar te laten voor wat het is en terug T-bar en pulley oefeningen voor de rug te doen![]()

Daar zijn wel middelen voor hoor..Tx Neet !
De psychologische struggle is real...
Abs blokjes zijn nog niet te zien, wil dus wel wat meer shredded zijn binnen een week of 4,5, dus dieet moet daar voor zorgen...
Maar dan zak ik in gewicht, en vind mezelf dan weer té ecto
En wil eigenlijk alleen maar groeien, doch zonder het buikvet dan![]()

Wat een ellende!Kl*te NMBS
Weer meer dan een half uur ergens ten velde met de trein stil gestaan, omdat trein voor ons geblokeerd was....
En ja, ik probeer rustig te blijven, want kan er toch niet veel aan doen, maar na een half uur tijdsverspilling was ik toch
Roid rage zonder aas was aanwezig![]()