XXL Nutrition

Pieter68' s log

• Topic Starter Topic Starter
bedankt mannen :thumbs:

Om te starten zal een weekje rust mij wel goed doen.
Juist voldoende eten wordt een opdracht...

Beterschap man......inderdaad goed uitzieken en dan weer lekker aan de slag! Dat wat je nu verliest heb je er straks zo weer bij!

En? Hoe staat het er nu mee? Alweer klaar om te gaan knallen?

hmm, vanavond terug eerste training, ga een UB doen om er terug in te komen :D

De laatste dagen wer mijn voeding in een app bijgehouden, en heb momenteel zo een 3000kcal's aan eten, zo een 200-250 boven onderhoud, toch blijft mijn gewicht tussen de 90-91kg hangen.
Nog een weekje bekijken en dan beslissen of we verhogen of verlagen...

hmm, vanavond terug eerste training, ga een UB doen om er terug in te komen :D

De laatste dagen wer mijn voeding in een app bijgehouden, en heb momenteel zo een 3000kcal's aan eten, zo een 200-250 boven onderhoud, toch blijft mijn gewicht tussen de 90-91kg hangen.
Nog een weekje bekijken en dan beslissen of we verhogen of verlagen...
Lekker hoor! Succes vandaag!

Training woensdag 11/4

Opwarmen 6min fietsen
Enkele opwarmsets

BP: 4x8x 60

BOR: 4x8x 50

MP: 3x10x 40

Pulld Lat breed: 3x12x 50

Pushd V-handle: 3x15x 50
ss EZ-bar curl: 3x15x bar+20

Elbow supported straight legs abs: 2x10

Ok, deloaded training, BP ging vlot, BOR ging wel qua gewicht, maar direct weer steken en pijn in rechteronderarm pees en peesaanhechting. Ik denk de bor maar te laten voor wat het is en terug T-bar en pulley oefeningen voor de rug te doen :(
MP no problemo, en ook Lat, en triceps/biceps gingen goed.

Dus, gewichten omhoog, voeding is ook onder controle, alleen da buikvetlaagje wil maar niet weg hé :o

Ok, deloaded training, BP ging vlot, BOR ging wel qua gewicht, maar direct weer steken en pijn in rechteronderarm pees en peesaanhechting. Ik denk de bor maar te laten voor wat het is en terug T-bar en pulley oefeningen voor de rug te doen :(
Ik heb hetzelfde gezeik met BOR's! Echt waardeloos is dat..:sad:

Desalnieteplus een prima (deload) workout!:D

Training van vrijdag 13/04

Opwarmen 6min fietsen
enkele opwarmsetjes

SQ: 4x8x 80

RDL: 3x8x 110

LP Incline 45°: 3x15x 140

Lext: 3x10x 55

Lcurl: 3x12x 54,5

Calf raise: 4x10x 120

Seated calf: 3x10x 50

Was rustig in de gym, viel dus goed mee. Nochtans gingen de squats niet van harte... was eerste keer terug na weekje ziek, en voelde de beentjes goed werken...
Laatste reps van laatste set vielen tegen, heb dus bij de volgende oefeningen direct wat gewicht naar beneden gedaan, en dan ging de flow wel lekker...
Alles rustig kunnen afwerken, alleen ging ik in de laatse set van de Standing calfs in de smith door mijn linker enkel... effe stekende pijn, op mijn tanden gebeten, wat gewiggeld, en de laatste reps er dan toch maa uit geperst met de tanden op elkaar...
Dus wel het hele wknd gevoeld, ook nu nog...
Daarnaast ook het hele wknd last van stijve spieren gehad, zowel LB als UB... weet niet goed waar dat aan ligt, misschien nog na-effect van de antibiotica van vorige week ??

Bon, qua eten zit ik redelijk on point, ik zat er maar voor 2 dagen zo een 15à20% boven de 3000ckal's, maar heb dit gecompenseerd dit wknd door er goed onder te blijven :)
Deze week zal het gemakkelijker zijn gezien ik de quick wins zoals roomijs, choco prince koeken en gepanneerde kalkoenschnitzels er uit ga laten :D
Vanaf volgende week gaan de calorietjes ook iets naar beneden gaan...
Gewicht deze ochtend: 90,4 kg

Laat het zonnetje maar komen deze week zodat we aan onze tan kunnen werken :p
Good times are comming !

Weer goed aan het terugkomen hoor!
Ik had na mijn griep ook meer spierpijn bij de eerste trainingen dan je zou verwachten. Komt goed. :)

Tx Neet !

De psychologische struggle is real...
Abs blokjes zijn nog niet te zien, wil dus wel wat meer shredded zijn binnen een week of 4,5, dus dieet moet daar voor zorgen...
Maar dan zak ik in gewicht, en vind mezelf dan weer té ecto :(
En wil eigenlijk alleen maar groeien, doch zonder het buikvet dan :treuren:

Keuzes.... keuzes ..... :)

Tx Neet !

De psychologische struggle is real...
Abs blokjes zijn nog niet te zien, wil dus wel wat meer shredded zijn binnen een week of 4,5, dus dieet moet daar voor zorgen...
Maar dan zak ik in gewicht, en vind mezelf dan weer té ecto :(
En wil eigenlijk alleen maar groeien, doch zonder het buikvet dan :treuren:
Daar zijn wel middelen voor hoor..:windup:

:D

Training maandag 16/04

opwarmen 6min fietsen
enkele opwarmsetjes

BP: 4x8x 62,5

T-bar row: 4x8x 55

MP: 3x10x 42,5

Pulld Lats breed: 3x12x 50

Pushdown V-handvat: 3x15x 54,5
ss Biceps EZ-bar: 3x15x bar+20

Abs elbow supported straight legs 2x10

Weer veel volk, jonge gasten, druk druk...
Verder ging training heel goed, alles vlot kunnen afwerken, ging beter dan vorige week.
Vrijdag dus terug gewichten omhoog :)

Goeie voortgang hier :)

Bwa, door ziekte een beetje een terugval, maar nu kan ik terug er aan werken om op niveau te komen hé :)
en summer ready te geraken, haha :p

Training woensdag 18/04...

Kl*te NMBS :mad::fire::scold:
Weer meer dan een half uur ergens ten velde met de trein stil gestaan, omdat trein voor ons geblokeerd was....
En ja, ik probeer rustig te blijven, want kan er toch niet veel aan doen, maar na een half uur tijdsverspilling was ik toch :headbang:
Roid rage zonder aas was aanwezig :splat:

Dus direct aan de training begonnen, zonder opwarming, mij goed gesmeten... omdat de dochter een uur later moest opgepikt worden, wel enkele reps/sets en oefeningen weg gelaten.

SQ: 5x 60, 3x 80 & 4x5x 82,5

RDL: 3x8x 115

LP Incline 45°: 3x10x 150

Calf raise: 3x10x 130

Abs elbow supported straight legs: 2x10

En het zat erop...
Toch goed gevoel dat ik nog getraind heb, en uiteindelijk vallen de beentjes best wel mee deze ochtend :)

Kl*te NMBS :mad::fire::scold:
Weer meer dan een half uur ergens ten velde met de trein stil gestaan, omdat trein voor ons geblokeerd was....
En ja, ik probeer rustig te blijven, want kan er toch niet veel aan doen, maar na een half uur tijdsverspilling was ik toch :headbang:
Roid rage zonder aas was aanwezig :splat:
Wat een ellende!

Ik vind het knap dat je uberhaupt nog bent gegaan..

Als bij mij dingen flink tegen zitten gooi ik er vaak met de pet naar!:o

Ach, ik wou inderdaad eerst de handdoek in de ring gooien, en dacht er aan dan pas vanavond te gaan, maar de avond was toch al ingekort, en vanavond is het thuis wat van de zon genieten, en dat wou ik dan weer niet missen ;)

Terug
Naar boven