Pieter68
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.327
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Training vrijdag 20/04
Opwarmen 6min fietsen
Pull-ups (breed-schouder-smal): 3x4x BW
BP: 4x8x 65
T-bar row: 4x8x 57,5
Incl BP: 3x10x 55
Pulld Lats breed: 3x12x 54,5
Pushdown V-handvat: 3x15x 59
ss Biceps EZ-bar: 3x15x bar+22,5
Abs elbow supported straight legs: 2x10
Hehe, lekker warm in de gym, wel beetje airco, maar toch weinig lucht gevoel, en regelmatig naar lucht happen (gapen dus...)
Tijdens de opwarmingsets voor de BP doe ik nu dus enkele pull-ups, krijg er nog niet meer dan 4 reps uitgeperst, maar ik wissel wel van breed naar smal qua grip, hopelijk lukt het mij daar om wat in vooruit te gaan. Ik ga wel beter opletten om de schouderbladen goed tegen elkaar aan te drukken voor ik aan de pull begin.
Voor de rest ging alles goed, op het einde was de pomp serieus aanwezig in mijn armen, zowel onderarm als bicpes/triceps stonden super gespannen, en een paar laatste reps kreeg ik er niet meer uit bij de pushdown...
Lekker helemaal leeg getraind
Opwarmen 6min fietsen
Pull-ups (breed-schouder-smal): 3x4x BW
BP: 4x8x 65
T-bar row: 4x8x 57,5
Incl BP: 3x10x 55
Pulld Lats breed: 3x12x 54,5
Pushdown V-handvat: 3x15x 59
ss Biceps EZ-bar: 3x15x bar+22,5
Abs elbow supported straight legs: 2x10
Hehe, lekker warm in de gym, wel beetje airco, maar toch weinig lucht gevoel, en regelmatig naar lucht happen (gapen dus...)
Tijdens de opwarmingsets voor de BP doe ik nu dus enkele pull-ups, krijg er nog niet meer dan 4 reps uitgeperst, maar ik wissel wel van breed naar smal qua grip, hopelijk lukt het mij daar om wat in vooruit te gaan. Ik ga wel beter opletten om de schouderbladen goed tegen elkaar aan te drukken voor ik aan de pull begin.
Voor de rest ging alles goed, op het einde was de pomp serieus aanwezig in mijn armen, zowel onderarm als bicpes/triceps stonden super gespannen, en een paar laatste reps kreeg ik er niet meer uit bij de pushdown...
Lekker helemaal leeg getraind