XXL Nutrition

Pieter68' s log

• Topic Starter Topic Starter
Training vrijdag 20/04

Opwarmen 6min fietsen

Pull-ups (breed-schouder-smal): 3x4x BW

BP: 4x8x 65

T-bar row: 4x8x 57,5

Incl BP: 3x10x 55

Pulld Lats breed: 3x12x 54,5

Pushdown V-handvat: 3x15x 59
ss Biceps EZ-bar: 3x15x bar+22,5

Abs elbow supported straight legs: 2x10

Hehe, lekker warm in de gym, wel beetje airco, maar toch weinig lucht gevoel, en regelmatig naar lucht happen (gapen dus...)
Tijdens de opwarmingsets voor de BP doe ik nu dus enkele pull-ups, krijg er nog niet meer dan 4 reps uitgeperst, maar ik wissel wel van breed naar smal qua grip, hopelijk lukt het mij daar om wat in vooruit te gaan. Ik ga wel beter opletten om de schouderbladen goed tegen elkaar aan te drukken voor ik aan de pull begin.

Voor de rest ging alles goed, op het einde was de pomp serieus aanwezig in mijn armen, zowel onderarm als bicpes/triceps stonden super gespannen, en een paar laatste reps kreeg ik er niet meer uit bij de pushdown...
Lekker helemaal leeg getraind :p

Pullups is echt een kwestie van vaak doen, dan gaan ze vast beter en beter!

Goed om hier weer een workout te zien!:thumbs:

Trainingen gaan lekker. :thumb:

Nog wat gevarieerd met voeding de laatste tijd?

Hé Marina,
ik track nu een week of 2,3 echt alles en merk dat ik veel te veel vetten binnen krijg, ben dus terug over gegaan naar mijn basic dieet, en dus het runder en kippengehakt enzo is er momenteel uitgehaald.
Verder variëren we 's avonds wel meer, en hebben al paar keer een ovenschotel met fijn gehakte bloemkool (bloemkoolrijst) gemaakt, dit ipv deeg of puree, en dat valt héél goed mee :thumb:
Gelukkig met het "zomerse" weer is het makkelijker voor mij om salade en tomaat enzo te eten, en dat helpt om de calorieën naar beneden te halen :)
Nu is het verder onder controle houden en moet eerlijk zeggen dat ik wel tevreden ben met de vooruitgang in de spiegel :p

Training maandag 23/04

Opwarmen 6min fietsen (lekker zweten al...)

SQ: 4x8x 82,5

RDL: 3x8x 120

LP Incline 45°: 3x12x 150

Lext: 3x10x 59

Lcurl: 3x12x 59

Calf raise: 4x10x 140

En time was up !
Best wel lekkere training, alleen hoe langer het duurde, hoe minder zuurstof er was in de gym, en hoe warmer het er werd... airco's stonden niet aan...
Squats en RDL gingen echt goed, toch was ik nog buiten adem na elke set RDL.
De LP ging dan weer moeizaam, ik kreeg er geen 15reps uit...
en dan was ik zo goed als dood...
Beetje meer rust genomen en de calf raises gingen dan wel weer vlot...
Woensdag geen training, vrijdag weer UB :)

Valt wel mee hoor :D

ne keer 130-140... dan ja :o

Ah zo bedoel je, ja da's wel waar...

edit: Ik hou inderdaad liever de spanning vast, dan steeds maar weer de stang neer te leggen en steeds opnieuw goede positie van voeten en handen, en spanning, te zoeken....

Zoals gezegd, vanavond geen training...

De misses en ik zijn 21j getrouwd, en we gaan vanavond gezellig thuis sushi eten :)
We hebben een sushi boot besteld met 44stuks, te verdelen onder ons 2 (ik eet dus 2/3 daarvan haha :D)
Geen idee wat dit aan cal of e/k/v betekend, but I don't care !

O ja, de dochter is vandaag ook 20 geworden, maar die viert het met haar vriend op kot.
Waarschijnlijk is er nog een klein feestje dit wknd, en zondag gaan we al terug lekker op resto in Oostende, om de verjaardag van mijn ma te vieren :p

Happy times !!

Zoals gezegd, vanavond geen training...

De misses en ik zijn 21j getrouwd, en we gaan vanavond gezellig thuis sushi eten :)
We hebben een sushi boot besteld met 44stuks, te verdelen onder ons 2 (ik eet dus 2/3 daarvan haha :D)
Geen idee wat dit aan cal of e/k/v betekend, but I don't care !

O ja, de dochter is vandaag ook 20 geworden, maar die viert het met haar vriend op kot.
Waarschijnlijk is er nog een klein feestje dit wknd, en zondag gaan we al terug lekker op resto in Oostende, om de verjaardag van mijn ma te vieren :p

Happy times !!
Dubbel gefeliciteerd Pieter!:birthday:

Congratz! genoeg te vieren met de sushi! :D

Het is niet echt een "boot" geworden, en we vonden de stukjes wat aan de kleine kant (waardoor mijn eega toch ook de helft heeft opgegeten, en ik het met minder moest doen) maarrrrr.... het was wél lekker !! :eating:

Lol, die had je in je eentje wel op kunnen eten! :D

Ja, waren maar 42 stuks :meal:

Het ziet er lekkerder uit dan het is..:o

Gisterenavond cardio ... >2,5u (bijna 3u) gras afgedaan...

Training gisteren vrijdag 27/4

Opwarmen 6min fietsen

Enkele opwarmoefeningen en wat armen zwaaien

Pull-ups (breed-schouder-smal): 3x4x BW

BP: 3 (ipv 4) x8x 67,5

T-bar row: 3 (ipv 4) x8x 60

Incl BP: 1x10x50, 2x10x54,5 (ipv 3x59)

Lat pulld breed: 3x12x 54,5

Pushd V-handle: 3x15x 54,5 (ipv 59)
Ss EZ-bar curl: 3x12x20 (ipv 15x22,5)

Met goede moed begonnen... maar wat een slechte training :(
Had voldoende gegeten overdag, maar had toch honger en een lege maag bij de start, en dat is zwaar tegen gevallen. Had totaal geen kracht.
De pull-ups gingen nog goed, maar de BP kreeg ik geen cm omhoog... derde set met moeite en puffen afgewerkt.
Dus setje laten vallen.
T-bar ging dan wel goed maar wou niet overdoen, dus ook daar in evenwicht met bp een set minder.
Incl BP gestart met voorziene gewicht 59, maar kreeg hem niet uit de rack... dan maar goed gezakt, en zwoegen bij de laatste set.
Lat’s gingen wel goed, maar armen gingen dan helemaal niet meer...
Balen dus :treuren:
Waarschijnlijk zijn het de >3 weken cutten die ik ook begin te voelen, maar toch.
Ik denk dat ik @Punjab zijn tip eens ga volgen en ipv telkens kapot te gaan op de BP, eens een tijd met dumbells ga werken, en daar wat vooruitgang proberen op te boeken. Hopelijk wilt de borst daar dan wel op groeien...
Lang weekend voor de boeg, toch maandag benen trainen, ben benieuwd :bang:

Laatst bewerkt:
ipv telkens kapot te gaan op de BP,
dat moet je idd een beetje zien te voorkomen, dat gaat op den duur tegen je werken, beetje met dumbels gooien is niet verkeerd hoor, zeker als je nog wat aan je chest wil werken ''voel'' je dumbels soms nog wel beter werken dan benchen.
hoe lang wil je nog cutten trouwens?

Terug
Naar boven