XXL Nutrition

Pieter68' s log

Bezoekers in dit topic

Tegendraads prima, maar luister wel een beetje naar mouss, is namelijk best verstandig wat hij zegt :p;)
 
Tegendraads prima, maar luister wel een beetje naar mouss, is namelijk best verstandig wat hij zegt :p;)

mja, een week of 3 eens wat meer volume draaien of wat harder de benen trainen zal niet zo erg zijn hoor...
En ik "voel" wel snel wanneer ik gas moet terug nemen...

Maar bedankt allemaal voor jullie bezorgdheid :heart:
 
Training vrijdag 14/09

Opwarming 6min fietsen

SQ 5x80
5x85
5x90
5x95
3x102,5
8x90
LP 3x15x100

Lcurl 3x8x59

Standing calves 3x15x100

Fijne training, maar... de benen voelden nog zwaar van de eerdere trainingen deze week, dus geluisterd naar de mannen hier, en ingekort :D
Op zich gingen de squats wel goed, daar ben ik wel blij mee dat ik daar kan op blijven verhogen.
De rest is maar bijzaak.

Dit weekend wel goed gegeten, vrijdagavond was sushi (post-workout) en zaterdagavond kippe-wraps, en gisteren 5 stukken Quiche (zalm-brocoli en hesp-brocoli) ... mijn app geeft alleen daarvoor al 2500 kcal's aan :p

Deze ochtend... maar 86,9 (zaterdag ochtend nog 87,5 :rolleyes:)
 
IMG_20180914_193847618.jpg


Had een 20-tal stuks op ... Yummie !
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Godver nu heb ik in zin in sushi ........... en dat op maandagochtend .....

Lekkere squats hoor Pieter. Wat was jouw PR daarop? Kom je daar nu al bij in de buurt?
 
Godver nu heb ik in zin in sushi ........... en dat op maandagochtend .....

Lekkere squats hoor Pieter. Wat was jouw PR daarop? Kom je daar nu al bij in de buurt?

Ik ga eens moeten zoeken in mijn excel :o
 
Ok,

op vrijdag 9/03 dit jaar heb ik 4x6x105 gedaan
en op vrijdag 15/06 2x105

En als ik de Stronglifts app ga kijken heb ik op woensdag 29/03/17 al eens 5x5x 102,5 gehaald

Kom dus nu aardig in de buurt, als ik Madcow nog even kan blijven volgen, wat ik wel van plan ben, ga ik daar overgaan, wel in de 5x5 vorm hé
 
Training maandag 17/09

Opwarmng 3min fietsen, f*ck er is veel volk, dus snel naar het squatrek, en nadat de jongens die er bezig waren, weg zijn gegaan, direct daar wat stretch werk gedaan + foamrollen
Enkele opwarmsetjes gedraaid...

SQ 5x82,5
5x87,5
5x92,5
5x97,5
5x102,5
Standing calves 3x15x100

Leg raises 2x15
ss Knee tucs 2x15
ss Seated twists 2x40

Cardio: wandelen op loopband 20 min

Na mijn opwarmsetjes, liep de gym leeg van al het jong geweld, enkel de die-hards bleven over...
Lekker veel tijd genomen tussen de werksets, moest me echt niet afjagen, wel fijn gevoel zo
Het was een relaxte training, ook de tijd gehad om een babbael te doen (of 2) voor één keer... over voedingsschema's en hoeveelheden clean eten...
En de SQ ging nog goed, dus we doen voort !

:wave:
 
Word er zelf ook altijd erg blij van als ik eenmaal in dat squat rack sta. Hoe gaan je squats? Nog progressie, of loop je tegen een plafond? Ik heb trouwens ook nog steeds het ab-werk in mijn trainingen (LB), thanks to you! :thumbs:
 
Word er zelf ook altijd erg blij van als ik eenmaal in dat squat rack sta. Hoe gaan je squats? Nog progressie, of loop je tegen een plafond? Ik heb trouwens ook nog steeds het ab-werk in mijn trainingen (LB), thanks to you! :thumbs:

Squats voelen nog steeds goed aan, dus ja, zeker nog progressie mogelijk :)
En ik recupereer ook nog steeds goed, dus dat valt ook mee, wel let ik de laatste dagen beter op dat ik voldoende water drink, en ik merk wel het verschil.

Ha, die abs hé :D ja, ik blijf ze doen, niet té veel, maar net voldoende om een strak gevoel te hebben in de mid-sectie :p
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Ooh ja, en zoals je zelf zei: meer eten doet ook veel !

alleen, vind ik op het "zicht" nog steeds niet dat mijn benen nu groeien... ook qua gewicht kom ik nog niet veel aan... dus ga ik weer wat kcal's toevoegen de komende week... traag maar gestaag...
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Squats voelen nog steeds goed aan, dus ja, zeker nog progressie mogelijk :)
En ik recupereer ook nog steeds goed, dus dat valt ook mee, wel let ik de laatste dagen beter op dat ik voldoende water drink, en ik merk wel het verschil.

Ha, die abs hé :D ja, ik blijf ze doen, niet té veel, maar net voldoende om een strak gevoel te hebben in de mid-sectie :p

Echt hé, vind ik altijd zo zalig om mijn buikspieren te voelen als ik mij rechtzet in bed de dag na de training :D
 
Echt hé, vind ik altijd zo zalig om mijn buikspieren te voelen als ik mij rechtzet in bed de dag na de training :D

Het rare is, op de moment dat ik ze belast/train kan ik enorme kramp krijgen, echt pijnlijke scheuten erin... maar 's morgens de dag erna voel ik niets meer...
Ik span ook heel regelmatig op tijdens de treinritten 's morgens en 's avonds naar het werk...
enig nadeel is dat ze niet opgespannen blijven staan en ik mezelf er op betrap dat ik met een "slappe" buik zit aan mijn buro...
 
squats gaan wel lekker hier, pr's liggen op de loer
 
Het rare is, op de moment dat ik ze belast/train kan ik enorme kramp krijgen, echt pijnlijke scheuten erin... maar 's morgens de dag erna voel ik niets meer...
Ik span ook heel regelmatig op tijdens de treinritten 's morgens en 's avonds naar het werk...
enig nadeel is dat ze niet opgespannen blijven staan en ik mezelf er op betrap dat ik met een "slappe" buik zit aan mijn buro...
Echt hé, wij buro-mensen moeten daar goed op letten (maar dat valt niet mee....:o )
 
Back
Naar boven