XXL Nutrition

Pieter68' s log

• Topic Starter Topic Starter
Heb deze DUP vb gevonden, dit pas ik dan toe zowel voor de SQ als voor de LP, Lcurl, ... ?

upload_2018-8-31_12-2-51.png

Is misschien wat te veel in detail.. Zou maandag medium, woensdag light En vrijdag heavy Gaan. Zelf wat inkleden

Vanavond maak ik er dan idd de zware van, beetje zelfde zoals afgelopen woensdag, en vanaf volgende week idd op woensdag dan de light versie ;)

Training vrijdag 31/08

Opwarmen 6min fietsen

enkele opwarmsets

SQ 5x75
5x82,5
5x87,5
5x90
3x97,5
8x87,5
LP 3x20x120

Lcurl 3x8x54,5
Lext 3x8x55

Standing calves 3x15-20x120

Leg raises 3x10
ss Crunches 3x10
ss Seated twists 3x20

Cardio: wandelen op loopband 20 min

Vrij zware, maar toch wel fijne training. Benen zaten goed vol op het einde, maar al bij al viel de recuperatie dit wknd goed mee !
Zaterdag een 2u in de tuin rond gelopen achter de grasmachine aan, en het ging vlot :D
Voldoende eten en drinken helpt wel :p

Op naar de gainzzzzz :wave:

Inderdaad een lekkere training hoor Pieter! Ga maar vast grotere broeken bestellen.......geen skinnie jeans voor jou!:D

Training vrijdag 31/08

Opwarmen 6min fietsen

enkele opwarmsets

SQ 5x75
5x82,5
5x87,5
5x90
3x97,5
8x87,5
LP 3x20x120

Lcurl 3x8x54,5
Lext 3x8x55

Standing calves 3x15-20x120

Leg raises 3x10
ss Crunches 3x10
ss Seated twists 3x20

Cardio: wandelen op loopband 20 min

Vrij zware, maar toch wel fijne training. Benen zaten goed vol op het einde, maar al bij al viel de recuperatie dit wknd goed mee !
Zaterdag een 2u in de tuin rond gelopen achter de grasmachine aan, en het ging vlot :D
Voldoende eten en drinken helpt wel :p

Op naar de gainzzzzz :wave:

De Leg Press, is dat de lying variant of een Leg Press Machine?

Training maandag 3/09

pffff trein had weer vertraging, dus stress... en minder tijd om training af te werken...

Opwarming 5 min wandelen van station naar gym

snel enkele WU setjes, en gaan met de banaan !

SQ 5x77,5
5x82,5
5x87,5
5x92,5
5x97,5
LP 3x15x100

Lcurl 3x8x54,5
Lext 3x8x55

Standing calves 3x15x100

Leg raises 3x10
ss Crunches 3x10
ss Seated twists 3x20

En tijd was om... Toch heel blij dat de 5x97,5 squat goed gegaan is met toch niet iedeale opwarming...
Maar dus geen cardio meer gedaan, spijtig

Morgen, woensdag is de infiltratie, in de voormiddag, ga nog bespreken met die dokter wat nu de rust-tijd moet zijn, en ik weet nog niet of ik 's avonds ga gaan trainen... Dus de light woensdag zou wel eens heel light kunnen worden...

Voilà, inspuiting is gebeurd, nu nog 3 weken wachten met armen trainen ...

Maar...

Ik moet 14 dagen van nu terug, voor een echo en een rx van de linkerschouder :(
Heb impingement, onsteking van de slijmbeurs :huilen:
http://www.orthopedie.nl/content/schouder/impingement.asp

Dokter wil dan ook zien of de cortisone die nu ingespoten is in de elleboog, misschien ook geholpen heeft met de ontsteking in de schouder... Afwachten dus...

Ik mag wel benen blijven trainen en lichte cardio doen...

• Like
Waarderingen: Bubs
Training woensdag 5/09

Opwarmen 6min fietsen

enkele opwarmsets

SQ 5x77,5
5x82,5
5x87,5
5x87,5
Standing calves 2x(30+20)xBW

Cardio: wandelen op loopband 15 min

Leg raises 3x10
ss Crunches 3x10
ss Seated twists 3x20

Op een uurtje gedaan. Lichte recup training, enkel de calves dacht ik 2x50 reps te doen, amai, na 30 moest ik toch even van het bankje afstappen en wat rekken want kuiten stonden in :fire:

Ziet eruit als een relaxte training inderdaad. Vind je het moeilijk om tijdens zo'n training niet voluit te gaan?

Geen last van je schouder/elleboog bij setup squat?

Ziet eruit als een relaxte training inderdaad. Vind je het moeilijk om tijdens zo'n training niet voluit te gaan?

:D je moet echt op de rem gaan staan, ja...
en verplicht weinig oefeningen doen, viel niet mee... ik keek drool: naar de leg press :p

Geen last van je schouder/elleboog bij setup squat?

Ja, toch wel wat....

Zeker elleboog plooien viel niet mee, omdat er nog druk opzat van het ingespoten vocht... zou vrijdag al moeten beter zijn, ik zie/voel het wel dan
Deze nacht/vandaag valt schouder al veel beter mee dan de afgelopen dagen, elleboog is echter pijnlijker, wat normaal is de eerste 2,3 dagen blijkbaar

Ja, toch wel wat....

Zeker elleboog plooien viel niet mee, omdat er nog druk opzat van het ingespoten vocht... zou vrijdag al moeten beter zijn, ik zie/voel het wel dan
Deze nacht/vandaag valt schouder al veel beter mee dan de afgelopen dagen, elleboog is echter pijnlijker, wat normaal is de eerste 2,3 dagen blijkbaar
Hopelijk helpt het je herstellen, die inspuiting.

Update: deze ochtend wakker geworden zonder pijn in de elleboog of schouder, joehoe :clap:

Gisterenavond was er nog wel een zeurderig gevoel, dat is nu helemaal weg. Uit voorzichtigheid toch maar de brace aangedaan vandaag.

ps: mijn kuiten voelen stijver en pijnlijker aan van de training woensdag dan de rest :p

Terug
Naar boven