- Waardering
- 23.887
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Thanks. Die ga ik proberen te onthouden.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks. Die ga ik proberen te onthouden.

Ik loop er ook al meer dan een half jaar mee Pieter. Alle oefeningen die aan mijn arm trekken doe ik nu niet. Benchen gaat bijv. wel.
Nu gaat het al wel een stuk beter dus eerdaags weer beginnen met Pull oefeningen. Wat me wel helpt is oefenen met een wrist roller zo als
@Sanca Magni ook doet. Licht beginnen en dan opvoeren. Ik zit nu op 10kg maar haal Sanca nog wel in.Je zult merken dat die precies je elleboog aanspreekt.
Ik wordt een beetje bang van deze verhalen van langdurige problemen![]()

Zo erg?Pokkedruk in de gym
Gewoon alles bezet, zijn dan maar naar huis gegaan...
Ga morgen namiddag trainen....

@ProudPizza doe je die voor de regular BP of erna ?
bvb 3x6x 60-70% van BP en voor mij dus het bovenste gedeelte van mijn arm-range voor ik mijn BP doe...
Dat is wel extreem. Niet trainen wegens de drukte kan ik mij echt niet voorstellen. Met losse DB's en BB valt toch altijd wel wat te doen? Ik zou gewoon wachten op het squattrack of de bench en ondertussen wat lunges, DB-oefeningen of rek- en strekoefeningen doen.Ja Neet, geen enkel toestel was vrij, overal stonden groepjes bij elkaar, dan weet je al dat er niet deftig getraind kan worden...

Ik bench in principe 4x per week en de spoto press is dan de benchoefening van één dag. Dus een conventionele BP heb ik niet op die dag.
Ik zat afgelopen training op 3 sets, 6 reps @69%
Op mijn 3 trainingen per week doe ik er 2 met BP, dus ga dat daar inpassen, eerst de BP (en mijn gewichten daar nu met 10% verminderen) en dan een reeks proto erachter doen met 50%, 3 sets, 6 reps.
Weet nog niet goed hoe ik de oefeningen voor de BP verder ga doen, zoals eerder gezegd, de spoto-press erbij doen... maar hoe, en qua rep-range ??
Maar voor nu, fijne zondag allemaal![]()