Pieter68
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.327
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanaf nu elke training een paar setjes curls en extensions? Would follow!
Hoeft ook niet zwaar! Kan zelfs bevorderlijk zijn voor je elleboog, imo al weet ik niet in welke mate je fucked bent maar lijkt me dat doorbloeding van de armen alleen maar goed is.Heb dat inderdaad al overwogen, maar vrees dus voor de ontsteking in mijn elleboog... Ga ze vanavond al eens doen met wat lichte gewichten...
EZ-bar curl ss V-handle pushdown
Dus het goeie nieuws is: er is een training gedaanWelkom hier allemaal, we maken het gezellig
Morgen log ik de training van vandaag![]()

)
Iedere workout telt he, ook schijven verwisselen
Ontstond die elleboog van jou plotseling, of was het iets waar je steeds meer en vaker last van kreeg. Meer als een typische tenniselleboog?

Wat ik wel nog af en toe voorheb: ik ga thuis door een deur, zeg maar van gang naar huiskamer bvb, en omdat ik breder geworden ben schat ik verkeerd in en sla met de elleboog tegen de deuromlijsting![]()

Nou ja, als je elleboog pijnlijk is merk je pas hoe vaak je toch lichtjes tegen iets aan tiktIs pijnlijk op het moment, ja... en vooral dom, heel dom...

Ik draai mezelf altijd preventief een beetje inWat ik wel nog af en toe voorheb: ik ga thuis door een deur, zeg maar van gang naar huiskamer bvb, en omdat ik breder geworden ben schat ik verkeerd in en sla met de elleboog tegen de deuromlijsting![]()

Je zult merken dat die precies je elleboog aanspreekt.Dan ga jij toch voor de 110!Ik neem mijn woorden terug dat ik @Sanca Magni wel inhaal.
Ik verneem net dat hij op weg is naar de 100kg.