AndroidHealthClinic

Pieter68' s log

Wanneer je begint te stallen op SQ, hou je gewoon hetzelfde systeem maar dan BP ipv SQ.

Dan squat je 2*/week en BP 3*/week. OHP laat je voor wat het is op woensdag. Kan je misschien nog één of andere isolatie doen aangezien BP minder taxerend zal zijn dan SQ

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.003
Wanneer je begint te stallen op SQ, hou je gewoon hetzelfde systeem maar dan BP ipv SQ.

Dan squat je 2*/week en BP 3*/week. OHP laat je voor wat het is op woensdag. Kan je misschien nog één of andere isolatie doen aangezien BP minder taxerend zal zijn dan SQ

Goed idee, maar kan nog zo een 5-6 weken duren... ondertussen eventueel nog eens wat zakken in gewicht op de BP en dan terug stilletjes verhogen...

Goed idee, maar kan nog zo een 5-6 weken duren... ondertussen eventueel nog eens wat zakken in gewicht op de BP en dan terug stilletjes verhogen...

5-6 weken.. Ideaal om eens een 'blok' iets anders te doen. Eventueel andere rep range voor BP en een extra oefening, wat is de weak link/sticking point?

• #1.005
... dat het te zwaar wordt :o

• #1.006
No joking, ik krijg die 75kg gewoon niet omhoog de laatste reps, I know, pathetic ... :huilen:

• #1.008
:exactly:

• #1.010
Kreeg ze nog wel net omhoog maar met veel puffen en duwen vanuit de rug en met de voeten op de grond duwen en weinig hulp van de borstspieren zelf vind ik... Voel dat soms meer in mijn schouders eerlijk gezegd...
Moet ook meer "tucken" op aanraden van @ProudPizza nav mijn filmpje...

Kreeg ze nog wel net omhoog maar met veel puffen en duwen vanuit de rug en met de voeten op de grond duwen en weinig hulp van de borstspieren zelf vind ik... Voel dat soms meer in mijn schouders eerlijk gezegd...
En behalve schouderbladen naar elkaar, ze ook naar beneden drukken. Doe eens zonder gewicht de beweging met 1 arm en voel met de andere hand wanneer je je borstspier voelt aanspannen.

• #1.012
Enkele sfeerbeelden:
IMG_20190130_084018349.jpg

IMG_20190130_084109564.jpg

IMG_20190130_083952887.jpg

IMG_20190130_083922113.jpg

IMG_20190130_083958325.jpg

En het blijft sneeuwen...

• #1.013
En behalve schouderbladen naar elkaar, ze ook naar beneden drukken. Doe eens zonder gewicht de beweging met 1 arm en voel met de andere hand wanneer je je borstspier voelt aanspannen.

De schouderbladen bijeen trekken doe ik al, en het archen ook (voor zover dat dat nog kan met mijn oude, stijve rug). Borstspieren spannen wel aan hoor, maar heb het gevoel dat ik daar niet veel kracht mee kan zetten, plus mijn lange armen die over de duwbeweging een eeuwigheid doen voor ze boven komen...

• #1.014
Leuke sfeerbeelden! Woon je in een soort van hoeve?

• #1.016
Ja, een hoeve met nog bijgebouwen in vierkant

Maar als je failt, blijft ze dan op je borst liggen of krijg je ze er iets af?

• #1.018
2de oefenng spoto press ofzo...

Terug
Naar boven