Pieter68
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.327
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
haha, nee, het is steeds 5x ... het zijn de gewichten die omhoog gaan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wanneer je begint te stallen op SQ, hou je gewoon hetzelfde systeem maar dan BP ipv SQ.
Dan squat je 2*/week en BP 3*/week. OHP laat je voor wat het is op woensdag. Kan je misschien nog één of andere isolatie doen aangezien BP minder taxerend zal zijn dan SQ
Goed idee, maar kan nog zo een 5-6 weken duren... ondertussen eventueel nog eens wat zakken in gewicht op de BP en dan terug stilletjes verhogen...
en dat je elleboog stuk gaat

No joking, ik krijg die 75kg gewoon niet omhoog de laatste reps, I know, pathetic ...![]()
En behalve schouderbladen naar elkaar, ze ook naar beneden drukken. Doe eens zonder gewicht de beweging met 1 arm en voel met de andere hand wanneer je je borstspier voelt aanspannen.Kreeg ze nog wel net omhoog maar met veel puffen en duwen vanuit de rug en met de voeten op de grond duwen en weinig hulp van de borstspieren zelf vind ik... Voel dat soms meer in mijn schouders eerlijk gezegd...
Moet ook meer "tucken" op aanraden van @ProudPizza nav mijn filmpje...
En behalve schouderbladen naar elkaar, ze ook naar beneden drukken. Doe eens zonder gewicht de beweging met 1 arm en voel met de andere hand wanneer je je borstspier voelt aanspannen.
Kreeg ze nog wel net omhoog maar met veel puffen en duwen vanuit de rug en met de voeten op de grond duwen en weinig hulp van de borstspieren zelf vind ik... Voel dat soms meer in mijn schouders eerlijk gezegd...
Moet ook meer "tucken" op aanraden van @ProudPizza nav mijn filmpje...
Maar als je failt, blijft ze dan op je borst liggen of krijg je ze er iets af?
ziet er mooi uit, hier nog geen enkel vlokje