XXL Nutrition

Pijn in onderarmen bij oa. Preachers curl

heb pcies hetzelfde gewoon bij pinkzijde word wel minder met EZ

en bij mij zijn het wel pijnscheuten en heb het nu toch wel zo'n acht jaar heb grote biceps al lang opgegeven !!

Santino88 zei:
Te zien hoe je het bekijkt ze zullen in ieder geval steviger worden(?)
Iemand die bv frequent pijn heeft heeft in z'n rug raden ze ook aan deze te verstevigen.

Je bent nu appels met peren aan het verglijken.

Onderrug training word aangeraden aan mensen wiens onderrug te zwak is.

Problemen met overbelasting door gebruik heeft niets te maken met een te zwakke spier maar met te veelvuldige belasting.

Nog meer of zwaarder gaan belasten is dus het laatste wat je wilt doen, eerder het tegen over gestelde dus minder belasten (of meer ontlasten) tot het probleem verholpen is en daarna langzaam weer opbouwen

sinds ik;

- plosbandjes gebruik
- mijn brachiadis train dmv. hammer curls....

train is het bij mij toch zeker wel minder geworden.

Ik heb juist een ' vervelende' zeurderige onderarmen bij het dumbbell pressen ( borst)

Ik heb het probleem ook gehad. Echt een rot gevoel is het.
Ik gebruik nu een andere stang zodat deze een andere hoek maakt tov van mn onderarm en dat helpt heel goed.
Heb er nu nooit meer last van.

Probleem bij het om de blessure heen trainen is wel dat je goed op moet letten elders niet een andere spier te gaan overgebruiken.

Ik heb het bv zelf gehad met en ontsteking aan de biceps insertie. Deed pijn met curlen, maar als ik het op een bepaalde manier deed dan voelde ik niets, tot op een gegeven moment m'n e;;eboog gevoelig begon te worden en bleek dat ik door die manier een golfers elleboog aan het creeren was.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga denk ik eerst maar even de preachers curl even ontwijken, en maar wat polsbandjes halen, hopen dat het helpt!
Bedankt voor de info en tips, wist btw niet dat er zoveel mensen last van hadden

Terug
Naar boven