AndroidHealthClinic

Pijn supraspinatus, upper traps, delts en 1e rib

Bezoekers in dit topic

Geloof maar wat Mudita zegt. Mijn tips zijn ( heb helemaal hetzelfde meegemaakt) : heel licht trainen en niet te lang, lichte massage, lichte rekoefeningen, zoveel mogelijk stress vermijden, proberen om niet je schouders op te trekken, eventueel pijnstillers nemen op de slechtste momenten, een spierontspanner savonds gebruiken voor je gaat slapen, niet overbelasten, letten op je slaaphouding, probeer een goed kussen te gebruiken als je slaapt, probeer repetitieve bewegingen te vermijden die de nek en schouderregio irriteren, en ademen via de neus en niet via de mond.
 
Uiteindelijk moeten we het placebo effect natuurlijk niet onderschatten.
 
Uiteindelijk moeten we het placebo effect natuurlijk niet onderschatten.

In sommige gevallen niet nee, maar hier wel ;).

Op een gegeven moment heeft een placebo effect geen nut meer als je echt ver in het dal zit, dan komt de pijn uiteindelijk wel weer terug.

Voor de rest ben ik het wel me je eens dat een placebo effect erg krachtig kan zijn.
 
Even update:

Pijn is redelijk weg! Veel rug werk getraind en goed opletten dat ik mn schouders niet onbewust omhoog trek heeft goed geholpen.

Enige pijntjes zitten nog bij lateral shoulder raise en bij sommige schouder oefeningen. Ik ga binnenkort langzaam opbouwen met lateral raises, maar dat wel op deze manier:

Train nu ook weer, nu in paar maandjes al paar kilootjes gebulkt dus keep on :)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven