XXL Nutrition

pijnlijke zwelling na 1,5mnd

krieltje

Monstrous Giant
Waardering
368
Lengte
1m65
Massa
106kg
Vetpercentage
15%
luitjes,

1,5 mnd geleden ben ik uit mijn kuur van testprop (viromone).

Helemaal super gegaan,alleen het zetten werd op een gegeven moment geen pretje omdat ik die dingen 3x per week in mijn schouders zetten.

Nou wil het geval dat ik afgelopen vrijdag een pijnlijke plek in mijn rechter schouder kreeg.Bij het tasten voelden ik een bobbeltje die bij aanraking toch pijnlijk is.Net of ik net een injectie gezet heb.

Zou dit duiden op geirriteerd bindweefsel? Bobbeltje is net een schijfje wat je weleens hebt na het injecteren in je bil.

Nogmaals het is ruim 1,5mnd geleden dat ik de laatste gezet heb,en dat ging wel gepaard met een hoop gekraak tijdens het zetten.

Mijn vraag is of iemand anders hier ook ervaring mee heeft (gehad)

greetz martin

waarom ga je nou in godsnaam een as op olie basis in je schouder injecteren maat ???

Ten eerste wordt dit verre van geweldig opgenomen en ten tweede ga je jezelf voor niks lopen pijnigen. Je kan dat het beste gewoon in je bil injecteren. De pijn die je nu voelt is denk ik gewoon irritatie. Hou in de gaten of de plek warm wordt want dan heb je kans dat het een ontsteking is en zal die waarschijnlijk leeggetrokken moeten worden.

• Topic Starter Topic Starter
viromone is op hele dunne ethyl oleate BP dus waterdun,dus van enige olieopslag is absolute geen spraken.De injecties van dit merk zijn dus ook echt pijnloos.

zou je alsnog dan een spuitcomplicatie oplopen na 1,5 mnd????? :eek:

Chemical zei:
waarom ga je nou in godsnaam een as op olie basis in je schouder injecteren maat ???

Ten eerste wordt dit verre van geweldig opgenomen en ten tweede ga je jezelf voor niks lopen pijnigen. Je kan dat het beste gewoon in je bil injecteren. De pijn die je nu voelt is denk ik gewoon irritatie. Hou in de gaten of de plek warm wordt want dan heb je kans dat het een ontsteking is en zal die waarschijnlijk leeggetrokken moeten worden.

Ik zet m'n Test. Prop. van GS ook in schouder/triceps deze kuur.

Dit omdat ik ook al bil en benen gebruik.

Chemical zei:

waarom niet? :rolleyes: kan prima, een spier is een spier, of je nu je billen, je schouders, je triceps, je lats, je kuiten of weet ik wat neemt als het maar een spier is. zolang je in kleine spieren geen extreme hoeveelheden zet is er niks loos.

Terug
Naar boven