- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even Smileysmijten. Weet je wat het met ons vrouwen is wij moeten koken
eten
sporten
nog wat sporten
attent zijn
ergens ook nog studeren
het huishouden doen
dan is slapen soms best moeilijk
. Vind ik als ik erg druk ben geweest. Ik zweer bij vroeg opstaan net als jij maar in de avond rol je het liefste al vroeg in bed. Tegen die tijd dat je echt kan ( lief vind een
kusje en een knuffel
ook weleens fijn) ben je zowat over slaap heen.
Maar goed voor jezelf zorgen verder. En bijna vakantie. Even doorbijten
ach ja... drukke vrouwtjes
, ben in iedere geval niet de enige 
,, komt goed 

...ik post nu even mijn training van vandaag en ga nu even liggen op de bank
en zo beginnen met koken
Cardio vandaag even achterwege gelaten
, morgen rustdag aangezien ik de hele dag naar school moet en pas begin avond thuis ben. Woensdag = benen 

Dat ik erg vermoeid ben heeft o.a. ook te maken dat ik over een week ofzo weer last heb van de “vrouwelijke” periode hehe. Ik heb al last van een lager ijzergehalte, maar dan nog meer…ik slik hier wel extra homeopathische ijzer supplementen voor.
Voor de rest weinig te vermeldenCardio vandaag even achterwege gelaten
, morgen rustdag aangezien ik de hele dag naar school moet en pas begin avond thuis ben. Woensdag = benen
Bedankt voor jullie steun en berichtjes![]()

Misschien leuk om te zien waar ik vandaan kwam, zie er ook vermoeid/ondervoed uit zeg ik nu zelf. (Toen zou ik dat niet zeggen, eerder oww.. daar kan nog wel wat vanaf ) Deze foto is van 4 jaar geleden.

Daar liet je tenminste je glutes zien! WIJ WILLEN GLUTES ZIEN, WIJ WILLEN GLUTES ZIEN!![]()

Het ziet er inderdaad wel leuk uit.
Die jumming lunges kon ik nooit zo goed met body attack maar een tijdje terug ging ik het eens voor de grap doen en toen ging het al veel beter.
Tja nu train ik ook lunges en toendertijd bijna alleen tijdens de pump les.![]()
. Je traint nu ook al een tijdje, dus het lijkt me alleen maar dat je meer progressie boekt en dus ook sterker word & meer uithoudingsvermogen krijgt.
Balen dat je ook al zo moe bent dat kan je echt slopen.
Ik heb nu de gewoonte om midden in de nacht standaard wakker te worden.
We hebben juist onze slaap zo hard nodig.
Beter dat je ff wat tijd hebt voor andere dingen vandaag.
Druk schema heb jij altijd.
hoe komt dat dan 
...ga lekker vroeg slapen vanavond en denk zometeen al mijn bakkie kwark open trekken
hmmmm
, vanavond lekker schouders/cardio & zwemmen
? Suc6 & veel plezier
.
? Gerookte kipfilet is zeker niet slecht hoor, je rookt het alleen maar...dus je gaart het en brengt het op smaak door de hete rook.
lekkerrr Meh, slapeloosheid en vervolgens moe zijn overdag is inderdaad vervelend! (To say the least).
Ik weet helaas maar al te goed wat je bedoelt met studie en erbij moeten werken (alhoewel ik meestal alleen op zaterdag werk in het weekend, afgezien van de occasional avond waarin ik bijles geef of voor studentbeheerdertje speel). En over control-freaks zal ik maar heel stil blijven
![]()
Heb alleen te veel ideeën en interesses hehe..dat kan soms lastig zijn..vooral als je het dan ook nog allemaal goed wilt doen. Maar goed, daar hoef ik jou volgens mij ook verder niks over te vertellen
controlfreakmedegenoot 
Either way:
Heel veel sterkte (en sleep-well-karma?) en ik hoop dat je snel weer gewoon kunt slapen! Wat bij mij altijd goed werkt, is zo'n grote kop sleepy-time thee en even een leuk boek ofzo (geen computer/ TV) een half uur voordat ik ga slapen. Dan kan ik even alles van de dag van me afzetten. Of in ieder geval beter
Trouwens, en in je eigen logje mag je natuurlijk zoveel ranten als je wilt - no need to apologize
(In mijn logje ook hoor, daar niet van!)
...ook goed? 
En toch kudos voor de training die je hebt neergezet - want je %$^#& voelen en toch trainen is ook wat waard!
(Sowieso: opdrukken in setjes van 12! Doe ik je nog niet na!)
Verder wil ik ook nog wel eens wat extra vitamine B/ teunisbloemolie slikken rond en tijdens Happy Time; het heeft bij mij altijd geholpen tegen de kramp en vermoeidheid
In ieder geval; werk/ studeer-ze nog even!
, ik had er niet zo'n zin in vandaag
... maar thx! Het voelt ook goed, ik train altijd hoor...ook als ik zwaar verkouden ben...echt ziek ben ik bijna nooit(maar owee als...)..en wow :O je bent al aardig sterk pilatesmeisje, ga zo door![]()

misschien moet je effe iets zoiets aanmaken : pilates laatste training , anders lees je helemaal wezenloos voordat je een training kunt vinden
, maaarruhh.. wat betreft zo'n link direct naar mijn laatste training, dat is een goed idee! Hoe doe ik dat
?Check mijn inhoudsopgave, pagina 1, maaarruhh.. wat betreft zo'n link direct naar mijn laatste training, dat is een goed idee! Hoe doe ik dat
?
dan moet je effe navragen bij kwarkie of mc - die zitten in de it-sector

"Wij" mannen besteden gewoon een stuk minder tijd aan zeiken. (letterlijk + figuurlijk)

, 

, heeft wel betrekking tot mijn prestaties van mijn trainingen
..Hey ging lekker hé Mp..wel balen dat je dus nog steeds niet goed slaapt..ik stuur iem naar je toe met een hamertje ok??miss lukt het dan wel..
Rustig aan een beetje en succes morgen
, doet me wel goed
heerlijk. Ook weer als de oude maf lopen dromen 
Goedemorgen![]()
Have a nice contest day en lekker geslapen nu?
, om 21 uur lag ik al te maffen
en mega goed geslapen
Hmm nu zo lekker ontbijten 
Goedemorgen!
Ja zeker lekker geslapen, om 21 uur lag ik al te maffen
en mega goed geslapen
Hmm nu zo lekker ontbijten
![]()

hahaha gekkie, in iederegeval kan jij meer overdrijven met de smiley's dan ik 

, dat zijn aardig wat huppelende poppetjes, hij kan het niet eens meer normaal tonen op mijn scherm