XXL Nutrition

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
:roflol: hahaha gekkie, in iederegeval kan jij meer overdrijven met de smiley's dan ik :p

Ochtendgekte? :D

Damn Karmen :P, dat zijn aardig wat huppelende poppetjes, hij kan het niet eens meer normaal tonen op mijn scherm :o

Tja, komt door mijn werk;).

Heel soms laat ik mij even gaan ( de controle:p). maar nu weer alles in de hand. Geen smileysmijterij meer

jullie zijn al vroeg wakker !! ik ga dit log ook volgen !!

/cheer voor het goede slapen.

Ik heb juist echt heel raar coma-geslapen. Ben wel wakker geworden met spierpijn in de rug, dus de training gister was iets heftiger dan ik had gedacht (was minder moe na de KT dan ik dacht :D)

Werk/ Studeer-ze vandaag!

Wat een drukte hier zeg.. het lijkt wel een soort van café, maar dan anders.
Dacht gisteren bij de natuurvoedingswinkel aan je, toen ik niet kon kiezen uit 3 soorten boekweit. Er zijn vlokken en er is ongeroosterde en geroosterde boekweit. Die laatste variant schijnt kasha/kasja te heten.
De vlokken zou je havermoutachtig kunnen noemen , maar mijn belangstelling gaat eerder uit naar gebruik in hartige gerechten e.d. : heb jij ze allebei al eens geproefd of beperk je je tot gebruik als ontbijtpap/graan?

Wil je mijn eten ook maken ik ben niet zo goed in koken als jou :( Voor mij hoef je alleen minder moeite te doen :D. En kom je ook nog bij de beginnerswedstrijd kijken of moet je werken?

Good train trouwens

Zie nu pas je foto´s van 4 jaar geleden...Zulk soort foto´s vanmezelf heb ik ook en het grappige (eigenlijk helemaal niet grappig:()is dat ik toen net als jij ook nog een soort dikheid zag........Ik vind jou nu trouwens veel mooier..en je uitstraling is denk ik heeeeeel erg veranderd:):).
Ben echt beniewd hoeveel spiermassa je er nog bijkrijgt!

Hey chica nog getrained vandaag!

Training van gister ziet er weer top uit! keep it up!

• Topic Starter Topic Starter
jullie zijn al vroeg wakker !! ik ga dit log ook volgen !!

Ja ochtendmens :eyes:
Gezelliee!! :)

/cheer voor het goede slapen.

Ik heb juist echt heel raar coma-geslapen. Ben wel wakker geworden met spierpijn in de rug, dus de training gister was iets heftiger dan ik had gedacht (was minder moe na de KT dan ik dacht :D)

Werk/ Studeer-ze vandaag!

Haha thx :)
Hmmm goed getraind dus :cool:, je had je comaslaap daarom ook goed nodig ;)

Thx! jij ook & een fijne avond :)

Wat een drukte hier zeg.. het lijkt wel een soort van café, maar dan anders.
Dacht gisteren bij de natuurvoedingswinkel aan je, toen ik niet kon kiezen uit 3 soorten boekweit. Er zijn vlokken en er is ongeroosterde en geroosterde boekweit. Die laatste variant schijnt kasha/kasja te heten.
De vlokken zou je havermoutachtig kunnen noemen , maar mijn belangstelling gaat eerder uit naar gebruik in hartige gerechten e.d. : heb jij ze allebei al eens geproefd of beperk je je tot gebruik als ontbijtpap/graan?

Ja inderdaad ja :hahaha:
Ahh dat wist ik niet dat geroosterde boekweit kasha heette... ik moet wel eerlijk toegeven dat ik meer van de rijst/aardappels/peulvruchten ben. Quinoa/boekweit.. etc wel eens geprobeerd, maar verder nog weinig mee gedaan :o. Als ik bijv. verse spaghetti maak, dan gebruik ik voor mijzelf als alternatief bij de saus bijv. gegrilde courgette & een beetje rijst. Ja niet echt italiaans, maar mijn gerechten gaan dan ook nooit volgens het 'boekje'. :rolleyes:

Fijne avond :)

Wil je mijn eten ook maken ik ben niet zo goed in koken als jou :( Voor mij hoef je alleen minder moeite te doen :D. En kom je ook nog bij de beginnerswedstrijd kijken of moet je werken?

Good train trouwens

Haha :o, thx wie weet ooit :rolleyes:
Nee kom helaas niet kijken, ik las inderdaad dat het in Papendal was, dat is niet zo ver van waar ik woon. Ik moet helaas de hele dag werken en daarna verjaardag... volgende keer beter :). Leek me wel leuk om mee te maken! :)

Thx! Fijne avond. :)

Zie nu pas je foto´s van 4 jaar geleden...Zulk soort foto´s vanmezelf heb ik ook en het grappige (eigenlijk helemaal niet grappig:()is dat ik toen net als jij ook nog een soort dikheid zag........Ik vind jou nu trouwens veel mooier..en je uitstraling is denk ik heeeeeel erg veranderd:):).
Ben echt beniewd hoeveel spiermassa je er nog bijkrijgt!

Ja ik snap goed wat je bedoeld :o... heb je er zelf niet zo'n last meer van? Het is toch iets wat je niet zomaar kwijt raakt, het zal altijd wel blijven alleen nu kan ik het in de hand houden en is mijn verstand sterker dan mijn gevoel. :)

Mwa, het gaat me nu even meer om zoveel mogelijk VVM behouden en alleen vetmassa verliezen:o..maar wie weet :rolleyes:

Hey chica nog getrained vandaag!

Training van gister ziet er weer top uit! keep it up!

Nope vandaag niet, dinsdag is mijn standaard rustdag. Ik heb dan altijd een mega lange dag school & reistijd een lange dag. Op school ben ik ook wel steeds bezig, dus dan als ik thuis ben..gekookt heb en op de bank plof dan heb ik het wel ff gezien voor die avond :P en lijkt het me verstandiger niet veel later me bedje in te duiken :)

Morgen weer, dan zijn de benen aan de beurt :fire:

Ik zet ze even op een rijtje. We hebben;

kasha/kasja
Quinoa

en pasta is net zoiets als pindakaas maar kan ook Uhmmm???, ik ben het kwijt.

En tabata is geen variant op ciabatta:P

Damn, voeding is soms moeilijk te begrijpen zeg.

En die vlokken. Is dat hetzelfde als Havermout dan?

Hoe is je avondje? Pm je tijdens volgende nachtdienst. Heb dan meer rust. Thuis doe ik tig dingen tegelijk. Op werk slapen patienten en alleen medicatie. Anyway, je begrijpt mij wel.

Ik ga nu lekker slapen. Enne vraag Draf of ze nog wat zand jouw kant op wilt blazen. Je slaapt er namelijk heeeeeeeeeeeeel goed op kan ik je verklappen;)

Van boekweit kan je trouwens ook boekweitmeel hebben, die is als enige wel in vrijwel elke supermarkt te vinden, omdat het als pannekoekenmeel wordt verkocht..dan is het wel van een fabriek waar ook bergen & bergen tarwebloem wordt gebruikt, dus wie echt extreem gevoelig is voor gluten, zal die niet willen hebben.

Maar boekweit is in Oost-Europa een doodgewoon graan en volgens sommigen lekkerder dan quinoa, wat ik persoonlijk goed te doen vind. Dit heb ik dan weer van Amerikaanse fora, waar veel Russen wonen...
Dus, er is zoveel te vinden als je eens wat verder kijkt dan je neus lang is :P .

Wat die vervanger voor pasta betreft, ja, dat kan natuurlijk ook: courgette en rijst gebruiken.

Laatst bewerkt:
Goede voedingstips hier :thumbup:

Ik moest weer aan je denken toen overal door de AH 25% korting op heel veel puur en eerlijk producten zat en ik wat dingen heb gekocht.
De magere kwark is getest en ik moet bekennen dat het echt top smaakt.
Ik vond het maar moeilijk om aan te nemen dat ik die van de natuurwinkel het waard is om verliefd op te zijn maar ik begrijp het nu.:D

Tja vaak tussen 3 en 4 ben ik klaar wakker.(vanacht om 1.45 en 5.30)
Niet eens met honger ofzo en weet niet hoe het komt maar misschien vanwege het moeten plassen . (het kan vanalles zijn in mijn geval)
Hierdoor begrijp ik maar al te goed hoe jij je nu moet voelen.:(

Trainse morgen alvast!

lekker dat je goed hebt geslapen, die kunnen ze in ieder geval niet meer afpakken.. succces weer morgen..

Goeiemorgen!Goed bezig hoor,lekker fanatiek,zo hoort het.:)

Ik zet ze even op een rijtje. We hebben
kasha/kasja
Quinoa
en pasta is net zoiets als pindakaas maar kan ook Uhmmm???, ik ben het kwijt.
En tabata is geen variant op ciabatta:P
Damn, voeding is soms moeilijk te begrijpen zeg.
En die vlokken. Is dat hetzelfde als Havermout dan?
Hoe is je avondje? Pm je tijdens volgende nachtdienst. Heb dan meer rust. Thuis doe ik tig dingen tegelijk. Op werk slapen patienten en alleen medicatie. Anyway, je begrijpt mij wel.
Ik ga nu lekker slapen. Enne vraag Draf of ze nog wat zand jouw kant op wilt blazen. Je slaapt er namelijk heeeeeeeeeeeeel goed op kan ik je verklappen;)

Hahaha lekkerding :p
Er zijn veeeeel soorten granen, sommige met gluten sommige zonder.
Met gluten zijn tarwe, haver, rogge, gerst, kamut & spelt.
Zonder gluten zijn: quinoa, boekweit, gierst, mais, rijst, aardappels....peulvruchten..

Pasta = pasta, dit kan gemaakt worden van meerdere soorten granen maar voornamelijk tarwe. Pindakaas = totaal anders dan pasta :p

Tabata = :zweet: zweten en Ciabata = :meal:

De vlokken, die heb je ook weer van meerdere soorten granen. Dat ligt er maar net aan hoe het voorbereid is. Havermout kan je in vlokken halen, maar bijv ook in meel of muesli.

Thx voor het zand! Heeft goed geholpen, lag gisteren alweer rond kwart voor 10 te maffen op de bank :o...toen maar gauw mijn bedje in gedoken :rolleyes:

Ik hoor je wel ;) fijne dag verder :) doe rustig aan (waar het lukt)

Van boekweit kan je trouwens ook boekweitmeel hebben, die is als enige wel in vrijwel elke supermarkt te vinden, omdat het als pannekoekenmeel wordt verkocht..dan is het wel van een fabriek waar ook bergen & bergen tarwebloem wordt gebruikt, dus wie echt extreem gevoelig is voor gluten, zal die niet willen hebben.

Maar boekweit is in Oost-Europa een doodgewoon graan en volgens sommigen lekkerder dan quinoa, wat ik persoonlijk goed te doen vind. Dit heb ik dan weer van Amerikaanse fora, waar veel Russen wonen...
Dus, er is zoveel te vinden als je eens wat verder kijkt dan je neus lang is :P .
Wat die vervanger voor pasta betreft, ja, dat kan natuurlijk ook: courgette en rijst gebruiken.

Klopt Boekweitmeel heb ik gezien in de supermarkt, maar toch verder nog niet aangeschaft, omdat ik qua granen mij echt beperk tot het ontbijt. Overdag/s'avonds dan ben ik meer van de rijst/aardappels en peulvruchten. Maarrrrrr na jou posts ben ik zeker van plan binnenkort wat te gaan maken met boekweit. Thx ook voor je bijdrage, in iedere geval heb je me om...ik ga het nog een poging geven (de boekweit) ;).

:) Deze log gaat over voeding/voeding/trainen/slapen & de rest :o

lekker dat je goed hebt geslapen, die kunnen ze in ieder geval niet meer afpakken.. succces weer morgen..

Bedankt! vanacht ook weer een goede rustnacht gehad :eek:, het is wat! hahahaha ik ben mijn ei kwijt en hoppa meteen de 1e volgende nacht slaap ik goed door.

Ik moest weer aan je denken toen overal door de AH 25% korting op heel veel puur en eerlijk producten zat en ik wat dingen heb gekocht.
De magere kwark is getest en ik moet bekennen dat het echt top smaakt.
Ik vond het maar moeilijk om aan te nemen dat ik die van de natuurwinkel het waard is om verliefd op te zijn maar ik begrijp het nu.:D

Tja vaak tussen 3 en 4 ben ik klaar wakker.(vanacht om 1.45 en 5.30)
Niet eens met honger ofzo en weet niet hoe het komt maar misschien vanwege het moeten plassen . (het kan vanalles zijn in mijn geval)
Hierdoor begrijp ik maar al te goed hoe jij je nu moet voelen.:(

Trainse morgen alvast!

Goedemorgen :)
Jaaaaaaa ik zag het! Veel korting deze week op puur&eerlijk producten :D
Meen je nou echt..dat :o...je de WEERRIBBEN magere kwark :heart: hebt geprobeerd? De meest lobbige dikke die je kon vinden? :o :meal:hmmmm ik heb deze al een tijdje niet gehad :(, mis het wel...het is echt mijn favo kwark :o. Maar wel goed gesmaakt dus ;), goed zo! :D

Denk dat het komt door die plasstop, heb ik ook altijd midden in de nacht..1 of 2 keer... dan loop ik als een zombie naar de wc en als een zombie plof ik terug in bed :). We drinken gewoon te veel :p.

Dank je!! komt goed :cool:, jij ook? :)

---------- Toegevoegd om 06:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:37 ----------

Goeiemorgen!Goed bezig hoor,lekker fanatiek,zo hoort het.:)

Dank je :)
De benen zijn vandaag weer aan de beurt :fire:
En ga even mijn inhoudsopgave zometeen beter in orde maken :p, zodat je in 1 klink naar de training kan gaan, maakt het misschien wat overzichtelijker :o.

Dank je :)
De benen zijn vandaag weer aan de beurt :fire:
En ga even mijn inhoudsopgave zometeen beter in orde maken :p, zodat je in 1 klink naar de training kan gaan, maakt het misschien wat overzichtelijker :o.

Knal-ze zometeen met de benen! Ik ga vandaag ook aan de benen :D
En LOL @ de inhoudsopgave (terwijl het stiekem wel makkelijk is!)

Goedemorgen :hello:
OMG ik dacht alles zo even bij te lezen maar dat gaat niet lukken :o

Fijne benentraining vandaag meis ;)

Even? :p

Knal-ze zometeen met de benen! Ik ga vandaag ook aan de benen :D
En LOL @ de inhoudsopgave (terwijl het stiekem wel makkelijk is!)

Dank je wel :), jij ook suc6 zo! :lifter:

Goedemorgen :hello:
OMG ik dacht alles zo even bij te lezen maar dat gaat niet lukken :o

Fijne benentraining vandaag meis ;)

No problemo, kan het goed begrijpen. Het lezen/bijhouden van mijn log is al een training van zich zelf:p. Bedankt hoor! Jij ook en fijne dag :)

Haha... :O

Goed...bij deze, mijn training van vandaag.

Woensdag 19 mei
(benen&buik...hehe maar die heb ik maar weer achterwege gelaten :o, maybe vanavond thuis op het matje :rolleyes:)

Warming up
Naar sportschool fietsen +/- 17 min. flink doorfietsen
Leg press – 1x25x80kg

Ik wilde beginnen met squaten en nogmaals een poging wagen voor frontsquats i.p.v. via clean&press het gewicht op mijn nek te krijgen voor squatten. Helaas beschik ik niet tot vele basis dingen zoals dus squatrek/powerrack.. en moet ik wat anders verzinnen. Helaas waren ze nu ook bezig waar de barbells & paar pumpschijven stonden (LAPT - personal training van achmea..) en was er geen ruimte & voldoende gewicht waar ik mee aan de slag kon gaan. Dus zodoende, besloot ik maar meteen naar de legpress te gaan.

Leg press (wide stand)
1x12x180kg
3x12x190kg (hoger qua gewicht gaat hij niet L)

Leg press (close stand)
2x12x170kg (mijn billen! Branden au au au)
1x12x160kg
1x12x50kg

Leg curl (doe deze niet vaak meer)
1x12x55kg
2x12x50kg (laatste 3 reps cheat)

Leg extension (zelfde geldt voor deze, de oef. doe ik de laatste tijd niet vaak meer)
1x12x70kg
1x12x65kg
1x12x60kg

Wide squat
Er was nu een beetje ruimte, dus toch maar een poging gewaagd i.p.v. weer een apparaat…free weights.
3x15x30kg

Lunges met achterste voet op een verhoging zodat je in feite maar met 1 been lunged.
3x12x30kg per been

Kuiten op de legpress
3x20x110kg

Afronding
Op de legpress 3x10x30kg om&om per been explosief uitstoten en terug.
Naar huis fietsen, flinke wind..lekker tempo…

Conclusie
Oké, de laatste tijd begin ik steeds meer er over na te denken er ergens anders een abbo bij te nemen. Ik ga even goed onderzoek doen welke in de buurt goed genoeg is en qua kosten op te brengen is. Het schiet zo niet op… bij vele apparaten kan ik niet hoger qua gewicht omdat ik al tegen het max. aan zit en de basis dingen hebben ze niet die ik al een tijdje mis. Goed…we shall see… ik hou jullie op de hoogte! :)

Zo nu weer braaf verder verslagen maken :whip:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven