Ik zet ze even op een rijtje. We hebben
kasha/kasja
Quinoa
en pasta is net zoiets als pindakaas maar kan ook Uhmmm

, ik ben het kwijt.
En tabata is geen variant op ciabatta

Damn, voeding is soms moeilijk te begrijpen zeg.
En die vlokken. Is dat hetzelfde als Havermout dan?
Hoe is je avondje? Pm je tijdens volgende nachtdienst. Heb dan meer rust. Thuis doe ik tig dingen tegelijk. Op werk slapen patienten en alleen medicatie. Anyway, je begrijpt mij wel.
Ik ga nu lekker slapen. Enne vraag Draf of ze nog wat zand jouw kant op wilt blazen. Je slaapt er namelijk heeeeeeeeeeeeel goed op kan ik je verklappen
Hahaha lekkerding

Er zijn veeeeel soorten granen, sommige met gluten sommige zonder.
Met gluten zijn tarwe, haver, rogge, gerst, kamut & spelt.
Zonder gluten zijn: quinoa, boekweit, gierst, mais, rijst, aardappels....peulvruchten..
Pasta = pasta, dit kan gemaakt worden van meerdere soorten granen maar voornamelijk tarwe. Pindakaas = totaal anders dan pasta
Tabata =

zweten en Ciabata =
De vlokken, die heb je ook weer van meerdere soorten granen. Dat ligt er maar net aan hoe het voorbereid is. Havermout kan je in vlokken halen, maar bijv ook in meel of muesli.
Thx voor het zand! Heeft goed geholpen, lag gisteren alweer rond kwart voor 10 te maffen op de bank

...toen maar gauw mijn bedje in gedoken
Ik hoor je wel

fijne dag verder

doe rustig aan (waar het lukt)
Van boekweit kan je trouwens ook boekweitmeel hebben, die is als enige wel in vrijwel elke supermarkt te vinden, omdat het als pannekoekenmeel wordt verkocht..dan is het wel van een fabriek waar ook bergen & bergen tarwebloem wordt gebruikt, dus wie echt extreem gevoelig is voor gluten, zal die niet willen hebben.
Maar boekweit is in Oost-Europa een doodgewoon graan en volgens sommigen lekkerder dan quinoa, wat ik persoonlijk goed te doen vind. Dit heb ik dan weer van Amerikaanse fora, waar veel Russen wonen...
Dus, er is zoveel te vinden als je eens wat verder kijkt dan je neus lang is

.
Wat die vervanger voor pasta betreft, ja, dat kan natuurlijk ook: courgette en rijst gebruiken.
Klopt Boekweitmeel heb ik gezien in de supermarkt, maar toch verder nog niet aangeschaft, omdat ik qua granen mij echt beperk tot het ontbijt. Overdag/s'avonds dan ben ik meer van de rijst/aardappels en peulvruchten. Maarrrrrr na jou posts ben ik zeker van plan binnenkort wat te gaan maken met boekweit. Thx ook voor je bijdrage, in iedere geval heb je me om...ik ga het nog een poging geven (de boekweit)

.
Goede voedingstips hier
inderdaad... erg handig

Deze log gaat over voeding/voeding/trainen/slapen & de rest
lekker dat je goed hebt geslapen, die kunnen ze in ieder geval niet meer afpakken.. succces weer morgen..
Bedankt! vanacht ook weer een goede rustnacht gehad

, het is wat! hahahaha ik ben mijn ei kwijt en hoppa meteen de 1e volgende nacht slaap ik goed door.
Ik moest weer aan je denken toen overal door de AH 25% korting op heel veel puur en eerlijk producten zat en ik wat dingen heb gekocht.
De magere kwark is getest en ik moet bekennen dat het echt top smaakt.
Ik vond het maar moeilijk om aan te nemen dat ik die van de natuurwinkel het waard is om verliefd op te zijn maar ik begrijp het nu.
Tja vaak tussen 3 en 4 ben ik klaar wakker.(vanacht om 1.45 en 5.30)
Niet eens met honger ofzo en weet niet hoe het komt maar misschien vanwege het moeten plassen . (het kan vanalles zijn in mijn geval)
Hierdoor begrijp ik maar al te goed hoe jij je nu moet voelen.
Trainse morgen alvast!
Goedemorgen

Jaaaaaaa ik zag het! Veel korting deze week op puur&eerlijk producten

Meen je nou echt..dat

...je de WEERRIBBEN magere kwark

hebt geprobeerd? De meest lobbige dikke die je kon vinden?

hmmmm ik heb deze al een tijdje niet gehad

, mis het wel...het is echt mijn favo kwark

. Maar wel goed gesmaakt dus

, goed zo!
Denk dat het komt door die plasstop, heb ik ook altijd midden in de nacht..1 of 2 keer... dan loop ik als een zombie naar de wc en als een zombie plof ik terug in bed

. We drinken gewoon te veel

.
Dank je!! komt goed

, jij ook?

---------- Toegevoegd om 06:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:37 ----------
Goeiemorgen!Goed bezig hoor,lekker fanatiek,zo hoort het.
Dank je

De benen zijn vandaag weer aan de beurt

En ga even mijn inhoudsopgave zometeen beter in orde maken

, zodat je in 1 klink naar de training kan gaan, maakt het misschien wat overzichtelijker

.