MuscleMeat

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je blijft me verbazen met de gewichten die je verzet! Echt weer een hele nette training!

Wat betreft wisselen van sportschool ivm gewichten; ik heb het zelf ook gedaan en het bevalt goed. Ben 5 hele euro's meer kwijt per maand, maar kan nu *wel* de oefeningen doen die ik wil doen met de gewichten die ik wil doen :)
Maar goed, zoals je al zei; we wachten af! Ik weet niet hoe jouw woonplaats qua sportscholen is.

Nette training iig!

aardige sterke poten dame :)

Mijn partner werkt in Arnhem en traint bij Hijenoord aan de Amsterdamseweg.. kan hij je evt tips geven (is daar de enige die OH squats doet). Andere optie is een sportschool in het centrum, dat spotgoedkoop is, maar waar je alleen dmv een vingerafdruk naar binnen mag.. dat roept bij sommigen nare herinneringen aan oorlogsverleden op, dus dat is niet ieder zijn ding.

Mijn partner werkt in Arnhem en traint bij Hijenoord aan de Amsterdamseweg.. kan hij je evt tips geven (is daar de enige die OH squats doet). Andere optie is een sportschool in het centrum, dat spotgoedkoop is, maar waar je alleen dmv een vingerafdruk naar binnen mag.. dat roept bij sommigen nare herinneringen aan oorlogsverleden op, dus dat is niet ieder zijn ding.

pff als dat al nare herinneringen oproepen, kunnen ze ook maar beter stoppen met het testen van luchtalarm...

Heel nice hoe je je benen traint. Ik zie dat het toch gelukt is om te gaan squatten. Doe je dat nu met dumbbells?

• Topic Starter Topic Starter
Je blijft me verbazen met de gewichten die je verzet! Echt weer een hele nette training!

Wat betreft wisselen van sportschool ivm gewichten; ik heb het zelf ook gedaan en het bevalt goed. Ben 5 hele euro's meer kwijt per maand, maar kan nu *wel* de oefeningen doen die ik wil doen met de gewichten die ik wil doen :)
Maar goed, zoals je al zei; we wachten af! Ik weet niet hoe jouw woonplaats qua sportscholen is.

Nette training iig!

Thx Fannore, dat van jou zag er ook goed uit! :fire:
Ja ik moet even zien het is voornamelijk mijn reden dat ik bleef, omdat ik daar gratis mag sporten omdat ik er ook les geef :rolleyes:... maar goed..de voordelen als ik het kan missen die paar tientjes:

- Meer materialen tot mijn beschikking
- Dus meer kunnen variëren
- Eindelijk weer wat vooruit kunnen qua kracht
- Weinig mensen die ik ken dus ik kan ongestoord "rustig" trainen zonder teveel babbels tussendoor van mensen die mij aanspreken en/of collega's die bij me staan en vollop tegen me aan het ouwehoeren ben terwijl ik niet de mogelijkheid heb normaal te praten, omdat ik graag geconcentreerd bezig wil zijn :rolleyes:

Oké genoeg goede voordelen om het voor te doen, het enige is nu even of het financieël kan.. :rolleyes:, ik ga even rondkijken naar hier in de buurt en eventueel een proefles volgen hier en daar ;).

Dank u :cool:

Wat goed van je dat je ergens hiertussen :p hebt onthouden waar ik zo "ongeveer" vandaan kom ;). Ik weet welke sportschool je bedoeld (als we het nu over dezelfde hebben :o), ik heb daar Toon Stelling gesproken en mag nog steeds een maand gratis sporten & gebruik maken van zijn Krav Maga lessen... dus wie weet dat ik dat mooi kan combineren. Het is maar net even de vraag wat ze kosten per maand, want volgens mij zijn ze vrij duur? (ik kon niks vinden op hun website zelf)

Tja...via vingerafdruk naar binnen gaan... niet iedereen is daar van en ik eerlijk gezegd ook niet, welke bedoel je.. is dat even denken.... Indoor Action ofzo? (bij de steenstraat).

Toevallig ervaring met Jagyba? (zit in Velp)

Heel nice hoe je je benen traint. Ik zie dat het toch gelukt is om te gaan squatten. Doe je dat nu met dumbbells?

Thx!...nee ik had tussendoor de ruimte om een bb + schijven te pakken :o. Ik doe het zo nu en dan ook wel met dumbbells, maar liever met een barbell, teveel kg in 1 hand krijg ik al gauw lamme armen van :o.

Goeie training hoor, maar als je al bij veel apparaten aan de top zit is het dan niet slim om naar andere oefeningen over te stappen, met bijv halter?

Thx Fannore, dat van jou zag er ook goed uit! :fire:
Tja, ik moet toch een beetje proberen om de andere dames van DBB bij te houden, hm? :P

Ja ik moet even zien het is voornamelijk mijn reden dat ik bleef, omdat ik daar gratis mag sporten omdat ik er ook les geef :rolleyes:... maar goed..de voordelen als ik het kan missen die paar tientjes:

- Meer materialen tot mijn beschikking
- Dus meer kunnen variëren
- Eindelijk weer wat vooruit kunnen qua kracht
- Weinig mensen die ik ken dus ik kan ongestoord "rustig" trainen zonder teveel babbels tussendoor van mensen die mij aanspreken en/of collega's die bij me staan en vollop tegen me aan het ouwehoeren ben terwijl ik niet de mogelijkheid heb normaal te praten, omdat ik graag geconcentreerd bezig wil zijn :rolleyes:

Oké genoeg goede voordelen om het voor te doen, het enige is nu even of het financieël kan.. :rolleyes:, ik ga even rondkijken naar hier in de buurt en eventueel een proefles volgen hier en daar ;).

Hehe, evil financien! Voor mij scheelde het zoals gezegd maar 5 Euro. Als je nu gratis mag sporten, scheelt dat inderdaad toch wat meer met wat je straks waarschijnlijk kwijt bent.
Maar het is een afweging die je rustig zelf moet maken (met de portomonnee/ bankrekening in het achterhoofd).

Rustig rondkijken en her en der eens wat gratis sporten kan sowieso geen kwaad. Kijken, kijken, (nog) niet kopen :D

Tja, ik moet toch een beetje proberen om de andere dames van DBB bij te houden, hm? :P

Haha stoertje :cool:
Zeker een keer samen trainen dus! :fire::D

Hehe, evil financien! Voor mij scheelde het zoals gezegd maar 5 Euro. Als je nu gratis mag sporten, scheelt dat inderdaad toch wat meer met wat je straks waarschijnlijk kwijt bent.
Maar het is een afweging die je rustig zelf moet maken (met de portomonnee/ bankrekening in het achterhoofd).

Rustig rondkijken en her en der eens wat gratis sporten kan sowieso geen kwaad. Kijken, kijken, (nog) niet kopen :D

Jup groot gelijk in... kijken mag altijd :cool:

---------- Toegevoegd om 15:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:40 ----------

Ik denk dat hij doelt op de vrije/ losse gewichten (halters, barbells, etc.)
Maar ik geloof dat die juist ook niet heel zwaar waren bij jouw trainingscentrum?

In dat geval, jup dat klopt helaas :(
Ik train bij een Achmea Health Center, zegt dat genoeg?

Haha stoertje :cool:
Zeker een keer samen trainen dus! :fire::D
Yush! Moet ik wel een dagje vrijmaken, want Arnhem ligt voor mij niet naast de deur. Maar goed, ik moet er wat voor over hebben!:cool:

Jup groot gelijk in... kijken mag altijd :cool:
:D No comment.

In dat geval, jup dat klopt helaas :(

Ja, ik wist dat je daar trainde en les gaf, maar ik ben verder niet bekend met de AHC's. Maar zo te horen is het in ieder geval geen hard-core rawr-rawr-ijzer-vreten BBsportschool. Zelfs niet een beetje ;)

Het goedkoopst is Basic-fit op de Groningensingel in Arnhem(Ongeveer 500 meter van WC Kronenburg af)onbeperkt abbo voor 16,95 per maand.Ze hebben er de meest voorkomende toestellen, drukbanken,powercage en veel cardiotoestellen, alleen de dumbbells gaan maar tot 32 kg.:mad:
Verwacht echter geen luxe als sauna of douche,kleedkamer hebben ze nog net wel:D

---------- Toegevoegd om 15:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:48 ----------

Batavierenweg toevallig?

Laatst bewerkt:
Yush! Moet ik wel een dagje vrijmaken, want Arnhem ligt voor mij niet naast de deur. Maar goed, ik moet er wat voor over hebben!:cool:

:D No comment.
We kunnen ook ergens midden in ff "kijken"? :eyebrow::roflol:

Ja, ik wist dat je daar trainde en les gaf, maar ik ben verder niet bekend met de AHC's. Maar zo te horen is het in ieder geval geen hard-core rawr-rawr-ijzer-vreten BBsportschool. Zelfs niet een beetje ;)

De nieuwere centra's zijn best vet...wel modern maar alle nieuwste stuff van technogym...en zelfs meer kg's en aantallen db's & zelfs een squatrek :eek: (niet allemaal hoor)...maar ja... die van mij is gezellig, leuke collega's...maar gewoon weinig & niet genoeg voor "mijn" training. De doelgroepen varieert erg van jong naar oud (ligt ook aan het tijdstip), maar qua intensiteit/volume steken er maar een aantal boven uit en dan zeker wat betreft daar de vrouwen van zijn het er zéér weinig. :o

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------

Daar doelde ik idd op ;).

Betekend dat dat ze weinig hebben? :rolleyes:

Zie mijn andere post :rolleyes:

Het goedkoopst is Basic-fit op de Groningensingel in Arnhem(Ongeveer 500 meter van WC Kronenburg af)onbeperkt abbo voor 16,95 per maand.Ze hebben er de meest voorkomende toestellen, drukbanken,powercage en veel cardiotoestellen, alleen de dumbbells gaan maar tot 32 kg.:mad:
Verwacht echter geen luxe als sauna of douche,kleedkamer hebben ze nog net wel:D

Batavierenweg toevallig?

Ja die zag ik laatst ja!! Ik was al een tijdje niet meer op de Groningensingel geweest (althans niet daar bij dat winkelcentra), maar toen ik ff naar de winkel moest zag ik inderdaad dat daar een nieuwe sportcentra zat! Dat is wel een chill bedrag als ze dan ook nog eens veel tot hun beschikking hebben :D. Wat betreft dat luxe, no problemo...douche liever thuis :o

Jep, waar train jij dan? :)

Basic Fit zou best wel eens de sportschool kunnen zijn waar ze die vingerafdruk vragen.
Indoor Action ken ik wel, ben daar een keer geweest.. je verdwaalt er als newbie wel heel erg, zoveel kleinere kamers ze hebben.. voormalig zwembad. Als ik me niet vergis hebben ze bij Indoor Action ook een squatrek.
Meen zelfs dat zij het zijn, die die hele basic sportschool exploiteren.. maar zal het nog eens aan 'm vragen.

... Wat betreft dat luxe, no problemo...douche liever thuis :o

Jep, waar train jij dan? :)

Bij basic fit dus:) Aardig personeel,nooit echt druk op de tijden dat ik train...Die sjieke fratsen als sauna enzo dat hoeft voor mij allemaal niet,douchen doe ik ook gewoon lekker thuis.

---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

Basic Fit zou best wel eens de sportschool kunnen zijn waar ze die vingerafdruk vragen.
Indoor Action ken ik wel, ben daar een keer geweest.. je verdwaalt er als newbie wel heel erg, zoveel kleinere kamers ze hebben.. voormalig zwembad. Als ik me niet vergis hebben ze bij Indoor Action ook een squatrek.
Meen zelfs dat zij het zijn, die die hele basic sportschool exploiteren.. maar zal het nog eens aan 'm vragen.

Nee dus...gewoon pasje met barcode:)

Al een aantal keren wezen spinnen. Leuke, kleine sportschool. Inderdaad wel een doolhof...:)

Hey flinke gewichten vrouw, pff lekker heavy! we zijn trots op je..succes met het vinden van een passende sportschool..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven