Ik reageer later/morgen ochtend op jullie posts

. Pfff ben echt bekaf... training van vandaag moet ik helaas door omstandigheden* verplaatsen naar morgenochtend voordat ik naar school ga. Na school trek ik niet, dan ben ik pas laat thuis..dan meteen koken & eten en dan ben ik te moe om nog goed te presteren

.
* Ja... ik heb zometeen eters & bezoek (vandaar mijn korte bericht)...en wilde dus daarvoor gaan trainen. Helaas heb ik er i.p.v. normaal al bijna 2 uur nu 3,5 uur over gedaan om thuis te komen vanaf Zwolle aangezien de spoorbrug kapot was tussen Brummen-Zutphen

...ach ja... het is niet anders.
Ene kant wel een betere indeling, dan maandag/woensdag en morgenochtend KT, zaterdag fietsen, zondag pilates&tabata en dan kom ik zo (altijd) aan mijn aantal geplande trainingsdagen
Oké...ik heb wel even tijd...even gauw dan reageren op jullie posts

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ----------
Succes met je training (en de studie natuurlijk)!
En veel plezier met de vrienden en de ongetwijfeld nice noms (niet vergeten die ook te posten, ik ben stiekem wel benieuwd ;P)
Hahaha

, voor vanavond niet veel bijzonders hoor :rolleyess:, ik had gisteravond al voor vandaag (omdat ik dus wilde trainen...en niet wilde gaan koken voordat ze kwamen) gekookt. -> stoofpot van kip met verse mini trostomaten/paprika's/mini mais kolfjes... en lekker haricoverts zo erbij koken&bakken enne lekker met rijst
Al anderhalf uur geen post meer? Ik zal het euvel even verhelpen !
En bedankt hoor voor de bump
Gaat wel lekker hier he?

Ik vind het wel knap hoor, dat je zoveel naar de sportschool gaat en daarbuiten ook nog zo vaak pilatesles geeft! Heb gisteren zelf een proeflesje pilates gevolgd.. Natuurlijk was dit een beginnerslesje en nog niet heel erg zwaar, maar ik begreep dat het een stuk zwaarder kon zijn
Succes met het vinden van een nieuwe sportschool!
Ja gaat prima

Mwa geef niet zo vaak pilatesles hoor, ik heb 1 vast uurtje...maar soms val ik een paar weken tot maar 1 week in voor mijn collega's (vrijdagochtend en/of woensdagavond). Pilates kan zeker wel pittig zijn

, maar voor mij is het easy peasy

Leuk dat je het geprobeerd hebt, het is in iedere geval goed voor je gehele bewustzijn van je lichaam

.
Komt goed! thx
Nou succes met je zoektocht

we horen het wel!
Jup

thx
Ik heb de puur en eerlijk AH magere kwark gegeten en vond ik veel lekkerder dan normale kwark.
Hierdoor ben ik ervan overtuigd dat die van de natuurwinkel het uitproberen waard is.
Sorry voor de verwarring, ik laat nog wel weten hoe ik die favo kwark van jou vindt.
Sterke benen training!
Ik hoop dat je een goede gym kan vinden.
Trainse en veel plezier met je vrienden.
Je kookt toch vaker voor vrienden enz?
Eet je vriend ook dagelijks wat jij kookt of eet hij anders?
Dat vroeg ik me ineens af.
Ja die is ook wel erg lekker van de AH, maar niet zo lekker als die van Weerribben

...ik ken géén ander..die lekkerder is

. Och...nu mis ik mijn kwarkie

...... dit weekend kan ik EINDELIJK na lange tijd weer Weerribbenkwark halen, dat word dubbel genieten

.
Thx meid! En komt goed

...