Fitness Seller

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fijn weekend en trainse!

Jij bent echt een bezig bijtje, dikke prima! Denk je wel om je rust? ;)

Verder heb ik veel goede adviezen voorbij zien komen waar je echt wat mee kunt. Blijf vooral communiceren........en laat je niet gek maken.

• Topic Starter Topic Starter
Jij bent echt een bezig bijtje, dikke prima! Denk je wel om je rust? ;)

Verder heb ik veel goede adviezen voorbij zien komen waar je echt wat mee kunt. Blijf vooral communiceren........en laat je niet gek maken.

Dat zeker hoor, ik kan goed met hem praten.. maar dit onderwerp ligt gewoon gevoeliger. Het is meer ook uit gevoel dat ik te snel misschien mijn verhaal heb geplaatst, maar ik vind het wel fijn te lezen hoe jullie visie hierop is. En nou heb ik het niet over de discussie tussen mij en mijn vriend maar over de manier hoe ik train en mijn fysiek tot nu toe wat ik heb bereikt en wat ik kan bereiken als ik zo door train.

Nogmaals bedankt alle :) Fijn weekend!

Hee die Sport en Wellness he, waar kan je die doen dan? Wist niet dat zoiets bestond.

Hee die Sport en Wellness he, waar kan je die doen dan? Wist niet dat zoiets bestond.

Ik in eerste instantie ook niet :) totdat mijn collega me liet weten dat dit echt een opleiding voor mij zou zijn (hij was zelf ook net pas begonnen). Kijk even op www.fontys.nl ze hebben woensdag 9 juni een open dag. Er is alleen 1 nadeel voor vele o.a. voor mij :o. Het is in Tilburg of Sittard en vanaf aug. 2012 verhuizen ze met alles en iedereen naar Eindhoven. Dat betekend dus voor mij wel weer 4 jaar weer 2 uur reistijd heen en terug :rolleyes:, maar ja..zoals je zelf ook zegt.. ik kende ook geen opleiding die hier op leek en mij erg leuk lijkt. Cios of Alo trekt mij namelijk helemaal niet..

Haha, toevallig ga ik die ook komend studiejaar doen... :p Ik moet 'm op Fontys in Sittard doen, ik weet niet of ie verder in het land ook nog gegeven wordt. In ieder geval leuke opleiding lijkt me, sluit eigenlijk qua leerstof perfect aan op het bodybuilding-wereldje (menselijke anatomie, voeding etc.) geloof ik :)

Maar verder PilatesMeisje heel erg goed bezig imo! En tja er zullen altijd mensen zijn die je op de een of andere manier van het pad proberen te brengen, hetzij 9 van de 10 keer jaloezie. Maar laat je niet van de wijs brengen je wil is groot genoeg

@ PilatesMeisje hierboven: Nee in Tilburg wordt ie helaas niet meer gegeven... :( Anders zou dat superchill voor mij zijn geweest, want ik woon bij Kaatsheuvel wat recht onder Tilly ligt.

drama hier jammer :(, ik ken je niet en praat nooit met je dus ga er niets over zeggen.

Respect voor je trainingen, ga zo door :)

Haha, toevallig ga ik die ook komend studiejaar doen... :p Ik moet 'm op Fontys in Sittard doen, ik weet niet of ie verder in het land ook nog gegeven wordt. In ieder geval leuke opleiding lijkt me, sluit eigenlijk qua leerstof perfect aan op het bodybuilding-wereldje (menselijke anatomie, voeding etc.) geloof ik :).

Klopt helemaal :D ik denk ook dat het zeer goed is qua leerstof, hij lijkt me ook super interessant... Hij word alleen bij het fontys gegeven... Meen je dat ja..dat hij niet meer word gegeven in Tilburg...wow...dat is k*t zeg..dat betekend het 1e jaar zelfs meer dan 2,5 uur reistijd :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Maar verder PilatesMeisje heel erg goed bezig imo! En tja er zullen altijd mensen zijn die je op de een of andere manier van het pad proberen te brengen, hetzij 9 van de 10 keer jaloezie. Maar laat je niet van de wijs brengen je wil is groot genoeg

Thx Pietje :)... ik denk dat het meer onzekerheid is. Ach gelukkig is het met mijn maatje goed bijgepraat en zal hij mij nu meer loslaten en ik weer proberen meer te vertellen over waar ik mee bezig ben, wat ik dus even niet meer deed omdat ik geen zin meer had in steeds weer een discussie & weerwoord.

:) fijn weekend :)

---------- Toegevoegd om 14:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------

Respect voor je trainingen, ga zo door :)

Thx man :) tips/advies altijd welkom hé :)

---------- Toegevoegd om 14:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:15 ----------

@ Pietje,

Om even terug te komen op het verhaal dat je zei dat het niet meer mogelijk was deze opleiding in Tilburg te volgen....

Ik had laatst gemaild met de vraag of ik kon beginnen voor de opleiding sport en wellness in Sittard of Tilburg en daarna dan meteen mee zou doorstromen naar Eindhoven. Ik kreeg hierop als reactie:

Beste Jennifer,

Bedankt voor je interesse in de opleidingen van de Fontys Sporthogeschool.
Als je in studiejaar 2011-2012 start, begin je automatisch in Sittard of Tilburg
In 2012-2013 ga je automatisch mee naar onze gloednieuwe locatie in Eindhoven. Je kunt dus gewoon starten.
Op 9 juni hebben wij nog een informatieavond van 18.00-21.00 uur, je bent van harte welkom om te komen.
Zo kun je nog alle informatie krijgen die je nog graag zou willen.

Sportieve groet,

Cindy de Koning

Maar ik denk dat je wel gelijk hebt, ik ben nu ook aan het kijken op hun eigen website. En daar staat de opleiding niet bij (Tilburg), alleen lichamelijke opvoeding... ondanks dat ik heb opgegeven dat het gaat om de opleiding sport en wellness reageerde ze denk ik meer in het algemeen. Helaas... dat ga ik niet trekken... 2,5 uur minimaal reizen... pfff nu al bijna 2 uur van huis naar school.... ppfff even goed nadenken maar weer..dilemma's dilemma's...

Laatst bewerkt:
Hee Piratengirl, gelukkig weet jij voor jezelf waar je het voor doet, voor jezelf en je gezondheid.
Mensen zeggen soms rare of kwetsende dingen puur uit onwetendheid en/of bezorgdheid, daar moet je je dus maar niet al teveel van aantrekken.
Zo dacht mijn lieve oude moedertje dat gjtje aan de drugs zat omdat er grote hoeveelheden wit poeder (whey instant ;) ) in emmers werden bezorgt.
Ook enkele (niet sportief ingestelde) collega's dachten "wat moet die gj nou met die shakes en zoveel eten" en één kwam bezorgd vragen of ik me aan het dood eten was...:o
Helemaal erg vond ik de opmerking van iemand die (toen ik het lef had om een nogal groot uitgevallen multivitaminepil naar binnen te werken) vroeg: "is dat nou anaboowluh?":mad:

Zo zie je maar Piratengirl, soms is het dus alleen onwetenheid en/of bezorgdheid, niet zo veel van aantrekken dus:thumbs::hello:

Klopt helemaal :D ik denk ook dat het zeer goed is qua leerstof, hij lijkt me ook super interessant... Hij word alleen bij het fontys gegeven... Meen je dat ja..dat hij niet meer word gegeven in Tilburg...wow...dat is k*t zeg..dat betekend het 1e jaar zelfs meer dan 2,5 uur reistijd :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
Ja I know... voor mij is het ook zo'n 5 kwartier met de auto rijden, daarom ga ik ook maar op kamers daar... lijkt me ook wel leuk :)

Thx Pietje :)... ik denk dat het meer onzekerheid is. Ach gelukkig is het met mijn maatje goed bijgepraat en zal hij mij nu meer loslaten en ik weer proberen meer te vertellen over waar ik mee bezig ben, wat ik dus even niet meer deed omdat ik geen zin meer had in steeds weer een discussie & weerwoord.

:) fijn weekend :)
Dat is mooi. Een (trainings)partner die je steunt en liefst ook nog eens hetzelfde doet zodat je allebei in hetzelfde schuitje zit is echt supertof.

@ Pietje,

Om even terug te komen op het verhaal dat je zei dat het niet meer mogelijk was deze opleiding in Tilburg te volgen....

Ik had laatst gemaild met de vraag of ik kon beginnen voor de opleiding sport en wellness in Sittard of Tilburg en daarna dan meteen mee zou doorstromen naar Eindhoven. Ik kreeg hierop als reactie:

Beste Jennifer,

Bedankt voor je interesse in de opleidingen van de Fontys Sporthogeschool.
Als je in studiejaar 2011-2012 start, begin je automatisch in Sittard of Tilburg
In 2012-2013 ga je automatisch mee naar onze gloednieuwe locatie in Eindhoven. Je kunt dus gewoon starten.
Op 9 juni hebben wij nog een informatieavond van 18.00-21.00 uur, je bent van harte welkom om te komen.
Zo kun je nog alle informatie krijgen die je nog graag zou willen.

Sportieve groet,

Cindy de Koning

Maar ik denk dat je wel gelijk hebt, ik ben nu ook aan het kijken op hun eigen website. En daar staat de opleiding niet bij (Tilburg), alleen lichamelijke opvoeding... ondanks dat ik heb opgegeven dat het gaat om de opleiding sport en wellness reageerde ze denk ik meer in het algemeen. Helaas... dat ga ik niet trekken... 2,5 uur minimaal reizen... pfff nu al bijna 2 uur van huis naar school.... ppfff even goed nadenken maar weer..dilemma's dilemma's...
Precies, een paar jaar terug werd de opleiding nog wel in Tilburg gegeven, maar sinds kort is de opleiding alleen nog maar in Sittard. Het staat inderdaad zo op de website en zelfs mijn decaan vertelde het me... dus ja, ik denk inderdaad dat die mail meer algemeen bedoeld was of zo (of een slecht geïnformeerde medewerkster :p). Maar ja, sterkte ermee, ik vind zelf de afstand ook erg k*t. Heb me daarom voor de zekerheid ook nog voor een opleiding in Breda ingeschreven, maar het liefst doe ik Sport & Wellness natuurlijk.

@ Gertjan; :roflol: wat een onwetenheid haha... ja ik ken dat soort opmerkingen ook maar al te goed :o... En je hebt ook gelijk, gaat goed het niet aantrekken... maar afgelopen dagen was het even de druppel die de emmer weer deed vol lopen i.c.m. andere dingen die ik aan me kop heb :o.

Maar komt goed, ik ga lekker door met waar ik mee bezig ben ÉN nog belangrijker waar ik me goed bij voel ;).
Bedankt :kiss:

Precies, een paar jaar terug werd de opleiding nog wel in Tilburg gegeven, maar sinds kort is de opleiding alleen nog maar in Sittard. Het staat inderdaad zo op de website en zelfs mijn decaan vertelde het me... dus ja, ik denk inderdaad dat die mail meer algemeen bedoeld was of zo (of een slecht geïnformeerde medewerkster :p). Maar ja, sterkte ermee, ik vind zelf de afstand ook erg k*t. Heb me daarom voor de zekerheid ook nog voor een opleiding in Breda ingeschreven, maar het liefst doe ik Sport & Wellness natuurlijk.

Hahaha een slecht geïnformeerde medewerkster :p laten we het daar op houden ;). Op kamers...dat word voor mij lastig, want ik woon samen en dan zit ik met dubbele kosten :rolleyes:... ik hoop een leuk maatje te kunnen scoren waar ik eventueel af en toe op de bank mag komen maffen :p, dat schilt ook al weer een hoop als ik bijv. laat uit ben en de volgende dag weer 1e uur naar school zou moeten.

Voor welke opleiding heb je je nu ingeschreven in Breda?

Hahaha een slecht geïnformeerde medewerkster :p laten we het daar op houden ;). Op kamers...dat word voor mij lastig, want ik woon samen en dan zit ik met dubbele kosten :rolleyes:... ik hoop een leuk maatje te kunnen scoren waar ik eventueel af en toe op de bank mag komen maffen :p, dat schilt ook al weer een hoop als ik bijv. laat uit ben en de volgende dag weer 1e uur naar school zou moeten.

Voor welke opleiding heb je je nu ingeschreven in Breda?
Snap ik ;) Ik denk dat ik hier ook de sportschool of zo opzeg en in Sittard het een en ander aan faciliteiten zal opsporen, daar ik waarschijnlijk het grootste deel van de tijd daar zal bevinden. Maar ja dat gaat ook een stuk makkelijker natuurlijk als je met niemand rekening hoeft te houden (in tegenstelling tot jij). Ik zou het ook echt niet zien zitten om zo achterlijk lang te moeten reizen elke keer!

Tja ik hoop dat ik die kamer krijg dan ben je gerust welkom :P In 't gunstigste geval 1 km van de school af

En ik heb me voor de zekerheid nog in Breda aan de NHTV ingeschreven voor Facility Management; ja ik weet het een compleet andere richting maar het spreekt me op zich ook wel aan en het is een steuntje achter de rug mocht Sittard om de een of andere reden niets worden. :)

Maarreh misschien wordt het nou iets te gezellig in je log, er moet getraind worden!

dat gjtje aan de drugs zat omdat er grote hoeveelheden wit poeder (whey instant ;) ) in emmers werden bezorgt.

Zo zie je maar Piratengirl, soms is het dus alleen onwetenheid en/of bezorgdheid, niet zo veel van aantrekken dus:thumbs::hello:

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
drugs in emmers? Gezien de persoon die dat dacht is het vreselijk aandoenlijk.

:grumble: en :sad:en :roflol: en:coffeepc: en:loopband::lifter: gaat prima samen. Ze post vanzelf zodra er gesport wordt:cheer:

Ow ennnnnnnnn:brew::meal:

Laatst bewerkt:
Lol ja daar gaat het mij ook niet om maar ik weet niet of het de bedoeling is om van de logs ook een stamkroeg te maken :o

Ga je gelijk geven. Daar zijn de andere logs voor bedoeld. Dit is contes natuurlijk. Beetje afwijken kan maar wellicht dat vrouwentrainingsdagboeken daar weer meer voor is;)

Maarreh misschien wordt het nou iets te gezellig in je log, er moet getraind worden!

Lol ja daar gaat het mij ook niet om maar ik weet niet of het de bedoeling is om van de logs ook een stamkroeg te maken :o

Ga je gelijk geven. Daar zijn de andere logs voor bedoeld. Dit is contes natuurlijk. Beetje afwijken kan maar wellicht dat vrouwentrainingsdagboeken daar weer meer voor is;)

Trainen? ow dat komt wel goed hoor ;)...ik ben wat betreft daar heel gedisciplineerd in. Helaas heb ik morgen verplicht een rustdag, omdat de gym gesloten is en ik in de ochtend dus ook geen les moet geven....maar daarintegen wel even de tijd om het huis weer schoon te maken :P.

Klopt... het word ook meer een stamkroeg....:rolleyes:
Ik heb dan ook niks voor niks een "Inhoudsopgave" :hahaha: :roflol:

blijven communiceren in je relatie t.a.v de sport , de waardering komt vanzelf
een goeie vrijdagtraining - leuke multicombi ook -

Sittard!? :eek:

*u-gaat-niet-door-voor-de-koelkast-geluidje*

Sittard!? :eek:

*u-gaat-niet-door-voor-de-koelkast-geluidje*

Maybe :rolleyes:

blijven communiceren in je relatie t.a.v de sport , de waardering komt vanzelf
een goeie vrijdagtraining - leuke multicombi ook -

Jep heb je helemaal gelijk in. Er waren nog wat onduidelijkheden, maar deze zijn inmiddels opgelost :).

Thx! :) ik doe mijn best!

----------------------------------------------------------------------

Goedemorgen :)

Helaas is mijn sportschool gesloten vandaag en heb ik verplicht een rustdag (ochtend). Vanmiddag wel werken, maar ik denk zometeen nog maar even mijn bed in te duiken ipv het huis te gaan schoonmaken, laat ik even zo verstandig zijn :o

Goed... mijn planning voor de aankomende week, aangezien ik nu moet schuiven omdat ik vandaag en morgen niet kan trainen:
Maandag - 2e pinksterdag...heel vroeg fietsen met een vriend in het bos
Woensddag - borst/triceps
Donderdag - benen
Vrijdag - rug/biceps
Zaterdag - fietsen
Zondag - Pilates les geven & beetje KT voor de aandachtspunten en Tabata

Fijne dag :) :)

Laatst bewerkt:
druk programma, je bent lekker bezig. bij ons is de gym alle twee de pinksterdagen gesloten, best wel balen. maar dan gaan we vanmiddag net als jou maar een paar uurtjes fietsen, ook goed voor de vetverbranding.:)

prettig weekend!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven