Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn!
Heb ff je eerst post gelezen en je foto's bekeken, wat een progressie!!
Je ziet er een pak beter en gezonder uit.
Als mijn examens voorbij zijn, lees ik wel eens je hele log, maar het eindresultaat mag er zeker en vast zijn!
Good Job!![]()
Het was ook sarcastisch 'Tukker73'.Door het geven van 3 complimenten achter elkaar? Lijkt me niet echt player style.....

) Apparatuur/materiaal niet zo goed als waar ik nu op train (technogym), maar ze hebben wel een squatrek
, bench press, aardig wat "dumbbells">dumbbells (deze gaan tot 36kg, niet dat ik dat zal gebruiken..maar toch
). Het was aardig druk en vooral het gehele krachthonk was bezet. Ze vertelde me dat het in de ochtend meestal mee valt dus dat vind ik dan wel weer chill
(wanneer ik vroeg kan trainen
). De sportschool opent om 7 uur en is maar 3 min. hard fietsen
.
...heerlijk, morgen gehele dag school... maar wie weet dat ik in de avond genoeg puf heb om te gaan trainen. Anders hou ik me gewoon aan mijn planning wo(borst/tri)/do(benen)/vr(rug/bic)/za(fietsen)/zo(pilates&kt&tabata).
... na het fietsen...huis schoon gemaakt, langs fit for free, een aardig zware kast 3 lange trappen omhoog tillen
, nu alle rommel uitzoeken wat weg kan
hahaha en dat allemaal ook nog in mijn huis waar het nu 26 graden is
.
en je mag niet eens je eigen water meenemen,dat mag by F4F toch wel neem ik aan? 
. Doordeweeks naar school (bijna 2 uur reistijd), zaterdag&zondags werken (2 tot 3x per maand zaterdagmiddag vrij), zondag geef ik ook les in de ochtend, en dit dan naast de rest van de dingen trainen/huishouden/sociaal leven
.
, anders kom ik niet aan mijn trainingsdagen
.
...
Goed, ik ben lekker koken
..vanavond verjaardag 
! Ik moet er even goed over nadenken...
..inschrijfkosten vallen op zich mee (25 euro).Mooi dat je een goeie gym hebt gevonden, maar hebben ze bij jou school geen gym waar je gebruik van kan maken ?
pff nee liever eerst thuis zijn geweest 

...even laten bezinken.... ik ken me zelf dus ben ook blij toe dat ik maar meteen weg ben gegaan na mijn rondje. Ik vond het wel jammer dat ik niet eens 1 keer proef mocht sporten..maar goed.
. Ik had gevraagd&gehoopt dat mijn vriend een keer eten voor me klaar zou maken, maar helaas kreeg ik meteen te horen of ik even kon helpen
...pfff heb beretrek..
...ga dus maar even mijn hulp aanbieden
.
(op die school zelf, hope so..).ja zit je straks een jaar aan een gym vast maak je er maar een half jaar gebruik van..ook niet handig..je zingt t nu al vrij lang uit daar..kunnen die paar maandjes er ook nog wel bij toch..wel raar dat je niet iets van een proefles kon doen..echt belachelijk..ook niet tegen geringe betaling ofzo?
(ik had zo'n zin
om ff te trainen en was er toch ..)..maar NEE 

... komt wel goed
.