XXL Nutrition

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Damn!

Heb ff je eerst post gelezen en je foto's bekeken, wat een progressie!!

Je ziet er een pak beter en gezonder uit.

Als mijn examens voorbij zijn, lees ik wel eens je hele log, maar het eindresultaat mag er zeker en vast zijn!

Good Job! :D

Damn!

Heb ff je eerst post gelezen en je foto's bekeken, wat een progressie!!

Je ziet er een pak beter en gezonder uit.

Als mijn examens voorbij zijn, lees ik wel eens je hele log, maar het eindresultaat mag er zeker en vast zijn!

Good Job! :D

Epic player skills.

Ouch FFF, ken geen een vestiging waar ze squatracks hebben. In zwijndrecht hebben of hadden ze zelfs geen losse barbell.

• Topic Starter Topic Starter
Jongens jongens :nope:

Goed ik ben bij Fit-for-Free geweest in Arnhem, zag er wel netjes uit...goed voor de prijs. (Ik heb hier niet kunnen trainen, want ik moest mij dan meteen inschrijven???) Apparatuur/materiaal niet zo goed als waar ik nu op train (technogym), maar ze hebben wel een squatrek:cool:, bench press, aardig wat "dumbbells">dumbbells (deze gaan tot 36kg, niet dat ik dat zal gebruiken..maar toch :P). Het was aardig druk en vooral het gehele krachthonk was bezet. Ze vertelde me dat het in de ochtend meestal mee valt dus dat vind ik dan wel weer chill :cool: (wanneer ik vroeg kan trainen :)). De sportschool opent om 7 uur en is maar 3 min. hard fietsen :).

Goed...niet kunnen trainen dus vandaag, maar wel vanmorgen een uur in het bos gefietst..:cool:...heerlijk, morgen gehele dag school... maar wie weet dat ik in de avond genoeg puf heb om te gaan trainen. Anders hou ik me gewoon aan mijn planning wo(borst/tri)/do(benen)/vr(rug/bic)/za(fietsen)/zo(pilates&kt&tabata).

Ik ben vandaag toch wel weer een lekker druk dagje :rolleyes:... na het fietsen...huis schoon gemaakt, langs fit for free, een aardig zware kast 3 lange trappen omhoog tillen:zweet:, nu alle rommel uitzoeken wat weg kan :P hahaha en dat allemaal ook nog in mijn huis waar het nu 26 graden is :P.

Maar goed, ik ga weer verder met bezig zijn. Ik moet dit bericht al in 3 delen typen haha... fijne dag mensen!!! :)

wist niet dat fit for free nog zo goed was! misschien in Leiden ook maar eens kijken dan...Nu is mijn huidige gym daar ook wel goed maar ongetwijfeld duurder :P en je mag niet eens je eigen water meenemen,dat mag by F4F toch wel neem ik aan?
7 uur smorgens al open al helemaal top! Dan kun je desnoods nog voor school/werk gaan trainen, kun je overal anders haast wel schudden als ze misschien om 9 uur opengaan!

In het bos fietsen klinkt ook wel goed, zeker smorgens. Maar alleen als je het vroeg doet anders barst het van het volk overal zeker op dagen als dit.
en werk ze nog en trainen morgen...heb jij niet gewoon alle dagen van de week heel de dag school dan? op dagen dat je maar halve dagen maakt trainen is idd wel chiller, maar die luxe heb ik voorlopig niet meer.

Bij F4F mag dat volgens mij, althans...niks over gehoord... lijkt me wel vreemd om zo'n regel op te stellen. Ow ja...kluisjes hebben ze daar wel, maar dan moet je een eigen slot kopen of kan je er één huren voor 8 euro (borg). Ja de tijden zijn erg fijn en helemaal dat het ook nog eens dichtbij is..vergeleken met mijn andere sportschool waar ik les geef/train. Dan kan ik dit soort dingen inderdaad gemakkelijker voor school plannen...

Ik zit ook op school hoor ;). Doordeweeks naar school (bijna 2 uur reistijd), zaterdag&zondags werken (2 tot 3x per maand zaterdagmiddag vrij), zondag geef ik ook les in de ochtend, en dit dan naast de rest van de dingen trainen/huishouden/sociaal leven :o.

Halve dagen heb ik op school er 1 maal tussen zitten, maar dan begin ik ook het 1e uur... meestal als je dan thuis bent van het reizen zijn er wel weer andere dingen te doen en voor je het weet is het al na het eten. Ik moet echt alles plannen dus :P, anders kom ik niet aan mijn trainingsdagen :rolleyes:.

Huis is schoon, andere kledingkast, spullen uitgezocht...kortom eindelijk die bende gehad :D :cheer:...:cool: Goed, ik ben lekker koken :cool:..vanavond verjaardag :)

P.S. Ik heb nog geen abbo afgesloten hoor :o! Ik moet er even goed over nadenken... :rolleyes:..inschrijfkosten vallen op zich mee (25 euro).

Mooi dat je een goeie gym hebt gevonden, maar hebben ze bij jou school geen gym waar je gebruik van kan maken ?

Mooi dat je een goeie gym hebt gevonden, maar hebben ze bij jou school geen gym waar je gebruik van kan maken ?

Pfff in Zwolle zitten volgens mij wel leuke (als het klopt wat ik heb gelezen wat ik voorbij zag komen hier ergens op het forum), maar goed...dan ga ik na school daar heen dan nog helemaal naar huis...en voor ik dan thuis ben is het al vrij laat en mag ik dan pas beginnen met koken :rolleyes: pff nee liever eerst thuis zijn geweest :p

Denk jij eens goed na.;)
Jammer dat je niet een keer proef kon trainen.:(
Het klinkt igg wel beter dan je huidige sportschool.
Succes deze week met trainen.

Ik heb trouwens de weerribben kwark uitgeprobeerd maar ik vind persoonlijk toch die van AH biologisch lekkerder.
De nasmaak van weerribben is wel erg lekker en vergeleken met niet biologische kwark wel weer beter van smaak.:)

Wat Peetjuh al zei; denk jij maar eens rustig na over je mogelijk nieuwe sportschool. Weird dat je geen dagje proef kon draaien, but so be it!

Oh, en succes met de lange schooldag vandaag natuurlijk!

Zo er zijn dus toch wel goede FFF vestigingen:p. Bij mij in de buurt was het echt bagger.
Maar gl met je training daar!

@ Peetjuh; ga ik ook doen ;)...even laten bezinken.... ik ken me zelf dus ben ook blij toe dat ik maar meteen weg ben gegaan na mijn rondje. Ik vond het wel jammer dat ik niet eens 1 keer proef mocht sporten..maar goed.

Pfff wat een lange dag weer... lekker druk geweest met verslagen maken, zeefdrukken en mijn glas in lood afkitten...en ben nu pas terug. Helaas nog later vanwege defecte deuren, later ook luchtleidingen en toen werd mijn trein opgeheven :rolleyes:. Ik had gevraagd&gehoopt dat mijn vriend een keer eten voor me klaar zou maken, maar helaas kreeg ik meteen te horen of ik even kon helpen:(...pfff heb beretrek..:p...ga dus maar even mijn hulp aanbieden :rolleyes:.

Goed, waarom ik ff post is het volgende...trainen word vandaag dus helaas niks...dus ik houd me aan mijn planning (zie inhoudsopgave pag.1).

Fijne avond!!! :)

Tegenwoordig moet je je overal meteen inschrijven. Is het geen idee om vlakbij je school een sportschool uit te zoeken? Je kan daarna gelijk trainen, eten mee en terug in de trein, hoppa. Bij thuiskomst nog genoeg tijd voor andere dingen.

Klopt, maar heeft weinig zin. Ik heb tot 18 juni ong. school en daarna een paar weken vakantie (eindelijk), ik ga dan wel fulltime werken bij 1 van mijn baantjes.. maar ben dan sowieso niet te vinden in omg. Zwolle. Eind Aug. moet ik een stage lopen van een half jaar, dus dat schiet ook niet op...en voor je het weet ..hoef ik nog maar een half jaar naar school en daarna dus waarschijnlijk doorstuderen in Sittard/Eindhoven. Daar zijn genoeg sportmogelijkheden volgens mij :D (op die school zelf, hope so..).

Ach... moet maar even zo..het is niet anders.

ja zit je straks een jaar aan een gym vast maak je er maar een half jaar gebruik van..ook niet handig..je zingt t nu al vrij lang uit daar..kunnen die paar maandjes er ook nog wel bij toch..wel raar dat je niet iets van een proefles kon doen..echt belachelijk..ook niet tegen geringe betaling ofzo?

ja zit je straks een jaar aan een gym vast maak je er maar een half jaar gebruik van..ook niet handig..je zingt t nu al vrij lang uit daar..kunnen die paar maandjes er ook nog wel bij toch..wel raar dat je niet iets van een proefles kon doen..echt belachelijk..ook niet tegen geringe betaling ofzo?

Nope, had ik ook al 'lief' gevraagd :rolleyes: (ik had zo'n zin :( om ff te trainen en was er toch ..)..maar NEE :mad:

:roflol:

Ja ik kwam ook even kijken & info winnen. Ik vind het ook jammer dat je er dan meteen een jaar aan vast zit...maar goed, ik ga binnenkort anders nog een keer kijken en op een tijd dat ik zelf zou gaan trainen. En tot die tijd & en erna vermaak ik me verder zeker nog wel :cool: ... komt wel goed :).

Fijne avond :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven