AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Inderdaad dat zeg je goed ;)... we moeten toch wat :p...jij fiets-ze-ze ;).

W00TTTT :woot:

Plannen zijn een beetje gewijzigd :D, ik heb een sportschool gevonden voor een leuk prikkie (fit-for-free)..waarvan ik de foto impressie er zéér netjes uit vind zien en het is maar 2,3 km van mijn huis af! :D:D:D En tijden zijn IDEAAL... & 7 dagen in de week geopend!

Ik ga dus vanmiddag even langs denk ik om het te zien en te vragen of ik morgen voor een proefles mag...of.. kan ook vandaag trainen ...hmm... ff denken...(morgenochtend ook fietsen)

In iedere geval... kan ik mijn dagen weer wat normaler indelen en zal ik vandaag of morgen :o... Borst/triceps trainen :rocker: :banana: :woot:

---------- Toegevoegd om 08:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:03 ----------

Edit: Maandag t/m vrijdag : 07.00 – 23.00 uur. Zaterdag en zondag : 09.00 – 16.00 uur

Morgen dus ;). (Ik moet werken vandaag tot 16:00) en oww wat een suffie ben ik.. het is natuurlijk 1e pinksterdag = gesloten. :roflol:

:woot:

Gefeliciteerd met je gym-openbaring *O*

Voor vrouwen heb je (ook op niveau) gelukkig aan de meeste gyms genoeg aan de standaard gewichten (bijv. DB's tot 30kg etc.) dus je kan je flink uitleven!
Hebben ze er wel een squatrek? :D

Heey dat is goed nieuws zeg, prima openingstijden zo te lezen! Mijn sportschool is zaterdag/zondag altijd gesloten en morgen dus ook :mad:.

Succes met fietsen/trainen etc. en geniet van het mooie weer! :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gefeliciteerd met je gym-openbaring *O*

Voor vrouwen heb je (ook op niveau) gelukkig aan de meeste gyms genoeg aan de standaard gewichten (bijv. DB's tot 30kg etc.) dus je kan je flink uitleven!
Hebben ze er wel een squatrek? :D

Ik kan bij waar ik nu train tot 22 kg db's...dus dat is ook zat :o...maar ja ...geen powerrack/squatrek......benchpress....ennnnn ik hoop dus wel dat ze dat daar hebben. Ik ga morgen kijken :D, ik hoop het wel..want anders blijf ik bij waar ik nu zit :rolleyes:.

Heey dat is goed nieuws zeg, prima openingstijden zo te lezen! Mijn sportschool is zaterdag/zondag altijd gesloten en morgen dus ook :mad:.

Succes met fietsen/trainen etc. en geniet van het mooie weer! :)

Ja k*t is dat he, ach ;)...later...later :p dan hebben we ook een coole home gym :cool:

Fijne Pinksteren en succes komende week!

Wat leuk dat je misschien een nieuwe sportschool hebt gevonden.:D
Iets zegt me dat ze alleen een smith en bench hebben maar dit kan misschien per locatie verschillen.
Ik duim voor je dat ze ook een squat en/of powerrek hebben.
Jammer dat je niet bij mij in de buurt woont want dan had ik echt een goedkope gym geweten en krijg je er nog gratis een trainingsmaatje bij als je zou willen.:o

Laatst bewerkt:
Fijne Pinksteren en succes komende week!

Thx komt goed, bijna klaar met werk :P
Jij ook :)

Wat leuk dat je misschien een nieuwe sportschool hebt gevonden.:D
Iets zegt me dat ze alleen een smith en bench hebben maar dit kan misschien per locatie verschillen.
Ik duim voor je dat ze ook een squat en/of powerrek hebben.
Jammer dat je niet bij mij in de buurt woont want dan had ik echt een goedkope gym geweten en krijg je er nog gratis een trainingsmaatje bij als je zou willen.:o

:D

Ik train alleen op tijden dat jij liever niet traint.;)
Soms train ik om 6.00 dan kan het wel.:roflol:
Helaas kan dit geen werkelijkheid worden.:fuu:

Let er op dat ze tenminste 1,25 kg als minimum gewicht voor schijfjes hebben en ook tot vrij hoog in de dumbbells met stappen van 1kg gaan.
Bijna altijd is dat hooguit tot 10kg. Heb het althans nog nergens (op 1 plek na) meegemaakt dat dumbbells per 1 kg verspringen tot 20kg.
Dat zou helemaal mooi zijn.. vind en vond het achterlijk dat men verwacht dat je bij halters met stappen van 5kg en bij dumbbells met stappen van 4kg kan ophogen. Voor vrouwen is dat vaak te veel ineens.

Kan de moeite lonen om als je echt fanatiek mocht worden, bijv plate-mates te kopen (magneetschijfjes) die je aan een dumbbell klikt.
Halters heb je in 30mm en 50mm maten bij het uiteinde. In de sportschool waar ik het langst getraind heb, hadden ze ook vaste halters van 10 t/m 40kg met 30mm buis en daar pasten dan weer precies de schijfjes op, die ze voor BodyPump gebruiken.. ideaal, want zo heb je de optie om ook 1/2 kg schijfjes te gebruiken.

Lijkt me ook stug dat ze een echt squatrek/kooi zouden hebben, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit... laat weten of dat zo is.

Oké bij Achmea hebben ze dumbbells die tot 22 kg gaan, deze beginnen bij 4 kg en gaan in stappen van 2 kg (pff) vooruit. Dus je kunt wel begrijpen dat ik blijf hangen bij 16kg met meerdere herhalingen voor bijv. db bench press...omdat 18kg in 1 keer dan te hoog gegrepen is per hand.

Ik hoop ook dat ze bij deze andere sportschool de gewichten per 1kg maar dan tot 20kg. Helaas is dit precies hetzelfde geval bij Achmea..naast de db's tot 22 kg (per 2 kg verhoging) hebben ze tot 10kg db's, die dan ook met stappen van 1kg gaan.

Bedankt voor die tip van die magneetschijfjes! Dat is inderdaad een goede tip... als ik bij Achmea zou blijven zou ik uiteindelijk ook het één en ander zelf aanschaffen...zoals bijv. ook zo'n rope. Ik ben benieuwd wat ze hebben...hoop echt een squatrek... maar we shall see ;).

Ik ga nu zo om kwart over 7 fietsen in het bos... in de ochtend nog het één en ander te doen, vanmiddag na de lunch naar die andere sportschool & TRAINEN :woot:. Ik zal dus straks verslag doen :eyebrow:

Hey super zeg!! Dat zal echt een openbaring voor je worden!! Niet meer dat gezeik van geen benchpress en rek enzo! Toppie ben benieuwd naar je verslag!

Goeiemorgen meid!! Zoals altijd vroeg uit de veren? Ben benieuwd naar die andere gym van je ;) Veel plezier & succes vandaag!

Hé rustig rustig :P... ik heb net me lunch op:P....vanmorgen om half 8 uurtje in bos wezen fietsen, toen huis schoongemaakt, was gedaan...toen lunch gemaakt en nu net gegeten :P en moet zo even helpen met een kast 3 grote trappen om hoog tillen en dan daarna ga ik naar die andere sportschool :P

Hé rustig rustig :P... ik heb net me lunch op:P....vanmorgen om half 8 uurtje in bos wezen fietsen, toen huis schoongemaakt, was gedaan...toen lunch gemaakt en nu net gegeten :P en moet zo even helpen met een kast 3 grote trappen om hoog tillen en dan daarna ga ik naar die andere sportschool :P

Tjonge jonge, schiet is op joh!!!:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven