- Waardering
- 637
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

, ik heb een sportschool gevonden voor een leuk prikkie (fit-for-free)..waarvan ik de foto impressie er zéér netjes uit vind zien en het is maar 2,3 km van mijn huis af! 

En tijden zijn IDEAAL... & 7 dagen in de week geopend!
... Borst/triceps trainen

. (Ik moet werken vandaag tot 16:00) en oww wat een suffie ben ik.. het is natuurlijk 1e pinksterdag = gesloten. 
+1!

Gefeliciteerd met je gym-openbaring *O*
Voor vrouwen heb je (ook op niveau) gelukkig aan de meeste gyms genoeg aan de standaard gewichten (bijv. DB's tot 30kg etc.) dus je kan je flink uitleven!
Hebben ze er wel een squatrek?![]()
...maar ja ...geen powerrack/squatrek......benchpress....ennnnn ik hoop dus wel dat ze dat daar hebben. Ik ga morgen kijken
, ik hoop het wel..want anders blijf ik bij waar ik nu zit
. Heey dat is goed nieuws zeg, prima openingstijden zo te lezen! Mijn sportschool is zaterdag/zondag altijd gesloten en morgen dus ook.
Succes met fietsen/trainen etc. en geniet van het mooie weer!![]()
...later...later
dan hebben we ook een coole home gym 

Wat leuk dat je misschien een nieuwe sportschool hebt gevonden.![]()
Iets zegt me dat ze alleen een smith en bench hebben maar dit kan misschien per locatie verschillen.
Ik duim voor je dat ze ook een squat en/of powerrek hebben.
Jammer dat je niet bij mij in de buurt woont want dan had ik echt een goedkope gym geweten en krijg je er nog gratis een trainingsmaatje bij als je zou willen.![]()

.
. Ik zal dus straks verslag doen 
... ik heb net me lunch op
....vanmorgen om half 8 uurtje in bos wezen fietsen, toen huis schoongemaakt, was gedaan...toen lunch gemaakt en nu net gegeten
en moet zo even helpen met een kast 3 grote trappen om hoog tillen en dan daarna ga ik naar die andere sportschool 
Hé rustig rustig... ik heb net me lunch op
....vanmorgen om half 8 uurtje in bos wezen fietsen, toen huis schoongemaakt, was gedaan...toen lunch gemaakt en nu net gegeten
en moet zo even helpen met een kast 3 grote trappen om hoog tillen en dan daarna ga ik naar die andere sportschool
![]()