MuscleMeat

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja dat is denk ik t beste wat je kan doen..kijken op een tijd dat je zelf zou gaan trainen..hoewel we nu wel een rustigere periode in gaan..maar ja dat is weer met die goedkopere scholen die verbinden je gelijk voor..onbepaalde tijd..is t geen wurgcontract:lol:

T kan ook nooit eens gewoon relaxed zijn he. Ik moet ook snel opzeggen, anders zit ik er tot december 2011 aan vast terwijl ik naar Utrecht ga verkassen... In de zomervakantie zit ik 5 weken in de achterhoek, wil daar effe 1.5 maand abbo nemen oid, ben benieuwd hoe moeilijk dat gaat worden.

T kan ook nooit eens gewoon relaxed zijn he. Ik moet ook snel opzeggen, anders zit ik er tot december 2011 aan vast terwijl ik naar Utrecht ga verkassen... In de zomervakantie zit ik 5 weken in de achterhoek, wil daar effe 1.5 maand abbo nemen oid, ben benieuwd hoe moeilijk dat gaat worden.

In de zomervakantie wil je nog wel eens van die zomer-probeer-aanbiedingen hebben (voor hele redelijke prijzen), dus dat zou nog wel eens 100% kunnen meevallen :)

(Ik heb vorig jaar in de zomervakantie (voor minder dan de normale prijs) 4 weken gesport in een sportschool in de buurt van mijn ouders i.v.m. vakantiebaantje)

Ik zit gelukkig nog maar een week bij die ellendige fitness first, dan ga ik mooi terug naar essbra. Bevalt me een stuk beter en het niveau is er ook veel hoger :rolleyes:

Ik had als ik jou was bij F4F in iedergeval ook even gekeken naar de kwaliteit van de stangen.
Bij de F4F waar ik train (groningen) zijn die echt te triest voor woorden.
We hebben daar 3 stangen en 2 zijn krom, de derde is een korte stang van 17.5 kilo.
En aangezien het bij F4F draait om zoveel mogelijk leden winnen word het kracht spul vrijwel nooit vervangen.
Elke keer als ik naar nieuwe stangen vraag word ik ook verteld dat dit pas kan als ze meer leden hebben.
En het is er altijd al stervens druk!

Erg jammer allemaal, daarnaast kan je ook nooit iemand mee nemen om met je mee te trainen omdat ze dan direct een jaar contract moeten nemen.

Nope, had ik ook al 'lief' gevraagd :rolleyes: (ik had zo'n zin :( om ff te trainen en was er toch ..)..maar NEE :mad:

:roflol:

Ja ik kwam ook even kijken & info winnen. Ik vind het ook jammer dat je er dan meteen een jaar aan vast zit...maar goed, ik ga binnenkort anders nog een keer kijken en op een tijd dat ik zelf zou gaan trainen. En tot die tijd & en erna vermaak ik me verder zeker nog wel :cool: ... komt wel goed :).

Fijne avond :)

Kom lekke rin Nijmegen trainen dame...begeleid ik je wel :P

Gaat goed hier:):thumbs::wave2:

:coffee:

er zal vast een training instaan Pilates , maar bij pagina 22 ben ik maar gestopt

Je bent vast goed bezig:rolleyes:

:coffee:

er zal vast een training instaan Pilates , maar bij pagina 22 ben ik maar gestopt

Je bent vast goed bezig:rolleyes:

Tsk, Pilatesmeisje heeft een hele deftige inhoudsopgave gemaakt waar je alle paginanummers met trainingen kan vinden ;)
(Zie openingspost)

Maar inderdaad, ma'am Pilates is goed bezig!

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha gezellig boel hiero :coffeepc:

@Ove; zoals Fannore al voor me zei ;), ik heb een inhoudsopgave gemaakt in mijn 1e post die ik bij houdt met wat ik heb gedaan & mijn planning voor de week omtrent sport. Ik ga zo (eindelijk :cool:) rond kwart voor 2 richting mijn sportschool.. lekker trainen (borst/triceps/schouders) en hierna wat Tabata aangezien ik met de auto kom :o en daarna een afspraak heb bij de bank.

@McMetronome; ja vet k*t gaat dat worden... ik vind het alleen maar vervelend meteen vast te zitten aan een jaarcontract. Er zijn dus al een aantal punten die mij al weerhouden om daar een contract af te sluiten..misschien maar 16 euro in de maand, maar toch.. je zit er meteen een jaar aan vast. Daarnaast vind ik het ook balen dat ik dus niet eens een proefles kan nemen en waarschijnlijk dus ook niet iemand een keer gezellig mee nemen om te gaan trainen waar ze bij Achmea nooit lastig over doen. In iedere geval veel suc6 met het zoeken, word niet gemakkelijk denk ik :(

@ Corpse; THX voor de info! Ik vroeg me dat inderdaad ook al af...als ik zelf niet eens een proefdag mag sporten...mag ik dan wel iemand meenemen? Want..tja... ik wilde binnenkort met iemand gaan trainen (van hier) en die zou mij dan spotten voor squatten/benchen... ik ben wel eens benieuwd of ik uberhaupt meer dan 50kg kan squatten haha. Maar goed, dit is dan ook al één belangrijke reden om misschien toch even verder te kijken :rolleyes:...

@ Kwark; echt beter ja! Lekker weer BRULLEN & SMIJTEN maar :D haha

@ Fannore; thx voor het bijhouden van mijn log:P haha

Training post ik eind middag :)
CiaoCiao:hello:

@ Fannore; thx voor het bijhouden van mijn log haha
Secretary Fannore at your service, miss! :D

Je hebt gewoon een (heul) gezellig logje met mooie trainingen en zo nu en dan nog eens lekker eten ook - so, the pleasure's all mine!

Train-ze vanmiddag en ik ben benieuwd wat voor mooie resultaten je vanaaf gaat posten!

Je sport dus in Arnhem?

Dan zitten we niet ver van elkaar af!

Woensdag 26 mei
(borst/triceps/schouders beetje)
Sinds mijn rugtraining van vrijdag weer last gekregen van mijn linkerschouder. Heel lichtjes, maar toch wel prettig dat ik toch een paar (verplichte:o) rustdagen had na mijn laatste KT sessie. Voelde vandaag veel beter…alleen toch wel een beetje last van gehad tijdens het trainen zelf.

Opwarming
3x15 push ups met neus tot de grond, voeten naast elkaar
3x20 jump squats

Bench press
2x8x16kg db’s
1x10x14kg db’s

Incline fly’s
1x10x14kg db’s
2x12x12kg db’s (L beetje last van mijn schouder)

DB press
1x10x12kg db’s (krijg last van mijn linkerschouder…)
1x10x10kg db’s
1x12x8kg db’s

Incline Oma fly’s
1x10x7kg db’s (laatste 2 afgemaakt met 6kg, begon last te krijgen van mijn schouder)
2x12x5kg db’s

Tri-set (Vandaag gekozen voor tate press – lying triceps extension – en van de navel naar boven toe kleine stukjes)
3x10reps ieder met in elke hand 6kg.

Cable bent over triceps extensions
2x15x20kg
1x20x15kg

Afronding – Tabata
3 sets vandaag, voelde me aardig moe.
Dus 3 sets met 4 oefeningen, ieder 20 sec met daartussen 10 sec. rust.
Vandaag gekozen voor: Jumpsquats – Plank Running – Jumping lunges (om&om) – Step

Conclusie
Aahhhh heerlijk om weer ff te kunnen trainen. Vond het echt jammer dat ik maandag niet even kon proefsporten bij F4F, maar goed het was niet anders. In iedere geval lekker bezig geweest ondanks dat ik me echt heel moe voelde. Ik had eigenlijk de behoefte even te gaan slapen nadat ik thuis kwam / voor sporten, maar ik had daarna ook nog een afspraak bij de bank …dus verkoos toch om ff lekker te gaan trainen ^^ en geen spijt van.

Laatst bewerkt:
Hijs weer lekker Pilatesmevrouw :D

heftige training hoor! jumpsquats oehhh ik weet nog wel..die doen au..hahaha enne flyes met 14kg db's?? dat doe ik je niet na..doe je dan helemaal je armen gestrekt?? anyhow goeie training!

heftige training hoor! jumpsquats oehhh ik weet nog wel..die doen au..hahaha enne flyes met 14kg db's?? dat doe ik je niet na..doe je dan helemaal je armen gestrekt?? anyhow goeie training!

Nope, met gestrekte armen daar krijg ik echt te last van bij mijn schouder. (ook hoog gewicht daarvoor hoor ;)).

:roflol: Geen rollator-deadlifts of kunstgebit-squats?

Haha die komen nog :p, later.....heel wat jaren later....:D

Hijs weer lekker Pilatesmevrouw :D

Thx :)

Vet :cool:

Tsk, Pilatesmeisje heeft een hele deftige inhoudsopgave gemaakt waar je alle paginanummers met trainingen kan vinden ;)
(Zie openingspost)

Maar inderdaad, ma'am Pilates is goed bezig!

aha ik wist op een gegeven moment ook niet meer waar ik was - pagina 22 of 6 - misschien heb ik sommige stukjes wel twee keer gelezen ;) beginpost dus - ik hoop dit te kunnen onthouden Thx Fan

als je last van je schouder hebt - zorg eerst dat ze goed warm zijn - i.p.v push ups waar ze belast mee worden - had je het effe andere moeten aanpakken

flyes zijn vaak een indicatie , dus was hier mee begonnen - licht + rotatorcuff oefeningen
daarna een press , en dan weet je vaak genoeg - + als je schouder begint te sputteren luister hier heel goed naar

Laatst bewerkt:
Ja Pilates is echt sterk!Fijn zo'n inhoudsopgave,hihi.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven