Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
T kan ook nooit eens gewoon relaxed zijn he. Ik moet ook snel opzeggen, anders zit ik er tot december 2011 aan vast terwijl ik naar Utrecht ga verkassen... In de zomervakantie zit ik 5 weken in de achterhoek, wil daar effe 1.5 maand abbo nemen oid, ben benieuwd hoe moeilijk dat gaat worden.

Nope, had ik ook al 'lief' gevraagd(ik had zo'n zin
om ff te trainen en was er toch ..)..maar NEE
Ja ik kwam ook even kijken & info winnen. Ik vind het ook jammer dat je er dan meteen een jaar aan vast zit...maar goed, ik ga binnenkort anders nog een keer kijken en op een tijd dat ik zelf zou gaan trainen. En tot die tijd & en erna vermaak ik me verder zeker nog wel... komt wel goed
.
Fijne avond![]()

er zal vast een training instaan Pilates , maar bij pagina 22 ben ik maar gestopt
Je bent vast goed bezig![]()

, ik heb een inhoudsopgave gemaakt in mijn 1e post die ik bij houdt met wat ik heb gedaan & mijn planning voor de week omtrent sport. Ik ga zo (eindelijk
) rond kwart voor 2 richting mijn sportschool.. lekker trainen (borst/triceps/schouders) en hierna wat Tabata aangezien ik met de auto kom
en daarna een afspraak heb bij de bank. 
...
haha
haha

Secretary Fannore at your service, miss!@ Fannore; thx voor het bijhouden van mijn log haha

) rustdagen had na mijn laatste KT sessie. Voelde vandaag veel beter…alleen toch wel een beetje last van gehad tijdens het trainen zelf. Incline Oma fly’s
1x10x7kg db’s (laatste 2 afgemaakt met 6kg, begon last te krijgen van mijn schouder)
2x12x5kg db’s
Geen rollator-deadlifts of kunstgebit-squats?heftige training hoor! jumpsquats oehhh ik weet nog wel..die doen au..hahaha enne flyes met 14kg db's?? dat doe ik je niet na..doe je dan helemaal je armen gestrekt?? anyhow goeie training!
).
, later.....heel wat jaren later....

Tsk, Pilatesmeisje heeft een hele deftige inhoudsopgave gemaakt waar je alle paginanummers met trainingen kan vinden
(Zie openingspost)
Maar inderdaad, ma'am Pilates is goed bezig!
beginpost dus - ik hoop dit te kunnen onthouden Thx Fan