- Waardering
- 637
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 64kg
Ja Pilates is echt sterk!Fijn zo'n inhoudsopgave,hihi.
Thx pop

aha ik wist op een gegeven moment ook niet meer waar ik was - pagina 22 of 6 - misschien heb ik sommige stukjes wel twee keer gelezenbeginpost dus - ik hoop dit te kunnen onthouden Thx Fan
als je last van je schouder hebt - zorg eerst dat ze goed warm zijn - i.p.v push ups waar ze belast mee worden - had je het effe andere moeten aanpakken
flyes zijn vaak een indicatie , dus was hier mee begonnen - licht + rotatorcuff oefeningen
daarna een press , en dan weet je vaak genoeg - + als je schouder begint te sputteren luister hier heel goed naar
Thx voor je tip.
Dus voor de volgende training raad je aan te beginnen met fly's en dan een laag intensiteit en wat hoger volume i.c.m. rotatorcuff oefeningen? En zo opbouwen totdat ik warm genoeg ben voor wat db bench werk? (even voor de duidelijkheid
).Het gaat goed met mijn schouder overigens
. Ik heb het gisteren lekker warm gehouden en ik heb er nu geen zéér weinig last van

Maar je hebt wel gelijk, ik deed al rustiger aan toen ik het begon te voelen. Ik had er nog geen last met trainen zelf zoals bij de push ups, krijg er wel last van als ik heel lang in een statische houding sta wat wel eens gebeurd bij pilates, deze oefeningen voor mij zelf vermijd ik al een tijdje en dat helpt ook voor mijn herstel.

beginpost dus - ik hoop dit te kunnen onthouden Thx Fan
k*t is dat he. Ik kan de flyes dan ook niet met gestrekte armen doen, de oma fly's daarintegen probeer ik wel dan met lager gewicht om het toch wat te versterken. Maar ik ga het niet forceren.
ga ik zeker meenemen
...ach ja ik moet zeggen ben blij dat het harde werk beloond word
. Ach ja... nu echt lekker thuis...kan ik lekker chill aan doen