Fitness Seller

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ja Pilates is echt sterk!Fijn zo'n inhoudsopgave,hihi.

Thx pop :)

aha ik wist op een gegeven moment ook niet meer waar ik was - pagina 22 of 6 - misschien heb ik sommige stukjes wel twee keer gelezen ;) beginpost dus - ik hoop dit te kunnen onthouden Thx Fan

als je last van je schouder hebt - zorg eerst dat ze goed warm zijn - i.p.v push ups waar ze belast mee worden - had je het effe andere moeten aanpakken

flyes zijn vaak een indicatie , dus was hier mee begonnen - licht + rotatorcuff oefeningen
daarna een press , en dan weet je vaak genoeg - + als je schouder begint te sputteren luister hier heel goed naar

Thx voor je tip.
Dus voor de volgende training raad je aan te beginnen met fly's en dan een laag intensiteit en wat hoger volume i.c.m. rotatorcuff oefeningen? En zo opbouwen totdat ik warm genoeg ben voor wat db bench werk? (even voor de duidelijkheid :o).

Het gaat goed met mijn schouder overigens :). Ik heb het gisteren lekker warm gehouden en ik heb er nu geen zéér weinig last van :) :) :)

Maar je hebt wel gelijk, ik deed al rustiger aan toen ik het begon te voelen. Ik had er nog geen last met trainen zelf zoals bij de push ups, krijg er wel last van als ik heel lang in een statische houding sta wat wel eens gebeurd bij pilates, deze oefeningen voor mij zelf vermijd ik al een tijdje en dat helpt ook voor mijn herstel.

toch vervelend..al die pijntjes die af en aan de kop op steken..ik voelde met flyes idd gister ook mijn schouder licht..dus maar gestopt en peck deck gaan doen..maar blijft lastig idd.. succes ook!!

yes klopt idd
als je je fly-beweging te laag uitvoert kan dat wel eens voor dat soort pijntjes zorgen

Die ziet er heel comfortabel uit....

Donderdag 27 mei (benen/kuiten/buik beetje)

Ai ai… squatten word het niet echt, dat voelde ik al…niet dat het squatten zelf niet ging maar de clean & press om de barbell om hoog te krijgen zou mijn schouder niet al te prettig vinden. In iedere geval voor de rest wel oké…

Warming up
Jump squats 2x20
Wide squat 20x
Jumping lunges om&om 2x20 (10 elk been)

Squat shit weight
1x12x40kg (merkte meteen bij het om hoog krijgen dat ik dit geen 2e keer moest doen)
2x12x35kg

Leg press – wide stand
1x12x180kg
2x12x190kg MAX. weight

Leg press – Close stand
1x12x160kg
1x12x170kg
1x12x180kg

Bulgarian Squat
3x10x30kg per been

Walking lunges
3x15 stappen met 30kg

Abductor
3x12x70kg MAX. weight

Leg press – calves
3x25x110kg

Leg press – ff lekker explosief uitstoten per been3x10x30kg per been

Afronding
Buikspieren en wat rek&strekwerk

Conclusie
Prima, maar begin het echt shit te vinden dat ik niet normaal kan squatten… zucht.. maar goed voor de rest wel oké..behalve dat ik ook niet meer hoger kan op de abductor/leg press…

------------------------------------------

Zo ben net thuis...ook boodschappen gedaan. Ik ga nu meteen aan de slag in de keuken om zo lekker over uurtje ofzo te kunnen bikkelen :meal:
Simpel ff maar wel lekker.. -> gemarineerde drumsticks uit de oven met sugersnaps/broccoli :) en gepofte aardappeltjes uit de oven voor mijn vriend :).

---------- Toegevoegd om 17:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:43 ----------

Ik reageer dus zometeen op de andere posts ;)

Mmm klinkt goed hoor!Hoe laat eten we?En natuurlijk een nette training zoals gewoonlijk!

toch vervelend..al die pijntjes die af en aan de kop op steken..ik voelde met flyes idd gister ook mijn schouder licht..dus maar gestopt en peck deck gaan doen..maar blijft lastig idd.. succes ook!!

Ja inderdaad :( k*t is dat he. Ik kan de flyes dan ook niet met gestrekte armen doen, de oma fly's daarintegen probeer ik wel dan met lager gewicht om het toch wat te versterken. Maar ik ga het niet forceren.

Jij ook succes en blessurevrij:)

Hé thx man :D ga ik zeker meenemen :thumbs:

Mmm klinkt goed hoor!Hoe laat eten we?En natuurlijk een nette training zoals gewoonlijk!

;), thx meid :)

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

yes klopt idd
als je je fly-beweging te laag uitvoert kan dat wel eens voor dat soort pijntjes zorgen

Te laag probeer ik sowieso te vermijden daarmee forceer ik het alleen maar. Probeer voor de rest rustig aan te doen met mijn schouder, merk dat sinds ik vooral statische oefeningen&de chestpress weglaat ik een stuk minder last heb gekregen en zelfs periodes niet. :)

wow! goeie training hoor, je zal het vast wel voelen nu! ;)

netjes.

Laatst bewerkt:
:thumbs:harde trainingen pilates die ik hier lees, keep up the good work!!!

en je hebt echt goede progressie gemaaakt.....pic's gezien:)

Laatst bewerkt:
wow! goeie training hoor, je zal het vast wel voelen nu! ;)

Mwa lichtjes voel ik mijn benen nu ...maar zal vanmiddag wel komen. Ga zo ook een stukje doorfietsen naar mijn gym (voor school trainen), dat zal wel helpen voor de bloedcirculatie -> straks minder spierpijn.

Thx :)

Thx to :) :)

:thumbs:harde trainingen pilates die ik hier lees, keep up the good work!!!

en je hebt echt goede progressie gemaaakt.....pic's gezien:)

Thx Nightfly :), doe hard mijn best... gedisciplineerd goed&gezond eten, nooit trainingen overslaan, proberen aan genoeg rust te komen :rolleyes:...ach ja ik moet zeggen ben blij dat het harde werk beloond word :D.

Goedemorgen iedereen :)
Ik ga zo lekker naar de sportschool op de fiets om mijn rug/biceps te trainen. Hierna meteen door naar school, zal voordat ik naar school ga als het lukt, mijn training gauw posten :)

succes alvast !

Vrijdagochtend 28 mei
(rug/biceps)

Warming up
17 min. hard doorfietsen
DB row close 15x20kg
DB row wide 15x20kg
Met 6kg db lekker heen en weer van onder naar boven, ja weet niet hoe ik dit moet uitleggen...laat maar zeggen squat stand en dan dumbbell onder mijn benen en dan om hoog gooien (+ recht staan) tot over mijn hoofd en dan weer terug

Deadlifts
2x12x50kg MAX. wat kan i.v.m. materiaal
2x12x45kg

Pulley
1x12x45kg
2x12x40kg

Superset Close grip Pull down & Seated rows
3x10x40kg (Cgpd) & 3x10x30kg (SR)

Backraises
3x20xBW

Biceps/buik (aan cable machine, knieën op de grond, trek met handpalmen naar mij toe gewicht naar beneden en buig met mijn hoofd naar mijn knieën, zeer goed ook voor de buik)
2x12x35kg
1x12,32,5kg

DB Upright Row
1x12x8kg db's (au begin schouder goed te voelen)
1x12x7kg db's (schouder...)
1x12x6kg db's (gaat goed)

Superset Biceps curls & Reverse fly
2x20x4kg db's (dus 10x om&om)

Afronding
Flink door fietsen richting huis 27km/u

Conclusie
Wel oké, heb alleen nog erge spierpijn bij mijn borst/triceps en de benen beginnen nu ook goed aan te voelen 8-)...dus wat minder energie denk ik, maar ging verder prima. Mijn schouder voelt niet heel erg lekker... maar komende dagen rustig aan. Morgenochtend voor het werken ronde fietsen, zondag pilatesles & beetje kt (aandachtspunten) en wat Tabata.

------------------------------------

Goed even gauw posten, ik ben nu op school en moet nu weer hard aan de bak :rolleyes:...tot vanavond maybe...krijg eters, dus als ik thuis ben word het meteen lekker koken, gezellig eten en een leuke avond dus of ik meteen reageer...geen idee. Fijne avond jullie allen en alvast een fijn weekend :D

Laatst bewerkt:
DAMN meid!! Dikke training neergezet!! RAWRRRRR!

Wat ga je doen ut weekend?

Eet smakelijk en veel plezier natuurlijk vanavond eh? :meal: jum jum jum....

gaat lekker weer pilaat lekkere trainingen echt hardcore ben ik niet gewend van een meid, en have fun vanavond he

greets

haha thx guy's :o

Komt helemaal goed vanavond! Ik ben ook zo'n muts... ik heb geregeld (na hard door werken) dat ik een uur eerder mocht vertrekken. Helemaal fijn, want dan ben ik iets voor 6 thuis en kan ik dan beginnen met koken. Maar deze muts was druk bezig met zandstralen en keek op de klok en dacht ow shit ik moet gaan...vervolgens kwam ik aan op het station en zag ik tot mijn verbazing dat ik een uur te vroeg was hahahahaha :roflol:. Ach ja... nu echt lekker thuis...kan ik lekker chill aan doen :cool:

Wat ik dit weekend ga doen?
Tja standaard :o...werken, zaterdag en zondag. Ik heb zaterdag middag vrij dus dat is wel fijn... weet nog niet wat ik ga doen, altijd wel gezellige boel hier :thumbs:
Wat betreft trainen, morgenochtend voor het werken lekker fietsen :D enne...zondagochtend les geven (pilates)..wel zin in..mis mijn leden wel een beetje na 2 weken nu niet gezien te hebben ivm pinksteren. Daarna ff lekker wat KT voor kuiten/triceps..wat buik maybe...en lekker wat Tabata erachteraan...dan door sjeezen naar mijn werk :)

Je vertrekt een uur te vroeg op je werk en er is niemand die er wat van zegt?

Volgens mij heb ik mijn toekomste werkplek gevonden! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven