XXL Nutrition

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
haha als jij op school werk zoekt ;), ga je gang...denk alleen niet dat ze het accepteren van een leraar :p...of :rolleyes: je moet eeuwig student willen blijven in de banken :eyebrow:. Ik blijf eeuwig student, maar niet achter de banken :)

Mijn leraar vond het prima overigens, ik denk dat hij wel moest lachen dat ik me vergist had met de tijd...ben soms zo'n warhoofd :o

haha als jij op school werk zoekt ;), ga je gang...denk alleen niet dat ze het accepteren van een leraar :p...of :rolleyes: je moet eeuwig student willen blijven in de banken :eyebrow:. Ik blijf eeuwig student, maar niet achter de banken :)

Mijn leraar vond het prima overigens, ik denk dat hij wel moest lachen dat ik me vergist had met de tijd...ben soms zo'n warhoofd :o

Je bent student, maar niet achter de banken en je mag vertrekken wanneer je wilt, terwijl je eigenlijk toch "werkt" ...

Raadsels raadsel raadsels!

Maar nee, leraar worden is niet mijn ding denk ik... al die k*tkinders die te vroeg vertrekken en denken dat ze alles mogen en dat ik daar voor mijn plezier sta les te geven! Nee bedankt! :mad:

:D

pfffff...ik had al gezegd dat ik vandaag weer last heb van een warhoofd ? :o...ben een beetje druk vandaag in mijn hoofd hehe...

(haha:roflol:)

minder calorien verbranden je hersens :)

Weer eens hele mooie trainingen neergezet (en ik hoefde niet eens naar de inhoudsopgave dit keer ;P) en geniet van je weekend (aka werk-en-sport-ze!) :)

Goeie training meid!

Keep up the good work!

minder calorien verbranden je hersens :)

Pffff of juist veel :o

Weer eens hele mooie trainingen neergezet (en ik hoefde niet eens naar de inhoudsopgave dit keer ;P) en geniet van je weekend (aka werk-en-sport-ze!) :)

Hahaha ja inderdaad dat dacht ik ook toen ik mijn 'inhoudsopgave' ging updaten :roflol: Ach ja er word iig wel hard getraind :cool:, man ik heb toch weer spierpijn nog in mijn borst,triceps...mijn benen beginnen nu ook goed...vooral the ass on :fire: hahaha... en morgenochtend zal ik vast ook wakker worden met een harde rug :p. Maar jij gaat ook lekker zeg! :cool:coolgirl Fijn weekend! :)

Goeie training meid!

Keep up the good work!

Thx man!

Komt helemaal goed :thumbs:

Echt respect voor jouw trainingen, wat een gewichten! Die actie van een uur te vroeg is ook net wat voor mij haha. Te druk met school/sporten etc. dan wordt 't wel 's wat teveel en krijg je zulke acties.

Succes met werken/trainen, heb je je gasten vanavond nog wat lekkers voorgeschoteld? Jou eten klinkt altijd heerlijk..

Goed bezig :)

Echt respect voor jouw trainingen, wat een gewichten! Die actie van een uur te vroeg is ook net wat voor mij haha. Te druk met school/sporten etc. dan wordt 't wel 's wat teveel en krijg je zulke acties.

Succes met werken/trainen, heb je je gasten vanavond nog wat lekkers voorgeschoteld? Jou eten klinkt altijd heerlijk..

Dank je wel meid, gisteren niet al te moeilijk gedaan hoor:o...

Thx :)

[Link niet meer beschikbaar]

hahaha die smiley...
ach man, jij moet niet klagen...jou legpress gaat tot iet svan 240kg ofzo? die van mij stopt op 190kg...dat is pas [Afbeelding niet meer beschikbaar]

--------------------------------------

Goedemorgen,

Ik heb vanmiddag een vrije middag en normaal fiets ik met goed weer voordat ik moet werken een lekkere ronde. Helaas moet er veeeel boodschappen gehaald worden en is het verstandiger dat ik voordat ik moet werken langs de Aldi te gaan. Deze Aldi is zo klote hier, anders sta ik straks letterlijk 20 min. in de rij om mijn spullen af te rekenen. Maar goed, de grootste reden waarom ik niet voor het werk ga fietsen is omdat ik alweer vet bagger heb geslapen :(...maar 5 uur ofzo en steeds wakker worden...uiteindelijk na veel piekeren en nadenken en nadenken en nadenken maar om 6 uur mijn bed uit gegaan. Misschien na mijn werk fietsen, maar moet ik even aankijken...misschien verstandiger rustiger aan te doen en in de middag als het lukt een klein slaapje mee te pakken.

Voel mijn hele lichaam... zelfs mijn borst is nog gevoelig :o. Vanmiddag drukke dag gepland...moet in iedere geval nog veeeeel meer boodschappen doen, even weer hamsteren... want alles is op :o. Daarna mijn 1 garnalen show bak op de schop, garnalen selecteren...pff vanavond nog naar vrienden ook.. maar ik heb er denk ik geen puf voor. Ben echt toe aan slaap&rust, ben vooral druk in mijn hoofd...dus sorry als ik soms als een warhoofd over kom.

Oké....dat was mijn geklaag even... ik ga even mijn havermout klaar maken :) Fijn weekend in iedere geval :).

Wow, er moet daar gewoon een nieuwe legpress komen voor PilatenGirl.. hoppa gewoon hardcore fullstack reppen! :cool:
Verder kan ik weinig over je trainingen zeggen, behalve dat ze gewoon erg degelijk en sterk zijn! Als ik het zo hoor hoeven we ons niet druk te maken over je trainingen en voeding, dat zit wel goed. Alleen rust je wel genoeg?

''Bla bla bla, komt die zeikerd weer met z'n rust'' Haha, je snapt wat ik bedoel hé? Iedere training, maar ook tabata / pilatentraining, of intensieve fietstocht die je maakt is een kleine aanslag op je lichaam. Ik weet wel dat rustdagen waarop je absoluut niks sportiefs doet kansloos aanvoelen, maar je hebt ze wel nodig ;)

Probeer te genieten van het weer (als dat wat word aankomende dagen:roflol:) en take care!
Fijn weekend! :kiss:

He meid,ben je zo druk dat je er zelfs niet van kunt slapen?Kan je overdag niet een beetje bijslapen ?Al is het maar een uurtje of zo..Helpt altijd wel iets.

Wow, er moet daar gewoon een nieuwe legpress komen voor PilatenGirl.. hoppa gewoon hardcore fullstack reppen! :cool:
Verder kan ik weinig over je trainingen zeggen, behalve dat ze gewoon erg degelijk en sterk zijn! Als ik het zo hoor hoeven we ons niet druk te maken over je trainingen en voeding, dat zit wel goed. Alleen rust je wel genoeg?

''Bla bla bla, komt die zeikerd weer met z'n rust'' Haha, je snapt wat ik bedoel hé? Iedere training, maar ook tabata / pilatentraining, of intensieve fietstocht die je maakt is een kleine aanslag op je lichaam. Ik weet wel dat rustdagen waarop je absoluut niks sportiefs doet kansloos aanvoelen, maar je hebt ze wel nodig ;)

Probeer te genieten van het weer (als dat wat word aankomende dagen:roflol:) en take care!
Fijn weekend! :kiss:

Thx Ace :)
Voor Piratengirl, moet zeker een betere legpress komen naast de andere dingen die op de verlangslijst staan :roflol: als we nu toch bezig zijn :p

Ja goede vraag...rust ik wel genoeg? Althans...probeer het wel, maar het is ook vaak mentaal dat ik niet aan rust komen en daardoor ook zo onrustig slaap. Goed vanmorgen is het fietsen zelf niks meer geworden...ik had er echt geen puf voor. Ben voor het werken de boodschappen gaan doen en toen als een speer naar mijn werk gegaan. In de middag moest ik 'verplicht' vrij nemen van mijn vriend...en moest ik de andere dingen die ik van plan was ook laten liggen (lastig..).

Jij ook een goed weekend :) :kiss:

He meid,ben je zo druk dat je er zelfs niet van kunt slapen?Kan je overdag niet een beetje bijslapen ?Al is het maar een uurtje of zo..Helpt altijd wel iets.

Mwa...in de trein val ik meestal wel 5 tot 10 min. in slaap...en toevallig afgelopen dinsdag :o op school in slaap gevallen voor de computer waar ik achter zat :o....... Ik moest net verplicht de middag vrij nemen van mijn vriend en heb net wel een uurtje bij kunnen slapen :). Dat was wel erg fijn. Ik ga vanavond lekker vroeg naar bed zodat ik morgen (hopelijk) fit genoeg ben voor mijn les, training en daarna werken.

Ach zo'n rustdag doet me wel goed, dit is de 2e deze week en voel mijn hele lichaam nog van de afgelopen KT sessies.

Fijn weekend meis! Jij bent zeer goed op weg!

Oei oei, de coherentie en sommige inhoud van je teksten lijken wat in de richting te gaan van de mijne:eek:;)...zal wel gene opzet zijn neem ik aan maar kijk maar uit:p ik weet helaas ook niet te zeggen wat je eraan zou moeten doen. Ligt er ook aan waar het van komt natuurlijk...

In ieder geval nog goede trainingen weggezet van de week, als je nu weer even tot rust komen dan is het helemaal goed:)

Oke echt NET aangereisd op mijn werk (begin 11:30) dus heb even gauw de tijd mijn training te posten :eyebrow:

Zondag 30 mei alweer :eek:
Pilatesles & beetje Tabata & KT aandachtspunten

Eerst 1 uur pilatesles & uiteraard actief mee doen :)

Tabata
Koos deze keer voor 4 sets á 4 oefeningen
-> burpees, squat&db press met 5kg db's, met 5kg bal van onder over hoofd heen gooien als het ware, walking lunges met 5kg db's

Hierna wat krachttraining / uithoudingsvermogen / balans, beetje gevarieerd:
Leg press explosief uitstoten
2x 10x om&om + 10x om&om met 30kg per been (dus 1 set = 40 reps / 20 per been)

Leg press - calves
3x20x110kg

one leg squat
3x10xbw om&om

Schouders - superset side raise omhoog, handpalmen naar elkaar toe draaien en naar elkaar toe brengen met gestrekte armen en rustig terug.
3x10x4kg db's

Buik/biceps & triceps
2x 12x35kg(buik/biceps aan cable machine) en 15x15kg (triceps)

Sorry voor vele oefeningen weet ik zo geen benaming, probeer met mijn eigen logica ook een beetje oefeningen te verzinnen / proberen als ik een bepaalde spiergroep(en) wil trainen om hier ook mijn eigen ervaring op te bouwen en vind het daarnaast ook uitdagend/leuk :cool:
Helaas kon ik mijn training niet veel langer maken aangezien ik standaard ook door sjees naar mijn werk:o...goed nog 3 min. ik ga afsluiten ;).

Fijne dag mensen!
CiaoCiao:kiss:

P.S. Zal mijn planning voor aankomende week weer ff updaten in mijn inhoudsopgave :p (zie post #1)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven