XXL Nutrition

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Jij bent weer snel ;), zo ben nu echt net thuis..dacht post even gauw mijn training ;)... ik ga nu beginnen aan een stoofpot voor vanavond, anders word is het straks zo taai als ik weet niet wat :angstig:

Haha, toeval. Was net klaar met mijn eigen post *grin*

Maar... Stoofpot! :3 Nomnom!
Wat ga je er allemaal ingooien?

Haha, toeval. Was net klaar met mijn eigen post *grin*

Maar... Stoofpot! :3 Nomnom!
Wat ga je er allemaal ingooien?

JAja ;)

Niet al te moeilijk hoor;). Ik heb het vlees (rundvlees) net gauw gemarineerd met mosterd/peper/zout, daarna rode ui/knoflook/hele hete mini pepers en biologische wortels aangebakken in wat roomboter...vlees erbij...even aanbraden en lekker runvlees bouillion erover heen gegoten en staat nu lekker te pruttelen met wat laurier&kaneel...en ga zo even roeren en proeven :rolleyes: om te kijken wat ik er nog meer bij kan doen. In iedere geval straks wat mini trostomaten er door heen. Lekker vanavond bij wat rijst & sugarsnaps :meal:

NJAMMMMIE!!!! Mag ik mee eten? :meal:

JIJ mee eten :angstig:...hoeveel kcal op een dag? :p
hahahaha nee hoor je mag heus wel een keer mee bikkelen! :eyebrow:

JAja ;)

Niet al te moeilijk hoor;). Ik heb het vlees (rundvlees) net gauw gemarineerd met mosterd/peper/zout, daarna rode ui/knoflook/hele hete mini pepers en biologische wortels aangebakken in wat roomboter...vlees erbij...even aanbraden en lekker runvlees bouillion erover heen gegoten en staat nu lekker te pruttelen met wat laurier&kaneel...en ga zo even roeren en proeven :rolleyes: om te kijken wat ik er nog meer bij kan doen. In iedere geval straks wat mini trostomaten er door heen. Lekker vanavond bij wat rijst & sugarsnaps :meal:

Ommenommenommenom! Klinkt goed voor 'niet al te al te moeilijk hoor'! Heul goed zelfs. :D Eet smakelijk voor vanavond alvast!

Goed getraint!!

Ik wou dat bij ons de sportschool om 7 uur open was :(

Lekkere training weer! Ik heb ook runderstoofpotje opstaan, heerlijk.. Al zitten er niet zoveel ingrediënten in als bij jou haha

Sterke training weer Missy Pilates...!:)

Goed getraint!!

Ik wou dat bij ons de sportschool om 7 uur open was :(

Thx!
Ja dat vind ik ook altijd een belangrijk punt, ik train graag in de ochtend als het mogelijk is :).

Lekkere training weer! Ik heb ook runderstoofpotje opstaan, heerlijk.. Al zitten er niet zoveel ingrediënten in als bij jou haha

Thx meid :)
Hopelijk ook lekker gesmult :meal:

Sterke training weer Missy Pilates...!:)

Thx :cool:

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------

Ommenommenommenom! Klinkt goed voor 'niet al te al te moeilijk hoor'! Heul goed zelfs. :D Eet smakelijk voor vanavond alvast!

Nog wel het één en ander toegevoegd :) (ei in de stoofpot en had nog biologische bloemkool...dus dat maar bij de sugersnaps met knoflook&soya)
Was zeker lekker, thx nog :) hopelijk jij ook lekker gesmult :)

Jij bent echt een vroege vogel zeg... Pfff... Mooi werk allemaal! :)

Goeie training!
Ik vind het trouwens echt knap dat je elke dag kookt.
Zelf moet ik altijd een voorraad maken omdat ik rijst koken niet leuk vind en door die 1 kg kipfilet aanbiedingen maak ik dan meteen alles in het weekend meestal.
Komt ook een beetje doordat ik meteen uit me werk ga trainen en ik geen ochtendmens ben om dan vers te koken .;)

Heyyyyyyyyy bezig bijtje,

ik miste vandaag heeeeeeeeeeel erg mijn apies :((hoewel kleur dat niet doet vermoeden ben ik enorm kind van de aardappels, groente en vleessssssch:heart::heart::heart::heart::heart:)

En dus een knolselderij gepureerd:) en over de andijvie :)gedaan met onder die andijvie gebakken kipfilet:). Kruiden niet gedaan want dat kan deze hollandse meut niet aan nog, :p. was nog best te hachelen.

O.k. voor het bezoek gehaktbrood gemaakt:eyebrow: maar helaas niet voor mijzelf:nope:. al was het enorm lekker om te ruiken. Net als de cakejes voor het schoolreisje met icing en toppings. maar niets van gegeten:cool:.

Nou, uhmmm, jij weer een productieve en actieve dag zou ik zeggen. Met wat gehuppel en gewiebel in dit bericht hopelijk ook een glimlach.

:meal::roflol::brew::loopband::lifter::cheer::clap::aai::roflol: ow en denk je ook aan deze momenten:coffeepc: en anders ga je na de drukke dag maar even lekker wat :coffee:

Joehoeeeeee, ben je eindelijk voor met posten in de vroege ochtend. Wilde heel dwangmatig ( hoopte er zo op) bij alle dames posten voordat jij begon met posten:p

Fijne dag!:aai::kiss:

Joehoeeeeee, ben je eindelijk voor met posten in de vroege ochtend. Wilde heel dwangmatig ( hoopte er zo op) bij alle dames posten voordat jij begon met posten:p

Fijne dag!:aai::kiss:

Nou dat is je gelukt hoor ;)

---------- Toegevoegd om 06:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:17 ----------

Thx Karmen voor het vrolijke bericht :), dat zorgt zeker wel weer voor een glimlach :)
Je bent ook lekker aan het experimenteren/kokkerellen geweest hoor ik al ;). Jammer dat je de gehaktbrood niet mag, misschien een keer 'karmenproof' koken :eyebrow:

Nou dat is je gelukt hoor ;)

---------- Toegevoegd om 06:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:17 ----------

Thx Karmen voor het vrolijke bericht :), dat zorgt zeker wel weer voor een glimlach :)
Je bent ook lekker aan het experimenteren/kokkerellen geweest hoor ik al ;). Jammer dat je de gehaktbrood niet mag, misschien een keer 'karmenproof' koken :eyebrow:

Gehaktbrood karmenproof:nope::finger::nope::finger::nope::finger:, Dat gaat niet lukken met huidig schema door combinaties van wat wel of niet kan. Komt wel weer een x hoor.

Stil eens.... Hoor je dat ook?

Jij bent echt een vroege vogel zeg... Pfff... Mooi werk allemaal! :)

Haha ja wel een beetje hé :o
THX man :) ook voor het ff langs komen :)

Goeie training!
Ik vind het trouwens echt knap dat je elke dag kookt.
Zelf moet ik altijd een voorraad maken omdat ik rijst koken niet leuk vind en door die 1 kg kipfilet aanbiedingen maak ik dan meteen alles in het weekend meestal.
Komt ook een beetje doordat ik meteen uit me werk ga trainen en ik geen ochtendmens ben om dan vers te koken .;)

Ja het is wel lekker als je gelijk na werk kan trainen en dan bij thuiskomt weet dat alles al klaar staat :). Ach ja ...als ik echt geen zin heb dan maak ik voor 2 dagen een lekkere maaltijd. En bijv. vandaag, ik ben dinsdags altijd laat thuis & vrijdag ook. Vrijdag heb ik meestal wat klaar staan van donderdag wat we dan 2 dagen eten of apart gemaakt, iets wat ook lekkerder word door het langer te laten staan trekken :eyebrow:...maar bijv. vandaag, ik moet op tijd weg en ben laat thuis, dus doet mijn vriend wat boodschapjes en word het simpel vanavond. Wat tartaartjes bakken met champignons/ui ofzo en een verse salade erbij maken en voor mijn vriend selfmade hamburgers ofzo.. :rolleyes:.

Maar ja... soms ook wel lekker hoor, om een keer niet te koken ;). Dus zo nu en dan smokkel ik ook wel door dus voor 2 dagen te koken, maar voor de rest eerlijk gezegd koop ik nooit afhaal eten op na 1 keer per 3/4 maanden eens echt Thais :heart:, maar dat noem ik ook lekker&gezond :D :meal:

Wat een verhaal weer in de ochtend pfff.... vandaag in iederegeval een rustdag. Ik ga ff koekeloeren of mijn water kookt voor mijn pappie :meal:

---------- Toegevoegd om 06:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:24 ----------

Gehaktbrood karmenproof:nope::finger::nope::finger::nope::finger:, Dat gaat niet lukken met huidig schema door combinaties van wat wel of niet kan. Komt wel weer een x hoor.

Stil eens.... Hoor je dat ook?

ssssssssssssssstttt :o

Het blijft hier toch het drukste log :p Maar, wat ik hier en daar zo oppik, ziet er goed uit meid.

Keep it up ! :thumbs:

Het blijft hier toch het drukste log

Verbaad me niks :)

Je training van gisteren ziet er keurig uit hoor, niks op aan te merken! Intensief om ook nog die burpees en dergelijke grappen en grollen te doen na een borsttraining :eek:

Die stoofpot ziet er ook lekker (en gezond) uit zeg!
Like miss Fannore said: omnomnomnomnomnomnomnomnomnom:meal:

Goeiemorgen meid,

Jij bent op alle vlakken lekker bezig zie ik. Goeie zaak!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven