Fitness Seller

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
THX Tukker, Goodmorning indeed :D
NOG MAAR 1 NACHTJE :woot:

EDIT: :fuu: schouder

Laatst bewerkt:
hey spannend hoor!! we zijn heel nieuwsgierig maar dat wist je natuurlijk allll lannngggg..hahahaha en idd een heel erg lekkere training!! sterk zat jij!

Thx dame & heer ;), idd vervelend...blijft toch zo nu en dan terug komen :(.

Zo plannen zijn voor deze week weer wat gewijzigd :rolleyes: i.v.m. een wisselstoring (treinen) in Deventer kon ik net na wachten weer terug naar huis...aangezien ze niet rechtstreeks meer door rijden naar Zwolle en ik om moet rijden wat nog meer extra reistijd kost + gaat van mijn lestijd af :(. Het had voor mij weinig zin dan nog te gaan...dus ga zo ook wat aan verslagen thuis werken en net al een kleine boodschap gedaan en ga zo de rest even doen, daarna huis schoonmaken...en rest dus meer tijd over :) :woot: Ik heb beloofd aan mijn vriend voor vanavond weer een keer Boemboembali te maken :) dus hopelijk komt hij zo terug met verse makrelen dat kan ik dat meteen ook lekker klaar maken :) :meal:

Ik dacht eerst...ga lekker fietsen, maar heb even het één en ander gewijzigd aangezien ik vanmiddag tijd over hou omdat ik dat nu kan doen :)
Donderdag - rust -> ik ga nu vanmiddag trainen met mijn collega (ex-bber), dit word een pittige high intensive training met een hoog volume, lage intensiteit en flink wat sets achter elkaar (supersets/trisets/foursets?) Zal eind middag mijn training posten, hoop dat ik alles kan onthouden :o
Vrijdag -> rug/biceps training -> ik ga fietsen OF rust,, ligt eraan hoe ik me morgen voel...moet om half 10 hier weg richting A'dam (:woot:) dus heb wel wat tijd in de ochtend :).
Zaterdag -> fietstocht blijft staan
Zondag -> Pilates les & rug/biceps en wat extra tabata naast fietsen maybe [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Thx dame & heer ;), idd vervelend...blijft toch zo nu en dan terug komen :(.

Zo plannen zijn voor deze week weer wat gewijzigd :rolleyes: i.v.m. een wisselstoring (treinen) in Deventer kon ik net na wachten weer terug naar huis...aangezien ze niet rechtstreeks meer door rijden naar Zwolle en ik om moet rijden wat nog meer extra reistijd kost + gaat van mijn lestijd af :(. Het had voor mij weinig zin dan nog te gaan...dus ga zo ook wat aan verslagen thuis werken en net al een kleine boodschap gedaan en ga zo de rest even doen, daarna huis schoonmaken...en rest dus meer tijd over :) :woot: Ik heb beloofd aan mijn vriend voor vanavond weer een keer Boemboembali te maken :) dus hopelijk komt hij zo terug met verse makrelen dat kan ik dat meteen ook lekker klaar maken :) :meal:

Ik dacht eerst...ga lekker fietsen, maar heb even het één en ander gewijzigd aangezien ik vanmiddag tijd over hou omdat ik dat nu kan doen :)
Donderdag - rust -> ik ga nu vanmiddag trainen met mijn collega (ex-bber), dit word een pittige high intensive training met een hoog volume, lage intensiteit en flink wat sets achter elkaar (supersets/trisets/foursets?) Zal eind middag mijn training posten, hoop dat ik alles kan onthouden :o
Vrijdag -> rug/biceps training -> ik ga fietsen OF rust,, ligt eraan hoe ik me morgen voel...moet om half 10 hier weg richting A'dam (:woot:) dus heb wel wat tijd in de ochtend :).
Zaterdag -> fietstocht blijft staan
Zondag -> Pilates les & rug/biceps en wat extra tabata naast fietsen maybe [Afbeelding niet meer beschikbaar]

laat ik nou ook een vriend zijn:D hoe laat waar en hoeveel heb je:D:D

Hahaha Ectorob :p hahahaha
Goed, even haastig reageer strx op andere berichten maar dit betreft de laatste wijziging :o

IK GA NU TRAINEN..ciao! :woot:

hey meis,

heb jij even geluk dat je trein niet rijdt;)
trainse, kookse en schoonmaakse;)

Haha thx Bazi :)

Trainen was zeker lekker...

Donderdag 3 juni
Schouders/armen
Ze wilden ook wat benen doen, maar ze had nog last van het hardlopen vanmorgen. Dus ik stelde een schouder/armen training voor :).

Warming up
+/- 17 min goed door fietsen (zo'n 28 km/u)
Legextension
2x12x17,5kg
3x12x17,5kg per been
Leg Curl
3x12x10kg per been

*stelt echt niks voor, maar dit betreft haar warming up :o
net zoals de legpress....was echt to easy..:rolleyes:
Leg press
1x10x50kg
1x10x60kg
1x10x70kg

DB shoulder press
1x10x6kg db's
1x10x7kg db's
1x10x8kg db's
1x10x9kg db's

Single db shoulder press
2x10&10x6kg db's
2x10&10x7kg db's

Superset - (zittend) Side raises & frontraises
4x 8 & 8x3kg db's

Superset - (staand) Side raises & Side raises from the back
4x 8 & 8xkg db's

Superset - Biceps curls & triceps db extensions
1x10x5kg & 6kg db's
1x10x6kg & 7kg db's
1x10x7kg & 8kg db's

Db curls (bankje incline, lange armen)
3x10x7kg db's (om&om)

Superset - Barbell curls wide grip & close grip
3x 8 & 8 x 10kg

Superset triceps - cable push down & single cable triceps push down (reverse)
3x10x15kg & 3x10x5kg per hand

Reverse triceps push down
3x10x15kg

Afronding
Lekker wat buik oefeningen, wat van haar en wat van mijn pilates :)
Hierna hard naar huis gecrosst, maar eerst langs de markt :). Zo mijn lunch staat al klaar aangezien ik naar school zou gaan ;) dus zo maar even lekker eten!

Conclusie
Tja anders dan hoe ik normaal train, maar pff..met die 3kg ook bij mijn schouders..op een gegeven moment waren mijn armen echt keihard. Eind juni even paar weken schoolvakantie, dan ga ik ook wat vaker met haar trainen.
Ik ga me zelf niet meer zo focussen op de gewichten..zal zeker 2 dagen aanhouden voor hoge intensiteit / laag volume (nou ja voor mij 12 dan, klinkt voor vele niet laag) en dan de andere dagen meer hogere volume / lagere intensiteit en meer richting supersets/trisets en dergelijke. Ik wil me ook meer gaan focussen op eigen krachtoefeningen... maar goed ik moet er even goed over nadenken en alles op een rijtje zetten zodat ik voor mezelf de juiste training kan vinden om meer definitie te krijgen. Tot zo ver heb ik aardig wat massa opgebouwd en dit wil ik graag behouden, maar wil niet nog meer massa kweken...daar ligt mijn doel niet.

Goed...fijne dag mensen :)

EDIT: Schouder voelt goed....het is irritant aanwezig...tijdens mijn schouderoefeningen ging het ook prima. Voel het wel, maar niet dat het slecht aanvoelde.

Laatst bewerkt:
Wel leuk, een keer iets anders dan anders. Hoe ken je haar dan, gewoon uit de sportschool?

Ze is mijn nieuwe collega waar ik het meteen heel goed mee kon vinden, werkt nu in de LAPT van Achmea (Personal training).

Het ziet er weer mooi uit, Pilates! Afwisseling van spijs doet eten, hm? :)

Fijn dat je schouder goed aanvoelt! Ook leuk om eens met iemand te trainen, dat motiveert ook. Training ziet er lekker afwisselend uit. Fanatieke planning heb je, fijn weekend alvast!

Ik heb weinig te melden maar ben blij om te lezen dat het goed gaat.
Zoals je het omschrijft lijkt het me voor jou ook beter om meer cardio toe te voegen en als dat geen resultaat oplevert pas cals gaan schrappen.
Vooral door je drukke leven zeg ik dit.

Gaat lekker hier :D keep it up Jen ;)

lekkere trainingen weer pilates, en die makreel daar ben ik ook wel benieuwd naar......pics? :)

THIS! :D:D

Ben echt flippin' nieuweschierig wat dat boemboem is. Makreel is wel for the win :woot:

haha boemboem...Boemboe<<< indonesisch woord voor kruiden;)

ga naar toko tjin aan de kamper binnenpoort en bestel:

Portie Boemboe bali met makreel en wat rijst. genieten!!

Je kan ook vragen naar pepesan...bijna hetzelfde;)

VInd je vooruitgang sinds het begin erg goed. Succes.

Het ziet er weer mooi uit, Pilates! Afwisseling van spijs doet eten, hm? :)

Ja precies ;), ik hou wel van een uitdaging :cool:

Fijn dat je schouder goed aanvoelt! Ook leuk om eens met iemand te trainen, dat motiveert ook. Training ziet er lekker afwisselend uit. Fanatieke planning heb je, fijn weekend alvast!

Thx! Ja ga niet hak op de tak wat anders doen, even goed voor mezelf info inwinnen en planning maken qua inhoud van mijn training..maar komt vast goed :) Weer een leuke uitdaging :thumbs:

Jij ook een fijn weekend! :)

Ik heb weinig te melden maar ben blij om te lezen dat het goed gaat. Zoals je het omschrijft lijkt het me voor jou ook beter om meer cardio toe te voegen en als dat geen resultaat oplevert pas cals gaan schrappen. Vooral door je drukke leven zeg ik dit.

Ja inderdaad, wil dat ook zeker gaan doen (fietsen/tabata)... over 2 weken zal ik het voor 1,5 maand een stuk relaxder hebben :cool:, daar kijk ik wel naar uit :). Ik heb overigens net wel een toch van 40km erop zitten met flink wat bult op en af :thumbs:. Pffff maar laatste moment had ik het wel gehad...had vannacht ook maar 4,5 geslapen (met ook tussenstop)..:( :sad: maar goed... ga zo even dutten als het lukt. In iedere geval, vandaag lekker rustig aan doen en genieten van mijn 2 snipperdagen :cool: & nieuwe tatoeage :cool:

Gaat lekker hier :D keep it up Jen ;)

Thx man :D

THIS! :D:D

Ben echt flippin' nieuweschierig wat dat boemboem is. Makreel is wel for the win :woot:

Ectorob heeft je vast goed deze les bijgebracht ;).
In iedere geval is het erg lekker :meal: (maar stinken doe je wel van makreel :o), even op zijn hollands gezegt makreel in hete sambalketjap saus. :)

lekkere trainingen weer pilates, en die makreel daar ben ik ook wel benieuwd naar......pics? :)

Thx man :)
Helaas, ga niet elke dag foto's zitten maken ;)

VInd je vooruitgang sinds het begin erg goed. Succes.

Thx :) :), komt helemaal goed :thumbs:

------------------------------------------------------

Goed lieve mensen :),

Even minder op dbb gezeten laatste dagen....maar goed hier even een update :). Gisterochtend ben ik niet wezen fietsen in de ochtend, lekker relaxd aangedaan voordat ik mijn treintje moest halen richting Amsterdam Rai voor de Tattooconventie :cool:.

Ik heb zoals sommige weten/opgemerkt is een tatoeage op mijn rechterpols aan de zijkant. Ik had deze 2 letters zelf ontworpen, maar helaas was deze niet goed gezet door de tatooeërder (veelste diep, uitgelopen, niet goed ingekleurd, te dik, niet sierlijk). Ik was er nog steeds niet tevreden mee en wilde nog steeds het teken mooier maken met iets erom heen. Zo had ik 2 maanden geleden contact gezocht met een tatoeërder uit Griekenland van Tattooligans waarvan zijn werk mij erg aansprak. Na wat mail contact kreeg ik vorige zondagochtend op eens na 2 dagen vertraging (i.v.m. tattoo conventie Breda) 3 ontwerpen toegemaild. Ik was helemaal hotel de botel en je kunt je misschien wel voorstellen (met mijn warhoofd de laatste tijd) dat ik niet helemaal bij de les was toen ik een uur later op het podium moest staan om les te geven :hahaha:.

Maar goed, gisteren was het dus zo ver en heeft hij 4 uur in mijn arm mogen prikken (incl. 2 pauzes, roken voor hem & wat eten voor ik :o). Het resultaat mag er wezen, althans vind ik :o. Ik ben er SUPER blij mee...:D ik had hem inspiratiefoto's gestuurd en daaruit heeft hij 3 ontwerpen gemaakt, waarvan ik deze de mooiste vond :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]
* ik post heel gauw een mooie detail foto die hij daar gemaakt had :thumbs:, deze foto's zijn van mijn mobiel die al een tijdje mee gaat :o.

Het was wel een lang dagje geworden en uiteindelijk met het openbaar vervoer was ik rond kwart over 11 thuis, omdat mijn mannetje me kwam ophalen van station, anders was ik nog later thuis. Maar goed, thuis...:rolleyes: was het een drukke bende... gezellig bezoeken wilde wel op tijd naar bed omdat ik vandaag ook zou gaan fietsen in de ochtend.
Om 12 uur kwamen er nog 3 vrienden binnen wandelen en was het aardig luidruchtig...rond half 1 toch maar naar bed gegaan en geprobeerd wat te slapen, wat helaas niet zo ging met de herrie & alle dingen verwerken (denken denken denken, zucht :mad:)...mp3tje op :), maarrr..helaas dat was wel genieten, maar slapen? Nee :rolleyes:.
Goed uiteindelijk vannacht maar 4,5 uur geslapen :o en vannochtend om 9 uur de fiets op gestapt, bij elkaar 40 km gefietst (ging langs mijn stagebegeleider voor de kunstroute waar hij aan mee deed) met veel bult op en bult af en bult op en....pfff op een gegeven moment had ik het wel ff gehad, wilde zo graag naar bed. Ben ook echt super moe, maar....mentaal lukt het me niet om rust te nemen, heel vervelend. Ik ga nu ff lekker op de bank hangen en genieten van mijn 2 opgenomen snipperdagen :cool:...en wie weet :rolleyes: val ik zo in slaap :).

Wat betreft morgen, alleen in de ochtend pilatesles geven en daarna rug/biceps trainen, tabata & fietsen. Fijn weekend!!! :)

Laatst bewerkt:
Echt een super gafe tattoo zeg! En hij past ook precies bij jou!
Maar jeetje, 4,5 uur slapen en dan 40km fietsen? Je zal wel goed moe wezen nu. Maar goed, dat is ook niet zo'n probleem eh? nu kun je lekker onderuit zakken en genieten van de zon! :cool:

Fijne dag, en succes morgen met je training en pilates!
:kiss:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven