- Waardering
- 637
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
THX Tukker, Goodmorning indeed
NOG MAAR 1 NACHTJE
EDIT:schouder
, idd vervelend...blijft toch zo nu en dan terug komen
.
i.v.m. een wisselstoring (treinen) in Deventer kon ik net na wachten weer terug naar huis...aangezien ze niet rechtstreeks meer door rijden naar Zwolle en ik om moet rijden wat nog meer extra reistijd kost + gaat van mijn lestijd af
. Het had voor mij weinig zin dan nog te gaan...dus ga zo ook wat aan verslagen thuis werken en net al een kleine boodschap gedaan en ga zo de rest even doen, daarna huis schoonmaken...en rest dus meer tijd over
Ik heb beloofd aan mijn vriend voor vanavond weer een keer Boemboembali te maken
dus hopelijk komt hij zo terug met verse makrelen dat kan ik dat meteen ook lekker klaar maken

) dus heb wel wat tijd in de ochtend
.Thx dame & heer, idd vervelend...blijft toch zo nu en dan terug komen
.
Zo plannen zijn voor deze week weer wat gewijzigdi.v.m. een wisselstoring (treinen) in Deventer kon ik net na wachten weer terug naar huis...aangezien ze niet rechtstreeks meer door rijden naar Zwolle en ik om moet rijden wat nog meer extra reistijd kost + gaat van mijn lestijd af
. Het had voor mij weinig zin dan nog te gaan...dus ga zo ook wat aan verslagen thuis werken en net al een kleine boodschap gedaan en ga zo de rest even doen, daarna huis schoonmaken...en rest dus meer tijd over
![]()
Ik heb beloofd aan mijn vriend voor vanavond weer een keer Boemboembali te maken
dus hopelijk komt hij zo terug met verse makrelen dat kan ik dat meteen ook lekker klaar maken
![]()
Ik dacht eerst...ga lekker fietsen, maar heb even het één en ander gewijzigd aangezien ik vanmiddag tijd over hou omdat ik dat nu kan doen
Donderdag - rust -> ik ga nu vanmiddag trainen met mijn collega (ex-bber), dit word een pittige high intensive training met een hoog volume, lage intensiteit en flink wat sets achter elkaar (supersets/trisets/foursets?) Zal eind middag mijn training posten, hoop dat ik alles kan onthouden
Vrijdag -> rug/biceps training -> ik ga fietsen OF rust,, ligt eraan hoe ik me morgen voel...moet om half 10 hier weg richting A'dam () dus heb wel wat tijd in de ochtend
.
Zaterdag -> fietstocht blijft staan
Zondag -> Pilates les & rug/biceps en wat extra tabata naast fietsen maybe [Afbeelding niet meer beschikbaar]
hoe laat waar en hoeveel heb je

.

. Zo mijn lunch staat al klaar aangezien ik naar school zou gaan
dus zo maar even lekker eten! 
laat ik nou ook een vriend zijnhoe laat waar en hoeveel heb je
![]()

THIS!
Ben echt flippin' nieuweschierig wat dat boemboem is. Makreel is wel for the win![]()

Het ziet er weer mooi uit, Pilates! Afwisseling van spijs doet eten, hm?![]()
, ik hou wel van een uitdaging 
Fijn dat je schouder goed aanvoelt! Ook leuk om eens met iemand te trainen, dat motiveert ook. Training ziet er lekker afwisselend uit. Fanatieke planning heb je, fijn weekend alvast!
Weer een leuke uitdaging 
Ik heb weinig te melden maar ben blij om te lezen dat het goed gaat. Zoals je het omschrijft lijkt het me voor jou ook beter om meer cardio toe te voegen en als dat geen resultaat oplevert pas cals gaan schrappen. Vooral door je drukke leven zeg ik dit.
, daar kijk ik wel naar uit
. Ik heb overigens net wel een toch van 40km erop zitten met flink wat bult op en af
maar goed... ga zo even dutten als het lukt. In iedere geval, vandaag lekker rustig aan doen en genieten van mijn 2 snipperdagen
& nieuwe tatoeage 

THIS!
Ben echt flippin' nieuweschierig wat dat boemboem is. Makreel is wel for the win![]()
.
(maar stinken doe je wel van makreel
), even op zijn hollands gezegt makreel in hete sambalketjap saus. 
lekkere trainingen weer pilates, en die makreel daar ben ik ook wel benieuwd naar......pics?![]()

VInd je vooruitgang sinds het begin erg goed. Succes.
, komt helemaal goed
,
. Gisterochtend ben ik niet wezen fietsen in de ochtend, lekker relaxd aangedaan voordat ik mijn treintje moest halen richting Amsterdam Rai voor de Tattooconventie
.
.
). Het resultaat mag er wezen, althans vind ik
. Ik ben er SUPER blij mee...
ik had hem inspiratiefoto's gestuurd en daaruit heeft hij 3 ontwerpen gemaakt, waarvan ik deze de mooiste vond 
.
was het een drukke bende... gezellig bezoeken wilde wel op tijd naar bed omdat ik vandaag ook zou gaan fietsen in de ochtend.
)...mp3tje op
, maarrr..helaas dat was wel genieten, maar slapen? Nee
.
en vannochtend om 9 uur de fiets op gestapt, bij elkaar 40 km gefietst (ging langs mijn stagebegeleider voor de kunstroute waar hij aan mee deed) met veel bult op en bult af en bult op en....pfff op een gegeven moment had ik het wel ff gehad, wilde zo graag naar bed. Ben ook echt super moe, maar....mentaal lukt het me niet om rust te nemen, heel vervelend. Ik ga nu ff lekker op de bank hangen en genieten van mijn 2 opgenomen snipperdagen
...en wie weet
val ik zo in slaap
.