XXL Nutrition

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
jemig als je hier ook 1 dag niet geweest bent om even te kijken moet je gelijk 10 pagina's verder klikken..Pilatesmeisje..dat moet echt ophouden hoor nu!! das extra belasting voor mijn muis..moet ik veel meer klikken dan ie gewend is ja..!!hahaha
Maar gaat wel goed hier hé..hoe heb je geslapen??

Haha idd, ik moest ook al zo'n eind terugkijken ;) Je gaat goed hoor! Erg lekkere trainingen zitten er tussen!

En je verhaaltjes over eten klinken me veel te lekker in de oren haha.

• Topic Starter Topic Starter
Nu pas hoor je het:D. Mijn bed die roept. Ik mag gaan slapen. Fijne dag en succes met alles!

Thx meid, jij ook..je zal nu wel lekker liggen te pitten ;).

En zo hoort het beestin!!! RAWRRRRRRRR!!! :fire:

RAWRRRRRRRRRRRRRRRRR ;)

jemig als je hier ook 1 dag niet geweest bent om even te kijken moet je gelijk 10 pagina's verder klikken..Pilatesmeisje..dat moet echt ophouden hoor nu!! das extra belasting voor mijn muis..moet ik veel meer klikken dan ie gewend is ja..!!hahaha
Maar gaat wel goed hier hé..hoe heb je geslapen??

Haha ja ik heb niks voor niks een Inhoudsopgave ;) in mijn 1e post:p.
Gaat goed verder, ik probeer aan mijn slaap te komen en vannacht toch wel weer 7 uur heerlijk geslapen :cool:, doet me goed. Alleen jammer dat mijn wekker om 5 uur ging :rolleyes:, ik moet zo al weer weg ...om mijn treintje te halen voor school.

Maar gaat verder wel prima, al moet ik wel eerlijk toegeven dat ondanks dat ik zo gedisciplineerd eet/ train en probeer te rusten, ik voor mijn gevoel niet echt merk dat mijn vet% echt aan het zakken is. Pfff..denk toch maar meer cardio toevoegen.

Met mijn voeding zit ik nu +/- rond de 1900 tot 2000 kcal en wil eigenlijk ook niet veel lager gaan. (BMR zit rond 1500kcal en Onderhoud 2500kcal) Ik heb voorheen al te lang op een laag kcal dieet gezeten & kh vrij... en merk dat deze goede voeding mij veel goed doen voor mijn gezondheid.

Goed...ik moet toch wat proberen. Gelukkig over aantal weken schoolvakantie, dan ga ik wel meer werken.. maar heb ik meer tijd voor o.a. extra fietsen in het bos/weg :)...chill :cool:

Ach... ik kijk het wel aan... blijf gewoon hard trainen, goed eten en we zien wel waar het schip strand... heb iig geen contest waar ik me zorgen om moet maken :hahaha:

Haha idd, ik moest ook al zo'n eind terugkijken ;) Je gaat goed hoor! Erg lekkere trainingen zitten er tussen!

En je verhaaltjes over eten klinken me veel te lekker in de oren haha.

Thx Chiel :) Ja, ik heb ook een inhoudsopgave als je direct naar mijn trainingen wilt i.p.v. het hele chatlog door te zoeken ;).

-----------------------------------------------

Misschien ander leuk / spannend nieuws (althans voor mij :p), vrijdag ga ik naar de tattooconventie en laat ik mijn tatoeage (zijkant pols) bijwerken & opfleuren met een nice ontwerp die ik samen heb besproken met hem van te voren. Hij komt zelf uit Griekenland en is hier voor meerdere beurzen op het moment...ik vind het super spannend :D..vooral omdat hij door drukte pas zondagochtend de ontwerpen stuurde.

Je kan dan ook wel geloven dat ik met mijn warhoofd me die dag niet zo goed kon concentreren in de pilates les haha...ik had echt net mijn ontwerpen gezien en moest niet veel later op het podium staan. De helft van de les zat ik met mijn hoofd bij andere dingen :o...gelukkig namen mijn leden het niet kwalijk en vonden ze het allemaal nog steeds een prima les :)

GOED...en dan trainingsnieuws :p
Ik heb een ochtend school...daarna zal ik bij thuis komst waarschijnlijk even moeten slapen om bij te komen :o... in iedere geval vanmiddag/vanavond staan mijn benen op de planning :fire:. Spectaculair zal het niet worden aangezien we nu wel weten wat ik kan doen 'over there' :rolleyes:

Gisteren werd ik nog gebeld door een sportschool hier in de buurt, echt om de hoek. Hij wilde me persé uitnodigen voor gesprek en rondleiding en dan mag ik 1,5 uur trainen met een instructeur die mij in het vizier houdt :angstig:. Goed... ik was zo direct en vroeg meteen ook hoe het zit met de materialen/apparatuur en wat de prijzen zijn. Die kerel wilde het maar niet zeggen...en begon zo weer 'ja je mag ook een vriendin mee nemen, altijd wel gezellig en help je elkaar motiveren en blablabla'. ik "naa met die motivatie zit het wel goed maar..." goed ik het verhaal uit leggen hoe het zit... en toen kreeg ik de prijzen wel los. Helaas zei ik, dit word het niet...bedankt voor de moeite, maar ik ga precies hetzelfde zeggen als ik wel zou komen..het is me gewoon te duur voor het moment (€43,- per maand, jaarcontract). Tja, dat kon hij ook wel begrijpen :).

Fijne dag mensen, het mooie weer is NICE :cool:

Laatst bewerkt:
Wow...sportscholen bellen jou!Straks krijg je nog sponsors.:)Succes met je beentraining vandaag, warhoofd.;)

Edit: Ben wel benieuwd naar die tattoo.:)

Laatst bewerkt:
Haha: ' je mag ook een vriendin meenemen ' <-- Wat een aardige kerel zeg :roflol:
Ja, juist om de achterlijke prijzen van tegenwoordig train ik lekker thuis, ga echt geen 50euries neerleggen elke maand :S

Haha: ' je mag ook een vriendin meenemen ' <-- Wat een aardige kerel zeg :roflol:
Ja, juist om de achterlijke prijzen van tegenwoordig train ik lekker thuis, ga echt geen 50euries neerleggen elke maand :S

tsja zelf 3 jaar gedaan, was op het eind zelfs 56 euro per maand, hadden geen benchpress, dumbbells tot 30 kg, alleen halter met vaste gewichten tot 45, gewoon gay-school. Was ook meer een welnesscenter met allemaal van die huismoedertjes;) (no offence to them ofcourse!)

Het weer is inderdaad heer-lijk! Dat wordt lekker zwemmen/ hardlopen langs het strand morgen :D

Either way; jammer dat die sportschool zou duur was. Maar stiekem wel gaaf dat sportscholen *jou* gewoon bellen *grin*

En tattoo-conventie... Klinkt ook al gaaf!

Geniet nog even van het zonnetje!

Het weer is inderdaad heer-lijk! Dat wordt lekker zwemmen/ hardlopen langs op het strand morgen :D

Dat is inderdaad supercardio. Wat je ook kan doen is in de duinen of in een wijland! Nee echt waar, dat schijnt beter te zijn voor zowel je vetverbranding als conditie.

Verders.. Totally agreed with miss Fannore :thumbs:
+Geniet van het mooi weer, en succes met je beentraining vandaag!

Dat is inderdaad supercardio. Wat je ook kan doen is in de duinen of in een wijland! Nee echt waar, dat schijnt beter te zijn voor zowel je vetverbranding als conditie.

En dan een sprintje trekken naar de zee als het te warm wordt :D

En dan tegen de golfrichting in zwemmen zo snel als je kan!
Dan c.a. 20 meter uit de kust naar beneden duiken en even de bodem aantikken, waarop je vervolgens via het diepe zand weer terug rent naar de duinen om je hartloop sessie te vervolgen.

Hartslag van 200 BPM+ garantie :thumbs:

wel een pic plaatsen als je je tatoo's hebt! Ben wel heel benieuwd!!!
Voor 42 euries moet het wel heel goed zijn, apparaten, begeleiding, douches, sauna, lessen etc... ach, als je goed zit, zit je goed toch :p Doen sportscholen tegenwoordig ook aan telemarketing?
Qua voeding heb je echt een gezonde instelling! Goed dat je het zo volhoudt!!! Ja, je zou idd wat meer cardio kunnen toevoegen, na de training... misschien interval/hitt?

Damn! Zie nu pas de foto's waar je vandaan kwam.
Ziet er nu stukken beter uit! Good job!

Sommige sportscholen zijn echt vervelend en willen ook geen prijzen noemen,ja als je daar bent en al bijna in hun web zit dan komt de aap uit de mouw maar dan is het al te laat...Ik heb me zo een keer laten vangen en dus nooit meer.Lekker rondbellen en rondkijken,proeflesjes nemen en dan beslissen.

Oeps ik tel nu 65 euries neer maar ik heb wel alles wat ik moet hebben en maak ook gebruik van het zwembad en zo en ik heb het naar mijn zin das ook belangrijk.In maastricht zijn alle sportscholen wel aan de prijs ,zit tussen de 55 en 75 euries!

Geniet van het zonnetje!

Het is weer gezellig hier (voor mij :coffeepc: met water & :zweet: en nog eens :zweet:). Zo net terug van trainen en hier in mijn hokkie is het ook aardig warm (26 graden :eek:)

Maar goed, voordat ik ga reageren op al die gezellig berichtjes, eerst maar even een teken van mijn kant dat er uiteraard weer hard getraind is :cool:

Woensdag 2 juni
Spillebeetjes

Warming up
euhm..... in 15 min fietsen naar de sportschool :rolleyes:..zo'n 30 km/u
2x15x20kg squatten

Squats via clean & press omhoog krijgen
3x12x40kg
1x12x35kg

Lunges met voorste voet op verhoging
4x12x35kg per been

Leg press - wide stand
3x12x190kg MAX. weight

Leg press - uitstoten met meer herh. op aanraden van een goede collega van me, waar ik binnenkort een keer benen mee ga trainen. :)
3x25x100kg (langzaam terug en explosief uitstoten tot op je tenen = :fire:)

Leg press - even wat nog wat extra :fire:
3x10&10x30kg per been (langzaam terug zo ver mogelijk en explosief uitstoten, sets achter elkaar door)

Superset adductor & abductor
3x12x70kg & 3x12x60kg

Afronding
Ong. 20 min lekker door gefietst, best flink windje...denk gem. snelheid ong. 26km/u

Conclusie
Wel oké, al had ik wel iets meer willen/kunnen doen...maar ik zat ook met de tijd. In iedere geval wel oké... het is niet meer zo uitdagend dus probeer het op andere vlakken nu te vinden :rolleyes:. Morgen heb ik een rustdag...ga dan wel na school het huis schoonmaken...misschien in de avond fietsen.
Vrijdag ochtend voor de tattooconventie rug/biceps, zaterdag een fietstocht in de planning, zondag pilatesles & kt & tabata.

Ik zit gewoon een beetje in dilemma...moet ik nou wel of niet meer cardio doen...pff weet het ff niet...oké kop op Jen, ik doe hard mijn best en rust is ook goed :thumbs:

Laatst bewerkt:
Precies!Je doet genoeg hoor.

Wow...sportscholen bellen jou!Straks krijg je nog sponsors.:)Succes met je beentraining vandaag, warhoofd.;)
Edit: Ben wel benieuwd naar die tattoo.:)

Haha ja goed hé :eyebrow:, het geheim? gewoon even je telnr. achter laten :roflol:

Komt goed, die foto zal ik zeker plaatsen!

Ja inderdaad, zou het graag willen maar qua financiën & ruimte zit het er even niet in :sad:...ik zat me al te bedenken, misschien gewoon 20 euro wegleggen per maand wat ik anders aan bijv. F4F kwijt zou zijn en zo op die manier sparen voor mijn eigen apparatuur...(kan wel ff duren maar toch :P)

Dat vind ik ook veel zeg. Betaal zelf 31 euro p/m voor een onbeperkte abbo.

Pff ja..het is wat hé :(

tsja zelf 3 jaar gedaan, was op het eind zelfs 56 euro per maand, hadden geen benchpress, dumbbells tot 30 kg, alleen halter met vaste gewichten tot 45, gewoon gay-school. Was ook meer een welnesscenter met allemaal van die huismoedertjes;) (no offence to them ofcourse!)

Ik zit ook bij zoiets, de sfeer is leuk en gezellig maar er moet wel hard getraind worden. En tot die groep behoren er maar een paar waarvan ik sowieso de enige vrouw ben samen nu met mijn nieuwe collega :D (ex-bber). Onze db's gaan zelfs maar tot 22kg :eek:..geen benchpress, geen squatrek, smithmachine.... wel wat pumpbarbells en schijven meegesneakt naar het krachthonk, maar dan nog... alles moet via clean&press op mijn schouder gelegd worden. Betekend dus shitty weights voor mijn squat en ben dan ook ernstig bang dat ik in het echte squatrek als een p*ssy ga squatten :angstig:

Het weer is inderdaad heer-lijk! Dat wordt lekker zwemmen/ hardlopen langs het strand morgen :D

Either way; jammer dat die sportschool zou duur was. Maar stiekem wel gaaf dat sportscholen *jou* gewoon bellen *grin*

En tattoo-conventie... Klinkt ook al gaaf!

Geniet nog even van het zonnetje!

Dank je meid, you to! Ik had dit weekend snipperdagen opgenomen :D...dus dat is wel een keer chill. Zaterdag ga ik naar Renkum fietsen, naar de kunstroute van mijn stagebegeleider...lekker vroeg weg zodat ik op tijd ook terug ben voor de middagzon het liefst...:rolleyes: enne zondag alleen les geven, maar dan kan ik daarna lekker extra hard trainen zonder op de tijd te letten :cool:

Jij heel veel plezier morgen! :D Take it easy hé ;), lekker genieten! :)

Verders.. Totally agreed with miss Fannore :thumbs:
+Geniet van het mooi weer, en succes met je beentraining vandaag!

Zal wel komen door de ondergrond, maar al lijkt me zand zwaarder rennen. Duinen lijkt me dat wat betreft dan leuker...lekker hard de bult af rollen :p en dan de bult weer op rennen :)

Thx weer :), jij ook lekker getraind? en beetje genoten van het weer? :)

:thumbs:, ik zal aan je denken als ik met mijn handen morgenmiddag in de sop zit hahaha

wel een pic plaatsen als je je tatoo's hebt! Ben wel heel benieuwd!!!
Voor 42 euries moet het wel heel goed zijn, apparaten, begeleiding, douches, sauna, lessen etc... ach, als je goed zit, zit je goed toch :p Doen sportscholen tegenwoordig ook aan telemarketing?
Qua voeding heb je echt een gezonde instelling! Goed dat je het zo volhoudt!!! Ja, je zou idd wat meer cardio kunnen toevoegen, na de training... misschien interval/hitt?

Nee dat kwam omdat ik mijn telefoonnummer had achter gelaten op hun website. Ik kon namelijk totaal geen info vinden over de apparatuur/materialen/tarieven etc. en ook geen telnr. ???, maar goed... het is me wat te duur. Ik werk/sport bij Achmea...en dat is ong. precies het zelfde, maar ik kan dat qua kosten nu even niet kwijt...en denk eerlijk gezegd dat zij daar ook niet de dingen hebben die ik juist graag wil :D.

Qua hitt training doe ik nu vaker tabata als ik niet ga fietsen. Ik ben wel van plan dit toch wat meer te gaan doen en eventueel langer vol te houden (killing). Goed..ik hoef ook nog maar 2 weken hard bezig te zijn met school, maar werk hard door..dus heb bijna alles al af :D..dus dat is ook een last minder...en betekend ook meer energie voor tabata / fietsen :). (Ik kan me er niet toe zetten om in de sportschool op zo'n cardio machine te staan...goed dat vele van jullie daar dan wel weer gedisciplineerd in zijn :P)

EDIT: Ik zal zeker een foto plaatsen van mijn tatoeage dit weekend :)

Damn! Zie nu pas de foto's waar je vandaan kwam.
Ziet er nu stukken beter uit! Good job!

Thx, voel me er ook zeker een stuk beter bij :)

Sommige sportscholen zijn echt vervelend en willen ook geen prijzen noemen,ja als je daar bent en al bijna in hun web zit dan komt de aap uit de mouw maar dan is het al te laat...Ik heb me zo een keer laten vangen en dus nooit meer.Lekker rondbellen en rondkijken,proeflesjes nemen en dan beslissen.

Oeps ik tel nu 65 euries neer maar ik heb wel alles wat ik moet hebben en maak ook gebruik van het zwembad en zo en ik heb het naar mijn zin das ook belangrijk.In maastricht zijn alle sportscholen wel aan de prijs ,zit tussen de 55 en 75 euries!

Geniet van het zonnetje!

WAT...wow...dat is pas echt prijzig....pfff nou dat mag ook wel een zwembad, ook sauna en stoomcabines? :eyebrow: lekker hoor!
Ach ja...uiteindelijk gaat het erom dat je je vooral lekker voelt, maar helaas kan ik het gewoon niet missen :rolleyes:...maar dan nog vind ik dat wel schurfterig duur hoor :o en zou ik het liever opsparen voor mijn toekomstige hardcore homegym :D :lifter: :zweet: :woot:

---------- Toegevoegd om 17:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:42 ----------

ZO en nu aan de slag in de keuken :meal:

Laatst bewerkt:
Je bent goed bezig Jen!

Zit altijd met verbazing te kijken naar die benentraining van jou. Kunnen sommige mannen nog wat van leren.

Heel goed dat je jezelf rust hebt aangepraat. Boog kan niet altijd gespannen staan!

en voor strax:

Goeiemorgen! :wave:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven