MuscleMeat

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je niet wil slapen, mag je ook altijd mijn examens voor me leren en maken?

Het is maar een suggestie ... :)

Zal ik wel in jou plaats maffen! :D

Mooie tattoo!
Ik heb er zelf ook een, en ben er weg van. Vooral bij vrouwen!

Mooie tattoo meid! Als ik wat buffer ben ga ik er waarschijnlijk ook een zetten! :D

haha boemboem...Boemboe<<< indonesisch woord voor kruiden;)

ga naar toko tjin aan de kamper binnenpoort en bestel:

Portie Boemboe bali met makreel en wat rijst. genieten!!

Je kan ook vragen naar pepesan...bijna hetzelfde;)

ik wil je bedanken pilates....nu heb je me op een idee gebracht en heb heerlijke makreel gehaald en een boemboe blokje om de boemboe bali te maken...smaakt goed en de hond kwam gelijk naar binnen rennen: waarrrr is dat eten

• Topic Starter Topic Starter
ik wil je bedanken pilates....nu heb je me op een idee gebracht en heb heerlijke makreel gehaald en een boemboe blokje om de boemboe bali te maken...smaakt goed en de hond kwam gelijk naar binnen rennen: waarrrr is dat eten

Haha lekker man :cool: :meal:, heeft de hond ook wat mogen proeven :eyebrow:. Probeer het eens vers te maken :thumbs:..het is niet heel moeilijk en smaakt nog veel lekkerder & het is gezonder :D

Mooie tattoo meid! Als ik wat buffer ben ga ik er waarschijnlijk ook een zetten! :D

Bedankt! Ik ben er ook erg blij mee :).
Ik ben alleen benieuwd hoe ze morgenochtend reageren als ik o.a. les moet geven :rolleyes:...

Mooie tattoo!
Ik heb er zelf ook een, en ben er weg van. Vooral bij vrouwen!

Thx :) en staat deze mij? :)

Als je niet wil slapen, mag je ook altijd mijn examens voor me leren en maken?

Het is maar een suggestie ... :)

Zal ik wel in jou plaats maffen! :D

Hahaha krijg ik dan ook de energie terug, die jij krijgt via het voor-mij-maffen ? :D

Echt een super gafe tattoo zeg! En hij past ook precies bij jou!
Maar jeetje, 4,5 uur slapen en dan 40km fietsen? Je zal wel goed moe wezen nu. Maar goed, dat is ook niet zo'n probleem eh? nu kun je lekker onderuit zakken en genieten van de zon! :cool:

Fijne dag, en succes morgen met je training en pilates!
:kiss:

Bedankt :D :D, ik ben er ook erg tevreden over. Alleen beetje :o'waaa' hoe ze morgenochtend zullen reageren. Ach ja...alles went :cool:. Ja...ik ben echt heel erg moe... en kan maar niet uitrusten...heb vanmiddag dus wel wat ondernomen (tatoeage laten zien aan schoonouders/wat boodschappen gedaan/lekker autorijden :cool:), want het lukte maar niet om te slapen en dan maar lopen vervelen hier waar het ook 28 graden binnen was...pff dat zag ik niet zo zitten. Begin nu wel langzaam lekker in te kakken.

I-robot is net begonnen :cool: en die wil ik wel graag weer zien :). Ik hoop dat ik dan zoals van ouds tijdens de film in slaap val :o

Jij ook en bedankt + fijn weekend :kiss:& de rest natuurlijk ook :).

Mooie tat!

;) goed dan, maar als je huiswerk slecht word gemaakt omdat ik er geen kennis van heb...dan is dat jou verantwoordelijkheid :D

Thx :D

T is natuurlijk wel weer heel erg asen op een complimentje, maar hij staat je dan ook tegek :thumbs:

Zou je kunnen zeggen, pfff ben eerder altijd wat onzeker hoor.. vandaar dat ik soms bev. zoek of hij dan ook bij mij past :o... en ik blij mee maar toch ben ik altijd ook wel weer bezig wat andere er van zullen vinden. Heel fout... en gelukkig niet meer zo erg als vroeger, maar toch...komt het nu wel lichtjes naar voren met zo'n dikke tatoeage op mijn onderarm :rolleyes:
Ik vind het vet scary eerlijk gezegd dat ik zometeen les moet geven, wat zullen mijn collega's/leden zeggen? :o...........................

Laatst bewerkt:
mooie tattoo pilates, daar zit behoorlijk wat werk in.....en nog een gevoelige spot ook!
neem je er nog meer of....?

grt.

Nice tat!

mooie tattoo pilates, daar zit behoorlijk wat werk in.....en nog een gevoelige spot ook!
neem je er nog meer of....?

grt.

Thx nightfly :), hij heeft er 4 uur over gedaan incl. 2 korte pauzes. Zijkant pols (begin), achterkant richting elleboog & meer richting onderarm was het meest gevoelig...maar goed ik laat mij niet kennen :rolleyes:. Zo erg is het nou ook weer niet.

Euhm..voorlopig hou ik het hierbij...ik hou er niet van om helemaal onder de tatoeages te zitten. Deze past mooi, hoe groot die ook is, van voor zie je sowieso niks en hij is ook wel apart :), past wel bij me :D.

Thx :D

Dubbel :p

-------------------------------------------

Zondag 6 junismuni
(pilatesles & rug/biceps)

Nou dat viel me alles mee wat betreft de reacties, zeer positief :D (of doen 'goed' alsof ;)). In iedere geval weer wat zorgen minder, drukte maker -> ik. Maar goed, er is ook hard getraind :cool:

Vooraf
Pilatesles, wat intensiever gemaakt i.v.m. mixles ook :)
2x10x20kg deadlift & 2x10x20kg bb row's (wide grip)

Deadlifts
2x12x50kg MAX.weight
2x12x45kg

single DB row
3x12x16kg db

Lat pull - combi voor, achter, voor, achter etc.
2x12x40kg
2x12x35kg

Voor trapezius/schouder/biceps bij cable oef. waarvan ik zo geen naam weet. Met 1 hand pak je het handvat vast trek je naar je toe (row) en je draait je arm (en meer omhoog) en weer terug, soort van roeien met 1 arm.
1x12x12,5kg per hand
2x12x10kg " "

Back raises
3x20xBW met neus op de grond en zo ver mogelijk omhoog

Cable curls
2x15x17,5kg
1x12x17,5kg

Combi hammercurls&side curls
2x8x7kg db's (dus totaal 16 reps)
1x8x6kg db's " "

Afronding
3x6 per been - halve pistol squats * deze wil ik goed oefenen zodat ik deze straks geheel kan doen
Na 1 set van beide benen meteen naar opdrukken (ook 3 sets totaal),
6xop 1 been + 6x op andere been en 6x met voeten naast elkaar (dit achter elkaar met neus tot de grond).

Oké ik was aardig bezweet, het was super warm bij ons in de gym :o...nu lekker even mijn lunch klaar maken :meal: jum jum.

Ik ga zometeen genieten van mijn vrije zondag na lange tijd :woot:. Ga zo met mijn vriend,papegaai en andere goede vriend en zijn papegaai ff naar de stad en naar het park :) Fijne dag mensen :)

---------- Toegevoegd om 11:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:50 ----------

P.S. Sorry voor diegene die mijn logjes volgen waarvan ik ook zijn/haar logje volg, ik zal komende tijd iets minder actief zijn op dbb :o

Laatst bewerkt:
Wat een super gave Tattoo! echt coole plek ook trouwens..maar niet echt handig dat j m in de zomer hebt laten zetten of..vind je niet erg..ivm zwemmen en zonnen enzo..bij mij staat er ook weer 1 in de planning maar die komt pas in de winter..
Maar doe lekker rustig aan en met je trainingen is niets mis..lekker heftig zoals we al van je gewend zijn hé!! fijne zondag nog..

Wat een super gave Tattoo! echt coole plek ook trouwens..maar niet echt handig dat j m in de zomer hebt laten zetten of..vind je niet erg..ivm zwemmen en zonnen enzo..bij mij staat er ook weer 1 in de planning maar die komt pas in de winter..
Maar doe lekker rustig aan en met je trainingen is niets mis..lekker heftig zoals we al van je gewend zijn hé!! fijne zondag nog..

Lijkt me niet zo erg met het weer van komende week?

Gave tattoo! ;)

mooie tattoo hotstuff:D

nice training , vooral na zo'n pilatesles

Stoere tattoo zeg :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven