Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha boemboem...Boemboe<<< indonesisch woord voor kruiden
ga naar toko tjin aan de kamper binnenpoort en bestel:
Portie Boemboe bali met makreel en wat rijst. genieten!!
Je kan ook vragen naar pepesan...bijna hetzelfde![]()
ik wil je bedanken pilates....nu heb je me op een idee gebracht en heb heerlijke makreel gehaald en een boemboe blokje om de boemboe bali te maken...smaakt goed en de hond kwam gelijk naar binnen rennen: waarrrr is dat eten
, heeft de hond ook wat mogen proeven
. Probeer het eens vers te maken 
Mooie tattoo meid! Als ik wat buffer ben ga ik er waarschijnlijk ook een zetten!![]()
.
...Mooie tattoo!
Ik heb er zelf ook een, en ben er weg van. Vooral bij vrouwen!
en staat deze mij? 
Als je niet wil slapen, mag je ook altijd mijn examens voor me leren en maken?
Het is maar een suggestie ...
Zal ik wel in jou plaats maffen!![]()

Echt een super gafe tattoo zeg! En hij past ook precies bij jou!
Maar jeetje, 4,5 uur slapen en dan 40km fietsen? Je zal wel goed moe wezen nu. Maar goed, dat is ook niet zo'n probleem eh? nu kun je lekker onderuit zakken en genieten van de zon!
Fijne dag, en succes morgen met je training en pilates!
![]()
, ik ben er ook erg tevreden over. Alleen beetje
'waaa' hoe ze morgenochtend zullen reageren. Ach ja...alles went
. Ja...ik ben echt heel erg moe... en kan maar niet uitrusten...heb vanmiddag dus wel wat ondernomen (tatoeage laten zien aan schoonouders/wat boodschappen gedaan/lekker autorijden
), want het lukte maar niet om te slapen en dan maar lopen vervelen hier waar het ook 28 graden binnen was...pff dat zag ik niet zo zitten. Begin nu wel langzaam lekker in te kakken.
en die wil ik wel graag weer zien
. Ik hoop dat ik dan zoals van ouds tijdens de film in slaap val 
& de rest natuurlijk ook
.Hahaha krijg ik dan ook de energie terug, die jij krijgt via het voor-mij-maffen ?![]()

Mooie tattoo meid! Als ik wat buffer ben ga ik er waarschijnlijk ook een zetten!![]()

goed dan, maar als je huiswerk slecht word gemaakt omdat ik er geen kennis van heb...dan is dat jou verantwoordelijkheid 

T is natuurlijk wel weer heel erg asen op een complimentje, maar hij staat je dan ook tegek![]()
... en ik blij mee maar toch ben ik altijd ook wel weer bezig wat andere er van zullen vinden. Heel fout... en gelukkig niet meer zo erg als vroeger, maar toch...komt het nu wel lichtjes naar voren met zo'n dikke tatoeage op mijn onderarm 
...........................goed dan, maar als je huiswerk slecht word gemaakt omdat ik er geen kennis van heb...dan is dat jou verantwoordelijkheid
![]()
*grmbl*mooie tattoo pilates, daar zit behoorlijk wat werk in.....en nog een gevoelige spot ook!
neem je er nog meer of....?
grt.
, hij heeft er 4 uur over gedaan incl. 2 korte pauzes. Zijkant pols (begin), achterkant richting elleboog & meer richting onderarm was het meest gevoelig...maar goed ik laat mij niet kennen
. Zo erg is het nou ook weer niet.
, past wel bij me
.

(of doen 'goed' alsof
). In iedere geval weer wat zorgen minder, drukte maker -> ik. Maar goed, er is ook hard getraind 

...nu lekker even mijn lunch klaar maken
jum jum.
. Ga zo met mijn vriend,papegaai en andere goede vriend en zijn papegaai ff naar de stad en naar het park
Fijne dag mensen 

Heeft iedereen begrip voor - ik lees trouwens ook regelmatig jouw log, maar post niet zoveel.Sorry voor diegene die mijn logjes volgen waarvan ik ook zijn/haar logje volg, ik zal komende tijd iets minder actief zijn op dbb![]()
Wat een super gave Tattoo! echt coole plek ook trouwens..maar niet echt handig dat j m in de zomer hebt laten zetten of..vind je niet erg..ivm zwemmen en zonnen enzo..bij mij staat er ook weer 1 in de planning maar die komt pas in de winter..
Maar doe lekker rustig aan en met je trainingen is niets mis..lekker heftig zoals we al van je gewend zijn hé!! fijne zondag nog..